מה ההבדל בין אינסטלטור למאתר נזילות?

לא תמיד ברור לנו מיהו איש המקצוע אליו אנו צריכים לפנות. כי יש תחומים נושקים וקרובים, ולאדם מן השורה לא ידוע בכל מקרה מה ההבדל בין נותני השירות השונים. כך ממש קורה בתחום גילוי נזילות. אם קיימת נזילה במבנה, אל מי צריך לפנות? אל אינסטלטור או אל מאתר נזילות? למעשה מה ההבדל בין שני נותני שירות אלו, הלא תפקידו של אינסטלטור הוא להתמודד עם נזילות…?

 

אתגר איתור הנזילות

מאז ומעולם היה השרברב, או האינסטלטור בעברית יפה, מופקד על הטיפול בצנרת המים על כל המשתמע מכך, כן, גם עבור איתור נזילות. במהלך השנים עבר התחום שינוי משמעותי כאשר נוספו לארגז הכלים טכנולוגיות מתקדמות וחידושים עכשוויים, שרותמים את קדמת הטכנולוגיה לטובת הטיפול בצנרת המים ובתקלות. היות שנושא איתור הנזילות היה האתגר המשמעותי בכל תקלה, פותחו כלים שונים עבור מטרה זו ספציפית. כיום ניתן לבצע גילוי נזילות באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם ועכשווי במיוחד. אך את הגילוי הזה לא מבצע כל אינסטלטור. כאן אנו צריכים להכיר את מאתר הנזילות.

 

מאתר נזילות, מה השירות שהוא מציע?

מאתר נזילות הינו איש מקצוע מומחה בנישה של איתור נזילות. אנחנו צריכים את השירותים שלו כאשר מתברר שקיימת נזילה כלשהי, אך לא ברור היכן בדיוק היא ממוקמת וקשה לאתר את מיקומה של הנזילה בגין כל סיבה שהיא. במצב כזה צריך כאן מאתר נזילות מקצועי שמגיע עם כל הכלים והציוד המקצועי, על מנת לאתר את הנזילה שהתרחשה במקום. מאתר נזילות ישלב את הכלים שלו במלאכה בהתאם לתנאי השטח; מצלמה טרמית, סיב אופטי, מילוי גז ועוד.

 

ומה אחרי איתור הנזילה?

מובן לכל אחד שאיתור נזילות אינו פותר את הבעיה ולא מפסיק את הנזילה. מאתר נזילות יספק לכם שירות גילוי נזילות מדויק ומקצועי, הוא ייתן לכם את הממצאים המדויקים אשר על פיהם יתבצע התיקון. בשלב הזה אתם צריכים לפנות אל אינסטלטור שמספק שירותי תיקונים וטיפול בתקלות. כאשר העבודה כולה תתבצע על סמך הממצאים שהתגלו בשלב גילוי נזילות. כך שהעבודה תוכל להיות ממוקדת מאוד ומקומית לחלוטין, בלי להרוס מה שלא צריך ובלי לחפש נזילות במקומות בהם ברור על פי הממצאים של מאתר הנזילות שהכול יבש.

 

לסיכום

מאתר נזילות הינו איש מקצוע שיש לו ציוד מתאים ומומחיות עבור גילוי נזילות. הוא יכול לזהות היכן יש רטיבות וממה היא נגרמת, היכן הצנרת תקולה וכיצד ניתן לתקן אותה. בהתאם למסקנות של מאתר נזילות תתבצע עבודת האינסטלציה באופן יעיל, מהיר וחכם. אכן, אם קיימת נזילה ולא ברור מה מקורה, ולא ידוע היכן בדיוק היא מתרחשת חייבים לפני הכול להיעזר בשירותיו של מאתר נזילות מומחה אשר יזהה את מיקום הנזילה המדויק לצורך תיקון יעיל.

פיצוץ בצנרת

 

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »