מהן התשתיות שאתם צריכים על מנת להקים עמדת טעינה לרכב חשמלי

בתקופה האחרונה אנו עדים להקמתן של עמדות טעינה לרכבים חשמליים במקומות רבים ברחבי הארץ. הדבר גורם לרבים לתהות איך עושים זאת ומה דורשת בכלל הקמה של עמדת טעינה לרכב חשמלי. כדי לענות לכל התוהים בנושא, יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק וחזרנו עם כל התשובות שאתם פשוט חייבים לקרוא. הישארו אתנו ותגלו על התשתיות שצריכות להיות במקום בו תוקם העמדה המדוברת.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך ליווי מטעם גורמים שמבינים דבר או שניים בהתקנה של עמדת טעינה חשמלית לרכב. אם אתם סבורים שמדובר במתקינים עצמם, כדאי שתדעו שאין זה נכון. הפעם, החלטנו לפנות אל אנשים פרטיים שביצעו את ההתקנה בחניון של הבניין או של הבית שלהם.

שכן, זו הדרך הטובה ביותר לשמוע אודות התשתיות הדרושות. כדי להגיע אל האנשים הללו, פרסמנו פוסטים ברחבי הרשתות החברתיות וביקשנו מגולשים לספר לנו מה הן התשתיות הללו. זו ההזדמנות להודות ל – 3 הגולשים הנבחרים שישבו אתנו על כוס קפה ושיתפו אותנו בכל המידע הדרוש.

 

אז מהי התשתית שדרושה לכם להקמת עמדת טעינה לרכב חשמלי?

אם שמתם לב, כתבנו בכותרת שלעיל תשתית ביחיד. כלומר, לא "תשתיות". הדבר נובע מתוך העובדה שהבנו כי התשתית הדרושה למטרת התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי היא רק תשתית של חשמל. ראוי לציין כי הדבר נבע מתוך בירור מעמיק שערכנו עם כל הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. התברר לנו שהתשתיות הן לא העניין המרכזי, אלא קבלת האישורים. כך שבעצם, העניין שיש להתעכב עליו הוא הרגולציה וההסדרה.

 

מה אתם צריכים לדעת על הרגולציה והסדרה?

חשוב מאוד שתדעו שיש כמה גורמים עיקריים שאמונים על הרגולציה וההסדרה בכל הנוגע להתקנה של עמדות טעינה חשמליות בארץ. הנה כמה מהבולטות ביותר שבהן:

  • תקנות התכנון והבנייה
  • רשות החשמל
  • חוק התכנון והבניה
  • חוק אוויר נקי
  • שלטון מקומי ועוד

כך שעוד לפני שלב התשתיות, יש צורך לבדוק שקיבלתם את כל האישורים הדרושים להתקנה של העמדה המדוברת.

 

איך מגיעים אל חברת התקנה מומלצת?

כדי שתוכלו לדעת שאתם פונים אל חברת התקנה מומלצת שמבינה דבר או שניים בתשתית הדרושה, עליכם לבדוק פרטים עם אנשים שמכירים את הנושא מקרוב. כלומר, אלו שכבר התקינו את עמדת הטעינה. שכן, הם ידעו להגיד לכם אם החברה שהתקינה אצלם את המכשיר היא מומלצת. אתם יכולים לעשות כמונו, לפרסם פוסט בפייסבוק או ברשת חברתית אחרת ולבקש מהגולשים לשתף אתכם בחברות מומלצות.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את תשתית החשמל שדרושה לכם כדי שתוכלו להקים עמדת טעינה חשמלית לרכב. כעת, כשאתם יודעים שיש עוד עניינים חשובים מעבר לתשתית, נותר לכם רק להתחיל בהליך, בהצלחה!

רכב חשמלי

אולי יעניין אותך גם

אוטו
רכב
מימון רכב לפרטיים

אנשים חכמים יודעים שהדרך הנוחה ביותר לקנות רכב היא באמצעות אפשרות של מימון לפרטיים. אם אתם רוצים לפעול בדרך שחכמים פועלים, אתם צריכים לקרוא בעיון

קרא עוד »