מה המחיר הממוצע של הממ"דים הניידים?

למרבה הצער, לא מעט אזורים ברחבי מדינת ישראל, מכירים טוב מדי את איום הרקטות והטילים. כמעט כל דרום הארץ נמצא תחת איום מתמיד של מתקפת רקטות מרצועת עזה, וכל התושבים כבר מורגלים בדיוק מה צריך לעשות בזמן שיש אזעקה. למרות ההצלחה האדירה של כיפת ברזל, לא נראה שיהיה בטווח הקרוב פתרון מוחלט לעניין, ומה שאנו האזרחים הקטנים יכולים לעשות כרגע זה להיכנס למרחב מוגן ולתת לכוחות הביטחון לעשות את העבודה שלהם בשקט. אבל מה עושים במקרה שבו אנו לא בבית הפרטי שלנו, או שבבית הפרטי שלנו אין ממ"ד? מה קורה אם אזעקה תופסת אותנו למשל בהליכה או בפעילות אחרת?

 

מה זה ממ"ד נייד?

ממ"ד נייד הוא פתרון מיגון פשוט מאוד אבל יעיל מאוד. זוהי בעצם מעין קופסא או חדר משוריין שעשוי מבטון. הממ"ד הנייד חזק מאוד והוא מסוגל להגן על מי שנמצא בתוכו מפני מתקפת טילים, כמובן שמדובר על ממ"ד שעומד בכל התקנים הדרושים של פיקוד העורף וגופי הביטחון השונים.

הממ"ד הנייד הוא פתרון אידיאלי למקומות שבהם אין ממ"ד כחלק מהבניין. אם אתם תושבי הדרום בוודאי יצא לכם להיתקל בו, מכיוון שהרבה תחנות אוטובוס הן למעשה ממ"ד נייד.

חדר MMD נייד

איפה אפשר להציב ממ"ד נייד?

היתרון הגדול של ממ"ד נייד הוא בעצם הגמישות הרבה שלו. מדובר על מבנה שמגיע על משאית ויורד ממנה בעזרת מנוף. בעצם בכל מקום שבו יש רצפה ישרה ניתן להציב אותו, וזה בדיוק היופי בדבר. אפשר להציב אותו בכל מקום שאתם חשים יש בו צורך במיגון סמוך.

כך למשל, ניתן להציב אותו בשטחים חקלאיים, ברחבי יישובים או ערים, בחצר או בגינה של בית פרטי, ועוד. כך תוכלו להמשיך להסתובב או לעבוד באופן רגוע בלי לחשוש כל הזמן מפני אזעקה ולחשב מהו הממ"ד הקרוב למקום שבו אתם נמצאים.

 

מה המחיר של ממ"ד נייד?

כמובן שאנו רוצים לדעת את השורה התחתונה: כמה עולה ממ"ד נייד? קודם כל נקדים ונאמר שזו לא כיכר לחם אחיד. אין מחיר קבוע בכל המקומות וישנם כמה פרמטרים שישפיעו על מחיר הממ"ד הנייד. הפרמטר הראשון הוא כמובן הגודל, ופרמטר נוסף הוא הצורה. בנוסף, ניתן להזמין גם ממ"ד נייד שמותאם לצרכים שלכם אישית, והוא מן הסתם יעלה יותר.

במספרים כלליים אפשר לומר שהמחיר הוא בין 25,000 ₪ ל- 40,000 ₪, כאשר ניתן גם להוסיף כסף ולדאוג לחיבור לחשמל ולמים בתוך הממ"ד הנייד. פרטים נוספים והצעות מחיר תוכלו לקבל כאן בקישור הזה ממ"ד נייד מחיר.

 

סיכום

אם אתם חקלאים שעובדים הרבה בשטח הפתוח, או שאין לכם ממ"ד תקני בבית, ממ"ד נייד יכול להיות פתרון מצוין עבורכם. מדובר על מיגון שלם שנותן מענה למקרה של אזעקה, וניתן להציב ולהסיר אותו כמעט בכל מקום.

חדר MMD נייד

אולי יעניין אותך גם