מהי הדרך הנכונה לבחור תקליטן לאירוע החתונה שלכם?

בחירת הספקים לחתונה שלכם היא בין הבחירות החשובות שיש לעשות אחרי מקום האירוע והתאריך. ספקים כמו צלם, תקליטן, בר משקאות,  יכולים להוסיף המון לאירוע שלכם ולהשפיע עליו רבות. חשוב לבחור בחוכמה את התקליטן, היות והוא האחראי העיקרי על האווירה ועל הריקודים בחתונה שלכם, ויש לכך השפעה רבה על האירוע עצמו.

 

איך לבחור תקליטן לאירוע שלכם?

ההמלצה הכי טובה היא כמובן להיות באירוע שהתקליטן ניגן שם ולראות את הביצועים שלו, אם זה חתונה של חבר או חתונה שהייתם בה לאחרונה. אם לא הייתם באירוע ואין לכם מישהו כזה, נסו לבדוק עם אנשים שהתחתנו לאחרונה ולקבל מהם המלצות. לאחר מכן צרו קשר עם אותו תקליטן ונסו לקבוע אתו פגישה, ולראות את הכימיה ואת האווירה הכללית שלו ואם הוא יתאים לכם. במידה וכן מומלץ מאוד להגיע לאירוע אחר שהוא מנגן בו ולראות אותו מופיע בלייב ככה לבחון את ההתאמה שלו לאירוע שלכם. לבחירת די ג'יי לחתונה הכי טוב בארץ.

 

מה מומלץ לעשות בבחירת התקליטן לאירוע שלכם?

לאחר שראיתם את התקליטן מופיע באירוע אחר והתחברתם לסגנון, קבענו אתו פגישה נוספת לבחירת המוזיקה בתחילת האירוע, וכמובן בכניסה לחופה של החתן ושל הכלה. לאחר מכן בחרו ביחד אתו מוזיקה לריקודים. מומלץ לשלוח לו הרבה שירים שאתם אוהבים וככה הוא יבין את הסגנון וידע להתאים לכם שירים נוספים מאותו ז'אנר. קצת לפני האירוע מומלץ לעבור על כל רשימת השירים ביחד ולראות שאתם מתחברים לשירים ולסגנונות של התקליטן ושהוא הבין אותכם. הרבה תקליטנים ישראלים משלבים הרבה סגנונות מוזיקה, למשל מוזיקת עולם ומוזיקת טרנס, ולכן מומלץ גם להגיד לתקליטן מה אתם לא אוהבים ומה כדאי שלא יכניס, ומצד שני מה חובה שהוא יכניס לפלייליסט.

 

כמה עולה תקליטן לאירוע שלכם?

מחיר השירות משתנה ותלוי בעונה וביום, וגם כמובן במחיר של התקליטן עצמו. הרבה מהתקליטנים מציעים גם שירותים משלימים כמו הגברה, תאורה, ואפקטים נוספים, והמחיר תלוי גם בבחירה הזאת שלכם. בגדול מחיר תקליטן ינוע החל מכמה אלפי שקלים בודדים לאירוע שמתרחש בחורף בתחילת שבוע, ועד עשרות אלפי שקלים לאירוע המתקיים בשיא העונה בימי חמישי שזה היום הכי מבוקש לחתונה.

 

לסיכום – הדרך הנכונה לבחור תקליטן לאירוע שלכם

לרוב חתונה זה אירוע שמתכוננים אליו הרבה זמן, ומומלץ לבחור את הספקים לאירוע הזה בדרך הנכונה. נסו לקבל המלצות על התקליטן מאנשים הקרובים אליכם ולהבין מהם את הסגנון שלו והאם הוא יתאים לאירוע שלכם. לכו לאירוע שהתקליטן מנגן בו ותראו בלייב אם אתם מתחברים למוזיקה ולסגנון של התקליטן, וכוונו אותו לשירים מסוימים שאתם אוהבים ושחובה שיהיו בחתונה שלכם מבחינתכם. שבו אתו כמה וכמה פגישות ותאמו איתו את כל הפרטים ואת הזמנים של החתונה, וככה תתאמו ציפיות ותגיעו מוכנים לאירוע המושלם שלכם.

מיקסר

 

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »