מה היא מערכת מים תת כיורית?

אין כמו לרצות את הקפה של הבוקר שלכם, ולקבל מיד מים חמים. או לחילופין, לקום באמצע הלילה ולשים לילד שלכם מים חמים בבקבוק ללא שום צורך בהמתנה. אלו בדיוק חלק מהיתרונות של מערכת מים תת כיורית. מלבד החיסכון באנרגיה, חיסכון בכסף, הבטיחות אל מול השימוש בקומקום, גם הנוחות ואיכות החיים שהיא מביאה אותה. אלו בדיוק הסיבות להתקין בביתכם מערכת מים תת כיורית. כל הפרטים ממש כאן.

 

אז מה זה בכלל מערכת מים תת כיורית?

מדובר במערכת לסינון, חימום, וקירור מים, שמותקנת אצלכם במטבח, ממש מתחת הכיור, כפי שניתן להבין.  מערכת מים תת כיורית תספק לכם מים חמים בכל עת שתצטרכו, דרך ברז קטן שיותקן ממש בכיור שלכם, וניתן להתקין אותו בכל כיור סטנדרטי.

 

אז איך זה עובד?

מדובר בהתקנה של ברז קטן בקצה הכיור שלכם, שניתן אפילו לעשותה בהתקנה עצמית ללא צורך בצנרת מיוחדת. מלבד זאת לשם התקנת מערכת מים תת כיורית תצטרכו לרכוש מיכל ומספר צינורות שמבצעים את הסינון, החימום והקירור. כמעט כל כיור מתאים להתקנה ולכם לא תצטרכו להחליף את הכיור שלכם אם רכשתם את המערכת. לאחר התקנת הברז וחיבור המיכל מתחת הכיור, תוכלו ללחוץ על הברז ובלחיצה אחת לקבל בדיוק את כמות המים עבור כוס אחת. כמובן שאם ברצונכם לשתות או למלא יותר, תוכלו ללחוץ פעמים נוספות. טמפרטורת המים ניתנת לשינוי, גם על ידכם, בכיוון המערכת מתחת הכיור. כך גם רמת הסינון הדרושה.

 

מה היתרונות של המערכת?

מלבד אספקת המים החמים והקרים הזמינה בכל עת, המערכת גם מאוד בטיחותית, בטח ביחס לאלו שעדיין משתמשים בקומקום להרתחת מים. אמנם, המים במערכת לא יהיו בטמפרטורה של מאה מעלות, אבל 95-96 זה לגמרי מספיק בשביל כוס התה שלכם, וגם הקפה. מלבד זאת, מבחינה בריאותית, סינון מי הברז יועיל מאוד לבריאותכם וימנע שתיית מים בהם יש אבנית או חתיכות פלסטיק כמו מי ברז רגילים. גם טעמם של המים המסוננים יהיה שונה וטעים הרבה יותר ממים רגילים מהברז. בנוסף, התקנת ברז כזה, מעלה בהרבה את כמות המים שאתם והילדים שלכם תשתו כל יום, מה שגם משפיע רבות על בריאותכם.

 

מה טווח המחירים של מערכת כזו?

מדובר בהוצאה חד פעמית של כמה אלפי שקלים בודדים. המערכות הזולות יותר נמכרות ב – 3,500 ₪, וכמובן שהמחיר עולה כל שאיכות המערכת הנמכרת עולה. ישנן מערכות גם ב – 8,000 ₪. אך בשביל מערכת סטנדרטית שעושה את העבודה תוכלו להוציא 5,000 ₪. זכרו שמדובר בהוצאה אחת, ואולי כמה טיפולים במשך הזמן ,אך לא הרבה יותר מזה.

לסיכום, מערכת מים תת כיורית היא מערכת שמותקנת בכיור המטבח שלכם, עולה כמה אלפי שקלים בודדים, ומועילה רבות לבריאותכם ואיכות החיים שלכם. בהתקנת ברז פשוט, יחד עם מערת מתחת הכיור, תראו שינוי משמעותי בביתכם.

כוס זכוכית

 

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »