מה היתרונות בשיווק ללקוחות במייל

מי מאיתנו לא פותח את המייל שלו כמה פעמים ביום? כולנו אוהבים לבדוק מה שלחו לנו, מה אנו צריכים לסדר והאם יש עניין חשוב שלא סובל דיחוי. מרביתנו מקבלים התראות לנייד עם כל קבלת מייל כך שדיוור למייל הוא רעיון לא מופרך בכלל.

לא רק שהוא לא מופרך, הוא גם אמור להוביל את העסק שלכם לפריצת דרך שיווקית. כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות הנלווים לשיווק במייל. מוזמנים להמשיך איתנו.

רשימת תפוצה מסודרת

באמצעות המייל אתם יכולים לעדכן את הלקוחות שלכם בקלות על מבצעים, השקות ומכירות פופ אפ. אם יש לכם אתר, תוכלו לבקש מכל מתעניין להשאיר כתובת מייל ובכך לאגור רשימת תפוצת מיילים. כך תוכלו לשלוח למתעניינים הודעות רלוונטיות ולנהל מערכת דיוור ללקוחות באופן יעיל.

שיווק במייל

ניוזלטר משמר לקוחות

אחת לחודש (חשוב לציין שהמינון תלוי באופי העסק שלכם) תוכלו לכתוב ניוזלטר ולהוסיף בו תוכן אינפורמטיבי שיעניין את הלקוחות שלכם בשירותים שאתם מציעים. כך תקבלו לידים חמים במיוחד, מלקוחות שנמצאים שמאגר שלכם.

 

שיווק במייל הוא שיווק זול

שיווק במייל לא יעלה לכם מחיר יקר. עסקים רבים מבצעים שיווק כזה אפילו ללא עלות כלל. הם שולחים את המיילים לרשימת התפוצה שלהם וכך בקליק אחד, המסר השיווקי שלהם מגיע למספר רב של ראנשים. העלות משתנה בהתאם לחברה דרכה נשלחים המיילים.

 

רמת חשיפה גבוהה

בלחיצת כפתור אחד תוכלו להגיע לקהל יעד ענק. לא תצטרכו לעבוד קשה יותר כדי להגיע לקהל היעד שלכם, אתם מזינים את אותה ההודעה והיא תישלח לכל רשימת התפוצה שתזינו במערכת.

 

לידים חמים במיוחד

ניסיון בשטח מוכיח שמספר הפניות המגיע משיווק במייל הוא רב יותר ממספר הפניות המגיע לאחר קידום אתרים אורגני. הלידים איכותיים ולרוב מגיעים לידי סגירה.

 

דיוור במייל חייב מקצועיות

ראינו כי היתרונות לשיווק במייל הוא עצום. אך למרות זאת, כדי שלא תיכנסו לספאם והלקוחות לא יראו אתכם, חשוב שתדעו איך נכון לשווק במייל. כאן ריכזנו עבורכם מספר טיפים קריטיים בנושא.

 

מיילים ממוקדים

הקפידו לשלוח הודעת מייל בעלת מסר ממוקד. מייל ללא מטרה וללא מיקוד, כזה שהמקבל יקרא אותו בניסיון להבין מה הייתה מטרת השליחה, הוא מייל שיכנס לספאם וחבל. השקיעו בתוכן המייל ופעלו על פי סכמה מדויקת כך שתעבדו על פי המטרות העסקיות שלכם. זה יכול להיות השקת קולקציה, קופון הנחה, פתיחת קורס נוסף וכדומה. חשוב שיהיה במייל מסר שיווקי.

 

מינון רצוי

כדי שלא תיכנסו לספאם של קהל היעד שלכם, חשוב שתדאגו למינון רצוי של כמויות הודעות המייל שלכם. אמנם אתם לא צריכים לשלוח מיילים באופן אובססיבי במועד שנקבע, לא יקרה דבר אם תהיה חריגה קלה. אך יחד עם זאת, חשוב לא להגזים.

שמרו על עקביות. אל תשלחו כמה מיילים בשבוע ולאחר מכן תכנסו לתרדמת חורף… אם אתם פעילים, תמשיכו להיות פעילים במינון הנכון, אל תזגזגו ואל תפריזו.

שיווק במייל

אולי יעניין אותך גם