מהם השווקים הטובים ביותר במדריד

מדריד היא ססגונית, מרהיבה ומרשימה, הדרך המומלצת ביותר להכיר את התרבות המקומית והקולינריה היא על ידי ביקור בשווקים השונים.

מדריד ידועה כעיר בעלת שווקים ברמה גבוהה, במאמר הבא ריכזנו לכם את השווקים הטובים ביותר כדי שתוכלו לתכנן סיור מהנה, מרשים וטעים במיוחד.

 

סאן מיגל Mercado de San Migue

מבין שווקים במדריד זהו השוק המומלץ ביותר, זהו שוק אוכל, הוא מקורה ומאוד מפואר. הוא נמצא במרכז העיר העתיקה והפך למרכז המושך חובבי טפאפס. בשוק נמצאים עשרות דוכנים המכילים טאפסים מסוגים שונים, צדפות, פירות ים, גבינות, ועוד. המחירים יחסית גבוהים אך האיכות והטעם משתלמים. השוק הוקם ב-1916, והוא אחד השווקים המרכזיים והמרהיבים עד היום. השוק מאוד צבעוני, מוצגות בו עוגות ספרדיות קלאסיות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, ומגוון רחב של אוכל טעים וטרי.

 

מתי מומלץ להגיע?

השוק פתוח באמצע השבוע בשעות 10:00-00:00 ובסופי שבוע בשעות 10:00-01:00

 

סאן אנטון –  Mercado de San Antón

זהו שוק עירוני ססגוני ותוסס הנמצא במרכז שכונת צ'וואקה, במבנה המכיל שלוש קומות. בקומות הראשונות נמצאים דוכני השוק השונים ובקומה השלישית ממוקמת מסעדה מעולה וסופרמרקט. בין הדוכנים השונים תוכלו למצוא פירות, ירקות, מאפים, עוגות, דגים, בשרים וכמובן טאפאסים. הסחורה בשוק מאוד טרייה ואיכותית. למבקרי השוק יש wifi ללא עלות וחניון. השוק נמצא כמספר דקות מתחנת המטרו Chueca.

 

מתי מומלץ להגיע?

השוק פתוח כל יום בשעות 10:00-00:00

 

ברסלו  – Mercado de Barceló

זהו שוק אשר הוקם ב- 1956 אך לאחרונה נבנה מחדש. הוא מכיל כ – 100 דוכנים, כאשר יש בו קומה שלמה אשר מוקדשת לדוכני מעדניות, והוא מחשיב את עצמו כמרח גורמה. אפשר למצוא בו דגים, בשר, פירות, ירקות, בגדים, פרחים, צמחים ועוד. השוק מכיל בעיקר מקומיים והוא ברמה מאוד גבוהה.

 

 מתי מומלץ להגיע?

השוק פתוח בימים שני עד שבת, בשעות  9:00-14:30 – 17:30-20:30

 

שוק הפשפשים –  EL RASTRO

שוק הפשפשים הוא השוק הפופולרי ביותר, המתפרס על כמה רחובות. בעבר הוא התמקד בבשר אך בימינו יש בו המון דוכנים מגוונים, ישנם סוחרי עתיקות, מוצרים מהמזרח, ספרים, ציורים, פרוות, פריטי אופנה, ומזכרות. השוק מכיל אמני רחוב והופעות ססגוניות.  לאחר שהשוק נסגר, הרחובות מתמלאים מכל עבר מסעדות וברים.

 

 מתי מומלץ להגיע?

בימי ראשון בין השעות 09:00-15:00 , כדאי להגיע מוקדם, לפני שהשוק נהיה צפוף.

לה סבדה –  Mercado de la Cebada

זהו שוק מקורה שהוקם בשנת 1958, בעל שתי קומות, קטן יותר מהאחרים אך שווה הגעה. תמצאו בו אוכל מקומי מעולה, הוא מכיל בעיקר דגים ופירות ים אך תוכלו למצוא בו מטעמים שונים, טאפסים, קינוחים ועוד. יש ל וייב צעיר ותוסס, בעיקר בסופי שבוע.

 

 מתי מומלץ להגיע?

ביום ראשון עד שישי בשעות  9:00-14:00 – 17:00-20:30 , וביום שבת בשעות 09:00-18:00.

 

אולי יעניין אותך גם

סיור בולענים בים המלח
תיירות
מה תלמדו בסיור בולענים בים המלח

ים המלח הוא פלא טבע ייחודי הידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו ובתכונותיו הטיפוליות. אבל מעבר לסגולות הריפוי המפורסמות שלו, האזור מכיל גם תצורות גיאולוגיות מרתקות

קרא עוד »
מלון בברלין
תיירות
5 טיפים לבחירת מלון בברלין?

ברלין היא אחת הערים הכי ידידותיות ומסבירות פנים לתיירים וככזו היא נמנית בין מוקדי התרבות והנופש הכי פופולריים ברחבי אירופה. מתכננים חופשה בברלין וטרם בחרתם

קרא עוד »