מה עדיף ויברטור יונק או רגיל?

ויברטור ראשון אמור להיות מועד לכישלון.

לצערנו זה מונע מהמון בנות להמשיך ולחקור את עצמן כי הן קנו מוצר בדיי הרבה כסף והתאכזבו או שהוא לא מתאים להן או שהוא הפחיד אותן לגמרי.

אנחנו כאן בשביל לעשות לך מיני מדריך קטן על ויברטורים. בואי נתחיל!

 

אל תדאגי, הוא לא מיועד להחלפת הבן זוג

ויברטור הוא ממש לא במקום בן הזוג שלך. החבר הקטן שלנו מהסיליקון, שמונע על ידי סוללה ורוטט לרצוננו לא יוכל להחליף מגע חם, אינטימיות, תשוקה ונשיקה. הוא לא מחמם בלילה והוא לא כתף להניח עליה את הראש. מה הוא כן? הוא עוזר לנו להכיר את עצמנו, לחקור את המיניות שלנו, את הדגדגן שלנו, להיות טובות יותר במיטה, בטוחות בעצמו, להבין מה אנחנו רוצות ומה אנחנו יכולות במיטה.
הוא יאפשר לך להנות עם גם רק עם עצמך, לפנטז וכן, גם לגמור חזק.

 

שלושת כללי הברזל לבחירת ויברטור:

עוצמה:

לכל אחת יש את העוצמה שהיא אוהבת וכזאת שתדכא ואפילו תייבש אותה. תחשבי על כמה אינטנסיבי את אוהבת את זה, כמה את רגישה שם, איך היית רוצה להתחיל והאם יש לך ניסיון קודם. האופציה אידיאלית הוא לבחור ויברטור כזה שיש לו כמה עוצמות לוויסות העוצמה והרטט.

 

רעש:

בואי תני לי לספר לך משהו, לפעמים ויברטור יכול להיות מושלם, אבל עצם זה שהוא כל כךךך רועש יכול לגרום לך לרדת מכל הקטע. אם הוא רועש לך מידי את לא תהני ממנו. נקודה. לכל אחת כמובן יש את מידת הרעש שהיא מוכנה לספוג. הפעילי אותו בחנות או חפשי עליו ביקורות בשביל לחסוך זמן וכסף.

 

חשמלי או נטען:

ויברטורים נטענים הם חסכוניים וירוקים יותר. במקרים רבים אפילו גם חזקים יותר. אנחנו מעדיפות נטען, מי יודעת מתי תגמר הסוללה באמצע ובכללי כל חוסר הוודאות הזאת לא בשבילנו. נטעין שעתיים ונדע שיש לנו את זה.

 

סוגי ויברטורים נפוצים:

רוקט פוקט: ויברטורים שהם מוגדרים כרוקט פוקטים הם קטנים בגודלם ומיועדים לגירוי חיצוני בלבד ונותנים תשומת לב לדגדגן בלבד.
הם עולים פחות מהממוצע רק תשימו לב לעוצמת הרעש. איכשהו יש כאלו שרועשים יותר מהויברטורים הבומבסטיים ביותר.
מג'יק וונד: הסוג הזה הוא למעשה מוט שרוטט בעוצמה ויש לו גוף עליון גדול ועגול וידית אחיזה. הם חזקים יותר מהויברטורים הרגילים. לא מומלץ להזמין אונליין מבלי לבדוק בחנות קודם.
היונקים: הגענו לפייבוריט שלנו: ויברטור יונק. תחושה המדמה גבר מלקק את הדגדגן. הויברטור מייצר מעין פולס של אוויר. בנות רבות מספרות שהגיעו איתו לאורגזמות מטורפות, ארוכות וחזקות. שווה בדיקה!

 

אנחנו דוגלות: ויברטורים לכולן

לכל אחת יש את ויברטור החלומות שלה, זה משתנה על פי התקופה, הניסיון והמצב רוח. אנחנו מעודדות אותך לגלות את המיניות שלך ולהנות ממנה!

אזיקים

 

אולי יעניין אותך גם

הימורי ספורט
למבוגרים
איפה הכי כדאי להמר הימורי ספורט?

עולם הימורי הספורט גדל ומתפתח בקצב מסחרר. הוא מציע לשחקנים מגוון רחב של אפשרויות הימור, פלטפורמות וטכנולוגיות חדשות. באופן כללי, לבחירת מקום להימורי ספורט אין

קרא עוד »