מהם הדברים שצריך לעשות כשעובדים עם מקדם אתרים פרילנסר

מדריך מקיף לעבודה עם מקדם אתרים עצמאי

כאשר אתה מקים אתר אינטרנט, אתה רוצה שהוא יופיע במנועי החיפוש הנפוצים, ובמיוחד בגוגל, כדי שתהיה לך תנועה באתר, וכךך תשיג יותר לקוחות משלמים. על מנת להופיע במקומות הראשונים בגוגל עלייך להשקיע בקידום אתרים, במאמר הבא הכנו לך מדריך לעבודה מול מקדם אתרים פרילנסר.

 

מה זה מקדם אתרים?

מקדם אתרים פרילנסר הוא מישהו שיש לו אחריות לבנות, לעצב ולתחזק אתר אינטרנט. הוא אחראי על כל ההיבטים של האתר, מתוכן ועד עיצוב, תחזוקה ועדכונים. הוא עשוי גם להיות אחראי על שיווק וקידום האתר. מקדם אתרים פרילנסר עובד באופן עצמאי.

 

למה אני צריך לצפות ממקדם אתרים עצמאי?

מקדם אתרים פרילנסר הוא מישהו שמקדם אתר אינטרנט עבור כעסק משלו ולא עבור חברה אחרת. הו אחראי על תוכן האתר, עיצובו ותחזוקתו. על מקדם האתר להיות בעל ידע ב-HTML, CSS ו-JavaScript כדי שיוכל ליצור את האתר מאפס. הוא צריך לדעת איך להשתמש בוורדפרס מכיוון שזו אחת המערכות ה-CMS הפופולריות ביותר כיום . מקדם אתרים צריך לדעת להשתמש בגוגל אנליטיקס כדי שיוכל לעקוב אחר ביצועי האתר שלכם ולמצוא דרכים לשפר אותו.

 

האם חשוב לשכור מקדם אתרים עצמאי מנוסה?

אני מקדם אתרים עצמאי כבר שנים רבות ואני יכול לומר שחשוב להעסיק פרילנסר מנוסה. הסיבה היא שהם בקיאים יותר בתעשייה והם יודעים מה נדרש כדי להשלים פרויקט. מקדמי אתרים מתחילים נשכרים בדרך כלל על ידי חברות שזקוקים למישהו שינהל את האתר או הבלוג שלהם. הם עושים זאת על ידי עדכון התוכן, תיקון באגים ומתן תמיכה ללקוחות החברה.

 

האם עדיף מקדם אתרים מתחיל או וותיק

גורם חשוב אחד שיש לקחת בחשבון הוא משך הזמן שאתה מוכן להשקיע בניהול מקדם האתר שלך. מקדם אתרים מתחיל  יעלה לך יותר בטווח הארוך אם לא תהיה מוכן להשקיע את המאמץ  והזמן הנדרש לניהולו. אם אתה מחפש מקדם אתרים שיכול לעזור בכמה ממשימות העיצוב והתחזוקה של האתר שלך, אז מקדם אתרים מומחה וותיק עשוי להיות אופציה טובה יותר עבורך. יש פחות צורך בניהול ופיקוח כי יש להם ניסיון וכישורים מתקדמים יותר מאלה של מקדם אתרים מתחיל.

 

טיפים לעבודה יעילה עם מקדם אתרים

  1. דע את הצרכים שלך לפני שתתחיל לחפש מקדם אתרים, גלה מה אתה צריך שהאתר יעשה.
  2. קבל הפניות, שאל חברים ובני משפחה אם הם מכירים מקדמי אתרים טובים באזור שלך או בענף שלך. אולי תמצא מישהו מתחיל, אבל שיש לו פוטנציאל לצמוח עם העסק שלך ולהביא יותר ערך לפרויקט שלך.
  3. השאר מקום למשא ומתן, חשוב לתקשר את הצרכים שלכם וליצור פרויקט ששני הצדדי םמרוויחים ממנו. הקפד להשאיר מקום למשא ומתן בהיקף הפרויקט, בתמחור ובזמנים, כך שלמקדם האתר יהיה מקום להציע לך הצעות או חלופות.

עצמאי

 

 

 

 

 

a

אולי יעניין אותך גם