מה מלמדים בקורס עזרה ראשונה 30 שעות?

אם הייתם עדים למצב חירום רפואי, הייתם יודעים מה לעשות? ביטחון עצמי, הכנה לחיים, דרישות מקצועיות – אלו רק חלק מהסיבות מדוע כל כך חשוב לעבור קורס עזרה ראשונה. הקורס נועד להקנות לכם את הידע והמיומנויות הדרושים כדי להתמודד עם מגוון מצבי חירום רפואיים ולהציל חיים.

 

מהי עזרה ראשונה?

עזרה ראשונה היא טיפול רפואי מיידי הניתן לאדם שנפגע או חלה. הטיפול כולל פעולות פשוטות יחסית, כמו חבישת פצעים, החייאה, עצירת דימום ועוד. המטרה של עזרה ראשונה היא לייצב את המצב של הפצוע או החולה ולמנוע החמרה עד להגעת צוות רפואי מקצועי. ידע נכון בעזרה ראשונה יכול להציל חיים ולמנוע נזק בלתי הפיך.

מהי עזרה ראשונה

חשיבות קורס עזרה ראשונה

הדקות הראשונות לאחר תאונה או פציעה הן קריטיות. ידע נכון ויכולת לפעול במהירות ובקור רוח יכולים להציל חיים. קורס החייאה בסיסי, באורך 4 שעות, נותן לכם את הכלים הדרושים כדי להתמודד עם מצבי חירום רפואיים ולסייע לזולת עד להגעת הצוות הרפואי המקצועי. אך אם אתם בעלי תפקיד, כמו גננים או גננות בגן ילדים, ויש לכם אחריות על אנשים או ילדים, כדאי מאוד שתהיה לכם את ההכשרה המתאימה לטיפול במצבי חירום.

 

קורס עזרה ראשונה והחייאה לגננות בהיקף 30 שעות

קורס עזרה ראשונה 30 שעות, יקנה לכם ידע מקיף ומיומנות לטיפול במצבי חירום רפואיים, העלולים לפקוד את צוות ההוראה בדגש על גננות לפעוטות וילדים במשפחתונים וצהרונים. הקורס מקנה מיומנויות קליניות למגישי עזרה ראשונה בנושא החייאה בסיסית ועזרה ראשונה, בכדי למנוע את הידרדרות הילד ו/או התינוק, עד להגעת צוות רפואי מיומן. הקורס מותאם לגננות עפ"י הנחיות משרד החינוך וחוזר מנכ"ל.

קורס עזרה ראשונה והחייאה לגננות בהיקף 30 שעות

מה לומדים בקורס כזה?

הקורס מעניק ידע תיאורטי וכלים מעשיים להתמודדות יעילה עם מצבי חירום רפואיים, כגון:

  1. זיהוי מצבי חירום: היכולת לזהות במהירות ובדיוק מצבים רפואיים, החל מחנק מגוף זר עד אובדן הכרה וכלה בתגובה אלרגית, פרכוסי חום, הרעלות בליעה, התחשמלות וכיוצ"ב.
  2. הענקת טיפול ראשוני: כיצד לבצע החייאה, לפנות גוף זר מדרכי הנשימה, לעצור דימום, לטפל בפציעות ועוד. טיפול נכון ומהיר עשוי למנוע החמרה של הפגיעה ואף להציל חיים.
  3. העלאת הביטחון העצמי: ידע וכלים מעשיים מעניקים ביטחון עצמי להתמודדות עם מצבי חירום רפואיים, כך שתוכלו לפעול בצורה יעילה וחדה ברגעים קריטיים.
  4. תחושת שליחות וסיפוק: היכולת להגיש עזרה לאדם זקוק תורמת לתחושת שליחות וסיפוק אישי.

 

לסיכום

קורס עזרה ראשונה הוא כלי רב עוצמה שיכול להציל חיים. ידע נכון ויכולת לפעול במהירות ובקור רוח ברגעים קריטיים יכולים לעשות את כל ההבדל. בין אם אתם גננות, עובדי הוראה או פשוט רוצים להרגיש בטוחים יותר, קורס זה יספק לכם את הכלים הדרושים להתמודדות עם מצבי חירום רפואיים.

מה מלמדים בקורס עזרה ראשונה 30 שעות

אולי יעניין אותך גם