מהו יישור שיניים שקוף ולמי הוא מתאים?

לאחרונה נדמה שכולם מסביב מדברים רק על דבר אחד – היעלמות הגשר המיתולוגי שאפיין את ילדי שנות ה- 80 והסביבה. בשנים האחרונות נכנס לתחום יישור השיניים שחקן חדש שטורף את כל הקלפים ומשנה את החיים של אלו שבוחרים להשתמש בו. הכוונה כמובן להליך של יישור שיניים שקוף. יצאנו לבדוק במה בדיוק מדובר והאם כל אחד יכול לבצע את ההליך הזה. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע המקיף בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך

המילים הללו נכתבות לאחר שמצאנו את עצמנו תרים אחר אפשרויות ליישור שיניים לילדים שלנו. אנחנו מודים שדי התאכזבנו לשמוע שהילדים שלנו יצטרכו לסבול מאותו הליך מכוער ולא נעים שאנחנו עברנו בתור ילדים. אבל האמת היא, שלמזלנו, שמענו מהורים אחרים שהיום יש חלופה לקוביות הברזל ולגשר ששימשו בעבר להליך זה.

הדבר אפשר לנו סוף סוף להבין למה אנחנו רואים פחות את האביזרים הללו בשנים האחרונות. עובדה זו גרמה לנו להחליט שצריך להביא את העניין למודעות, כך שיצאנו לבדוק במה מדובר והחלטנו לכתוב על כך את המדריך הנוכחי שיאפשר גם להורים אחרים להכיר את הטכנולוגיה המתקדמת הזו.

 

מה זה בכלל יישור שיניים שקוף?

כדי לקבל את התשובה האמינה ביותר, החלטנו שאנחנו צריכים להגיע אל רופא שיניים  מומחה עם הילדים ולשמוע ממנו את כל הפרטים. לדבריו, מדובר בשיטת טיפול שנחשבת למוכרת ושכיחה ביותר בשנים האחרונות. זהו טיפול שמבוצע באמצעות סדרה של פלטות דקות מאוד וכמובן, שקופות. אנחנו ראינו אותן במו עינינו והן כמעט בלתי נראות על השיניים. הפלטות הללו מונחות על השיניים ומאפשרות לבצע את הליך יישור השיניים באופן פשוט ביותר.

 

למי ההליך מתאים?

לאחד מהילדים שלנו יש שיניים די עקומות, כך שחשבנו שהרופא יציין בפנינו שהוא לא יוכל לבצע את ההליך הזה. אבל אנחנו מוכרחים להודות שדי הופתענו. שכן, מסתבר שכל אחד יכול לעבור את ההליך הזה, ילדים ומבוגרים שזקוקים ליישור שיניים פשוט צריכים להגיע אל רופא שמומחה בתחום ולבצע את ההליך לאחר שיעברו את האבחון המתאים ויקבלו את הפלטה שמותאמת לשיניים שלהם.

 

למה חשוב לעבור הליך של יישור שיניים?

הליך של יישור שיניים מאפשר לכל אדם באשר הוא לקבל חיוך יפה שמשפיע באופן עצמתי על הביטחון העצמי. אבל זו לא הסיבה היחידה. הליך של יישור שיניים משפר את התפקוד של הפה מהבחינות הבאות:

  • יש שיפור ביעילות הלעיסה של הפה
  • מאפשר לסייע בניקיון איכותי של השיניים
  • תורם לבריאות טובה של החניכיים ושל השיניים
  • מונע הצטברות של אבנית ופלאק והרשימה עוד ארוכה

 

לסיום

עכשיו כשאתם יודעים מהו יישור שיניים שקוף, למי הוא מתאים ולמה חשוב לבצע אותו, נותר לכם רק להחליט אם מדובר בהליך שאתם זקוקים לו או לא. מאחלים לכם בחירה נכונה.

רופא שיניים

אולי יעניין אותך גם

טראומת מלחמה
בריאות
חוויתם טראומה במלחמה? כך תוכלו להתגבר

חוויית קרב ומלחמה יכולה להותיר צלקות נפשיות עמוקות בדמות טראומה פוסט-טראומטית. תסמינים כמו הצפות זיכרון, סיוטים, חרדה והימנעות חברתית עלולים לפגוע משמעותית בתפקוד ובאיכות החיים

קרא עוד »
מנתח אף
בריאות
5 טיפים למציאת מנתח אף תותח!

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שמטרתו לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלו, ניתוח אף משרת מטרה חיונית בתיקון בעיות תפקודיות, כגון

קרא עוד »
מה תפקידו של פודיאטור מנתח
בריאות
מה תפקידו של פודיאטור מנתח?

פודיאטורים מנתחים מבצעים ניתוחים עבור שתי מטרות מרכזיות, שהן טיפול בפגיעות וחבלות וטיפול בעיוותים באזור כפות הרגליים. אם יש לכם בעיות או כאבים באזור כפות

קרא עוד »