מה כרוך בשירותי מיגון?

משפצים את הבית? בונים בית חדש? זה הזמן המתאים למגן את הבית שלכם, המשפחה ותכולת הבית. איך עושים את זה ולשם מה?  מי חלם אי פעם שנדרש להגיע למצב כזה בו הבית הפרטי שלנו עלול להיות לא מוגן?! אם בעבר הבית היה המקום הבטוח והחמים ביותר, היום גם הוא לא.

כדי להרגיש בטוחים ורגועים מפני כל אדם, עליכם להתקין מצלמות מיגון כדי להגן עליכם ועל משפחתכם. בשורות הבאות תקבלו מידע מקיף עם כל מה שכרוך בשירותי מיגון. תהיו בטוחים, אנחנו נותנים לכם יד.

 

איזה שירותי מיגון כדאי לבחור?

כל בית או בית עסק הינו שונה בתכלית. כמובן שגם התקציב למיגון שונה מאחד לשני. כל הענין הוא מהם הצרכים שלכם וכמה אתם רוצים להשקיע במיגון. עוד לפני שתפנו לחפש חברת מיגון מתאימה, בדקו את התקציב שלכם. כמה אתם מעונינים להשקיע במיגון הבית.

לאחר מכן תבחרו בחברת המיגון המתאימה. אם אתם גרים במרכז, ודאי תחפשו מנעולן במרכזדור שירותי חילוץ פריצה ומיגון הינה חברת מיגון מקצועית ומנוסה בעלת מוניטין של שנים ואחריות מלאה על מיגון מבוקר מלא. היא גם מספקת שירות בכל רחבי הארץ.

 

כמה כדאי להשקיע במיגון הבית?

תלוי. אם מיקום הבית שלכם הינו במקום בטוח כמו קומה גבוהה מאוד, לא תדרשו לבטח אותו כמו בית פרטי. תבינו, בית פרטי משקף משפחה בעלת אמצעים כך שכל גנב או נוכל ישמח לפרוץ לשם מהר. ההשקעה הכלכלית תהיה בעיקר באיכות המצלמות, כמות המצלמות ושירותן.

כאשר תתקינו מערכת אזעקה תדרשו להחליט האם אתם מעונינים שיהיה ניתן להפסיק את האזעקה אחרי חצי שעה או שהאזעקה תהיה שקטה למוקד בלבד. קיימות גם חברות המספקות לחצני מצוקה. כך גם אם אתם לא בבית, ישגיחו על הבית שלכם מבחוץ.

 

אילו סוגי מצלמות קיימות?

קיימות מצלמות לכל מקום ומטרה: מעל הדלת, מצלמות שער, מצלמות לחדרים, מצלמת עינית, מצלמות נסתרות ועוד. ישנה אפשרות שהמצלמות תהיינה מחוברות למוקד שיבדוק אותן. או שתתקינו אפליקציה בסלולר ותוכלו לפקח מקרוב על מה שנעשה בבית.

ככל שהמצלמה משוכללת יותר, התמונות תהיינה איכותיות יותר וקולטות מידע מקיף. שימו לב, חשוב מאוד להתקין את המצלמות במקומות אסטרטגיים שיגלו שטח גדול יותר ככל שניתן. גם זה תלוי כמה כסף קיים ברשותכם כדי להשקיע ברמת איכות המצלמות.

 

לסיכום,

בעידן של היום, כאשר רבו הפורצים, נוכלים ואנשי בלי על, חשוב מאוד למגן כל בית. כמובן שככל שהבית שלכם יקר יותר, מושקע ומכיל פריטים יקרים, כדאי למגן אותו בצורה בטוחה יותר.

שירותי הגנה

אולי יעניין אותך גם