מהי חוויה על חושית בזמן מופע של אמן טלפתיה

עולם האירועים שינה את פניו מקצה לקצה בעידן המודרני. תמו הימים בהם הסתפקנו בפשטידה ביתית, שיחת סלון ועוגה סמלית כדי לחגוג מאורע כזה או אחר. כל אירוע, קטן כגדול, הופך להפקה של ממש, והמארגנים שואפים להפקה שלא רק תהיה ערבה לחך, אלא תספק גם ערך מוסף, בדרך כלל דרך אטרקציה אומנותית. ומה יותר אטרקטיבי ממופע מפעים של אמן טלפתיה?

 

אמן טלפתיה- קווים לדמותו

אמן טלפתיה הוא קודם כל פרפורמר- מבצע ברמה הגבוהה ביותר. הוא נשען על יכולתו להתחבר אל הקהל במישור הרגשי על מנת להעביר אותם דרך מרתקת באמצעות קטעי המופע. הוא שולט בטכניקות ייחודיות כמו אחיזת עיניים, כושר שכנוע יוצא דופן ויכולת קריאת שפת גוף ואף מחשבות. בקצרה, אמן טלפתיה משתמש בכל חמשת החושים שברשותנו על מנת לשכנע אותנו שקיים אחד נוסף- חוש שישי.

 

ממה בנוי מופע טלפתיה?

מופע טלפתיה בנוי ברוב המקרים בצורת אסקלציה, כלומר הוא מדורג בצורה כזו שהוא מתחיל בקטעים קלילים ומסתיים בקטע החזק ביותר, כזה שהקהל לא יכול להישאר אדיש אליו. לצורך העניין, על מנת ליצור חיבור רגשי עם הקהל, יתחיל האמן בתרגיל שישבור מעט את הקרח וישרה אווירה קלילה ונינוחה, ובין היתר גם בתרגיל הרוכש את אמונם.

מערכת היחסים בין אמן הטלפתיה לקהל היא גורם המפתח להצלחת המופע והדבר החשוב ביותר בתכנון שלו. המופע הוא אינטראקטיבי, הוא דורש את שיתוף הפעולה של הקהל ונידון לכישלון אם לא ייווצר כזה.

 

מהי טלפתיה?

טלפתיה היא בקצרה, קריאת מחשבות. על ידי טכניקות כמו ניתוב לשוני, קריאת שפת גוף ברמה גבוהה ואחיזות עיניים, אמן טלפתיה מוכשר ומנוסה יכול לגרום לשני אנשים אקראיים שלא היו שותפים לתכנון המופע, להעביר ביניהם מידע בדרך על חושית, ובכך להותיר את הקהל המום.

דוגמה זו היא אחת הדוגמאות לאחד התרגילים הראשונים במופע טלפתיה. זוהי גדולתו של אמן הטלפתיה, להפוך אפילו את הספקנים הגדולים ביותר בקהל, למאמינים בעולם העל חושי בסופו.

 

חוויה על חושית- מה ראיתי עכשיו?

אמן הטלפתיה בראש ובראשונה חייב להיות משכנע, להוביל ולסחוף אחריו את הקהל, בין אם הוא מצומצם או גדול, אל מסע המאתגר את כל גבולות ההיגיון. חוויה על חושית בעצם תשאיר את הקהל עם המון סימני שאלה, מסתורין שעשוי לאפוף את הערב גם זמן מה לאחר סיום האירוע. אמן טלפתיה טוב יודע להתל בקהל שלו, לתת לו את הערך המוסף הזה ולהשאיר אותו עם הרבה חומר למחשבה.

 

מתכננים אירוע? אתם כבר יודעים את התשובה

אחרי כל זה, אפשר לומר בפה מלא שבפעם הבאה שיהיה עליכם להפיק אירוע, אתם תביאו בחשבון להזמין אמן טלפתיה. החוויה היא ללא ספק בלתי נשכחת, וכל אמן טלפתיה מחזיק בסט מופעים לכל הגילאים, החל ממסיבת בת מצווה ועד יום ההולדת ה-80 של סבתא.

אמן טלפתי

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »