מהם ההבדלים בין אירוע לחברה לכנס עסקי

אירועים חברתיים ועסקיים הינם מאפיין אינטגרלי של השוק המודרני.

מקורם של המאפיינים במעבר מהתמקדות במעביד ובתפוקה בלבד, להתמקדות בטובת העובד וטובת הלקוח.

משכך, עסקים נמדדים, בין היתר, לפי רמת האירועים והכנסים שלהם ויש לכך השפעה רבה על הפעילות העסקית.

לעיתים, נוצר בלבול בין אירוע חברה לאירוע עסקי, מה שפוגע בעסק.

כיצד תבדילו בין השניים, ומהם המאפיינים החשובים של כל אירוע?

 

אירוע חברה

אירועי חברה הם אירועים פנימיים, המיועדים לעובדי החברה ולא לגורמים חיצוניים דוגמת לקוחות, ספקים או קולגות. מטרת האירוע היא ליצור גיבוש בין עובדי החברה וליצור אצלם הזדהות עם החברה ועם ערכיה. כל אלו, אמורים להגביר את המוטיבציה של העובדים בעבודתם ולהיטיב עם העסק.

 

תכנון האירוע

כדי שהאירוע יהיה מוצלח, יש לתכנן אותו כראוי. אחד השלבים החשובים ביותר בתכנון, הוא בחירת מקום לאירוע חברה. רבים טועים לחשוב שעובדים יעדיפו תמיד אירוע קרוב על פני אירוע רחוק. המציאות, מוכיחה שההפך הוא הנכון. עובדים רבים שמחים לצאת מאזור הנוחות שלהם ולהשקיע לצורך ההשתתפות באירוע החברה. זאת, אך ורק כאשר המיקום מצדיק את הנסיעה וההתארגנות.

חשוב שמקום האירוע יהיה ייחודי ומרגש. מסעדה או אולם אירועים עירוני אינם משיגים את האפקט הדרוש ליצירת ההזדהות הרצויה עם החברה. חשבו על מקום שאינו סטנדרטי, אולי כזה שבדרך כלל קשה להגיע ממש עד אליו, המשלב חוץ ופנים, יוקרתיות ומשפחתיות.

בחרו במקום המציע שירותי הסעדה. שאם לא כן, ההתעסקות בהסעדה לצד ההתעסקות בתוכן יקשו עליכם למדי והאירוע עלול להיפגע.

מקום אופציונלי העונה על כל ההגדרות, הוא אצטדיון סמי עופר בחיפה. בשנים האחרונות, סמי עופר פתח את שעריו גם לקיום אירועים במתחם, תוך הבנת הפוטנציאל הגדול של המקום.

ניתן לערוך את האירוע באחד מהאולמות המצויים בסמוך לחדר ההלבשה. כמובן שגם כאשר האירוע נערך באולם, ניתן יהיה לחוש את ההתרגשות ואת האווירה המחשמלת של האצטדיון מקרוב. כך, העובדים יחוו תחושה של יוקרתיות ושל חו"ל כאן בארץ, ביחד עם חמימות ואינטימיות משפחתית.

האצטדיון אף מציע שירותי הסעדה ברמה גבוהה במיוחד. ניתן לבחור בתפריט חלבי או בתפריט בשרי, כשכל האוכל כשר כנדרש. כמו כן, האצטדיון מציע שירותי בר אלכוהולי עשיר ומפנק.

 

תוכן האירוע

מלבד המקום, חשוב כמובן גם לצקת תוכן משמעותי לאירוע. ישנן אופציות רבות לתוכן, החל ממשחקי חברה וכלה בהופעות של ענקי הזמר. התייעצו עם מפיקי אירוע מקצועיים ובחרו יחד איתם את התוכן המושלם ביותר עבורכם.

 

כנס עסקי

כנס עסקי פונה לרוב ללקוחות, ויכלול הרצאות ושיחות מקצועיות. בנוסף, נדרשת רחבת כניסה בסמוך לאולם בו תוכלו להציג את המוצרים שלכם ולתת ללקוחות להתרשם מהם באופן בלתי אמצעי.

 

מקום הכנס

לאור מאפייני הכנס שפורטו, וכדי שהכנס שלכם יהיה הטוב ביותר אליו הלקוחות הגיעו, מומלץ לבחור אולם כנסים יוקרתי, המציע שירותים העונים לכנס המדויק שלכם מבחינה פיזית ומבחינה טכנולוגית. רצוי לבחור באולם המאפשר לשלב כנסים גדולים עם כנסים קטנים יותר, הרצאות יחיד והרצאות פאנל, הרצאות ללא השתתפות הקהל והרצאות המהוות שיח משותף וכן הלאה.

 

לסיכום

אם כן, כל אחד מהאירועים פונה לקהל יעד אחר וכולל תוכן אחר. וודאו כי הכנס או האירוע שלכם אכן מיועדים לקהל היעד הרלוונטי ובחרו לאור זאת במקום העונה על דרישותיכם. בהצלחה!

 

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »