מהם השלבים לגילוי נזילה מתחת לרצפה

אתם סבורים שיש לכם נזילה מתחת למרצפות אבל אינכם בטוחים? אם כך, אתם צריכים להכיר את השלבים לגילוי הליך נזילה. שלבים אלו יאפשרו לכם לטפל בנזילה הקיימת באופן המהיר והמקצועי ביותר. הישארו אתנו ותגלו מה עליכם לעשות כעת כדי לשמור על ביטחונכם ובריאותכם.

 

השלב הראשון לגילוי נזילה מתחת לרצפה – שלב הבדיקה

בשלב הראשון אתם צריכים לבדוק אם אכן קיימת נזילה מתחת לרצפה. לא פעם, אנחנו שומעים אנשים שטוענים שאין בכלל אפשרות לגלות נזילה מתחת לרצפה. אם שמעתם את טענה זו, כדאי שתדעו שהדבר לא נכון. אתם יכולים לראות סימנים שירמזו לכם על הימצאותה של הנזילה. אלו הסימנים המדוברים:

  • אם יש אבקה לבנה בין המרצפות
  • אם יש קירות בבית שהתנפחו מעט או התקלפו
  • אם השכנה מלמטה מספרת לכם שנוזלים לה מים מהתקרה
  • אם קיבלתם חשבון מים מנופח

אם בדקתם וגיליתם שאחד או יותר מהסימנים הללו מופיעים אצלכם – אתם צריכים לעבור לשלב הבא. אם לא ראיתם את הסימנים הללו אבל יש לכם חשד שישנה נזילה כזו, ההמלצה היא בכל זאת לעבור לשלב הבא.

 

השלב השני לגילוי נזילה מתחת לרצפה – שלב חיפוש אחר בעל מקצוע מומלץ

הליך של ייבוש תת רצפתי הינו מורכב וצריך להיעשות על ידי בעל מקצוע שמנוסה בכל הנוגע להליך של איתור נזילות. לכן, השלב השני עוסק קודם כל בחיפוש אחר בעל מקצוע מומלץ ולא ביצירת קשר מידי עם בעל מקצוע אקראי. בשלב זה אתם צריכים לחפש פרטים ברחבי הרשת אודות אינסטלטור אמין. עליכם להיכנס לקבוצות פייסבוק, פורומים או לבדוק ביקורות שנכתבו בגוגל אודות בעל מקצוע  מסוים, עד שתמצאו את בעל המקצוע שיש עליו הכי הרבה חוות דעת חיוביות. לאחר שתמצאו אותו, תעברו לשלב הבא.

 

השלב השלישי לגילוי נזילה מתחת לרצפה – יצירת קשר עם בעל המקצוע

בשלב זה אתם צריכים להתקשר אל בעל המקצוע ולציין בפניו את הבעיה. אם אחד או יותר מהסימנים המחשידים שצוינו לעיל הופיעו אצלכם בבית, עליכם לשלוח את התמונות שלהם לבעל המקצוע. כך הוא יוכל לקבל את התמונה החלקית עוד לפני שהוא מגיע אליכם.

 

השלב הרביעי לגילוי נזילה מתחת לרצפה – שלב הטיפול

בשלב זה, בעל המקצוע יגיע לביתכם ויבצע טיפול הולם כדי לגלות אם ישנה נזילה. אם כן, הוא יבחר באחת מ -2 השיטות המקובלות לטיפול במצב זה. האפשרות הראשונה היא להוציא מרצפת ולאפשר למים להתייבש. האפשרות השנייה היא להשתמש בשואב מיוחד שמוציא את המים מתחת לרצפות ואפילו מייבש את האזור.

 

לסיום

עד כאן 4 השלבים שיגלו לכם אם יש לכם נזילה מתחת לרצפה. אנו ממליצים ליישם את השלבים לפי הסדר כדי שתוכלו בסופו של דבר לא רק לגלות אם יש נזילה, אלא גם לטפל בה.

צינורות

 

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »