מה זה מבחן אמירם?

בתקופה האחרונה פונים אלינו לא מעט גולשים שמבקשים לקבל מידע בנוגע ללימודים שונים. היו מי שביקשו לקבל פרטים אודות בחירה נכונה של מוסד אקדמי, בעוד היו מי ששאלו פרטים על מבחנים כלליים שנדרשים לעבור לפני ההרשמה. לאחר שגילינו כי קיבלנו מעל ל – 30 שאלות בנושא, החלטנו לעצור את רצף כתיבת המדריכים ולהעלות סדרת מדריכים מקיפה שתענה על כל שאלה ושאלה. מדריך זה הוא ה – 5 במספר והפעם נתמקד במבחן אמירם.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו להבין את כל הפרטים על מבחן אמירם

אם קראתם את המדריכים הקודמים שכתבנו בסדרה זו, אתם וודאי יודעים כי אנו מסתייעים לא פעם באנשים שמכירים את התחום מקרוב. הפעם בחרנו לפנות אל מי שלמדו מבחן אמירם בשנים האחרונות ושאלנו אותם את כל השאלות החשובות בנושא. כמובן שציינו מראש כי אנו עתידים לכתוב על כך מדריך, כך שכל מי שפנה, ידע שעליו למסור מידע מדויק. אנו רוצים להודות לכל מי שלקחו חלק בהליך. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להעלות את המודעות בנושא חשוב זה.

 

תכירו מקרוב את מבחן אמירם

אם אתם מתכנים ללמוד באוניברסיטה או מכללה בקרוב, סביר להניח ששמעתם לא פעם על מבחן אמירם. שכן, מדובר במבחן אנגלית ממוחשב. אמירם אלו בעצם ראשי תיבות של צירוף המילים הבא: אנגלית מיון לרמות ממוחשב. כך שאתם יכולים בעצם להבין כי מדובר במבחן שמתבצע על גבי מחשב והוא בוחן את רמת האנגלית שלכם.

 

איך נרשמים אל המבחן ומה הוא צפוי לקבוע בהמשך?

מבירור שערכנו בנושא, התגלה לנו כי הרשמה למבחן אמירם מתאפשרת באמצעות מוסד הלימודים שבו אתם צפויים ללמוד. המבחן בודק את הרמה שלכם באנגלית. כך שבעצם, הציון שתקבלו בו, צפוי להיות זה שיקבע אם תצטרכו לקחת חלק בקורס אנגלית במהלך התואר או שתקבלו ממנו פטור. דעו כי הסקאלה של הציונים נעה בין 50 ל – 150. אם תקבלו ציון של 134 ומעלה, אתם צפויים לקבל פטור מידי מלימודי אנגלית.

 

מה הדרך הטובה ביותר ללמוד למבחן אמירם?

אם אתם מתכננים להירשם אל מבחן אמירם בקרוב, כדאי שתדעו שאתם צריכים ללמוד אליו על הצד הטוב ביותר. כדי שזה יתאפשר, אנו ממליצים לכם לערוך בירור מעמיק בנושא. כלומר, לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים שלמדו את המבחן לאחרונה. הם אלו שידעו להמליץ לכם באיזה מקום כדאי ללמוד את הקורס ומאילו מקומות עדיף להימנע. ההמלצה שלנו היא לקרוא חוות דעת בנושא בפלטפורמות הבאות:

  • בלשונית הביקורות של גוגל
  • בפורומים שעוסקים בנושא
  • בקבוצות פייסבוק

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את מבחן אמירם. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים הדרושים, עליכם פשוט להירשם לקורס, להיבחן ולקוות שתקבלו ציון מעל ל – 134.

כיתת לימוד

 

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים קייטנה לילדים?
לימודים
איך בוחרים קייטנה לילדים?

בחירה של קייטנה עבור הילדים הינה עניין שמצריך היכרות בסיסית עם פרמטרים שונים. שכן, כל אחד רוצה להיות בטוח שהוא רושם את הילד שלו לקייטנה

קרא עוד »