מדריך לקניית משקפי מולטיפוקל

משקפי מולטיפוקל הם פתרון אידיאלי עבור אלו שמתקשים לראות לטווח רחוק, קרוב ולאזור הביניים. הם מאפשרים לרבים מאתנו לעשות שימוש בזוג משקפיים יחיד בלבד, במקום להשתמש בכמה זוגות. הבעיה היא, שרכישה של משקפיים מסוג זה נחשבת למורכבת יחסית ודורשת ידע מוקדם. זו בדיוק הסיבה שהחלטנו לכתוב עבורכם את המדריך הנוכחי, כדי לאפשר לכם לקנות את משקפי המולטיפוקל הבאות שלכם בקלות. קראו את השורות הבאות ותגלו איך תוכלו לרכוש משקפי מולטיפוקל.

 

מה חשוב שתקפידו לפני שתערכו את הקנייה?

רגע לפני שנעמיק במדריך, חשוב לנו לציין בפניכם את הנושאים שאתם חייבים לדעת ולשים עליהם דגש בעת רכישת משקפי מולטיפוקל:

  1. האיכות של הבדיקה
  2. איכות העדשה
  3. בחירת המסגרת
  4. אופן קבלת המשקפיים

כעת נרחיב בפניכם בקצרה אודות כל נושא שכזה, כדי שתוכלו להיות מומחים במולטיפוקל בסיום המדריך הנוכחי.

 

קודם כל – שימו לב לאיכות הבדיקה

השלב הנוכחי חשוב בעת קנייה של כל זוג משקפיים ובמיוחד כשמדובר ברכישה של משקפי מולטיפוקל. חשוב מאוד לבדוק שאתם מגיעים לאופטיקאי מוסמך, כזה שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל תעודה מקורית מטעם משרד הבריאות
  • יש לו ניסיון רב בתחום המולטיפוקל

אתם צריכים להיות בטוחים שהבדיקה שתיעשה לכם תהיה מדויקת, כדי שתוכלו לראות טוב ולהתרגל לעדשות החדשות.

 

תבדקו את איכות העדשה ואת הסוג שלה

כעת, אתם יכולים להעמיק יותר בהליך. לאחר שתיערך לכם הבדיקה, האופטיקאי יתאים לכם את העדשות שמתאימות לכם ביותר (בהתאם לנתוני הראייה שלכם). חשוב לציין שעדשה שתותאם לאדם שעובר מול מחשב לא תתאים בהכרח לאדם שעובד על כלי תחבורה. בחירת העדשה צריכה להיעשות באופן מקצועי תוך הכרת השגרה והצרכים היום יומיים שלכם.

 

תבחרו את המסגרת הנוחה ביותר

אנחנו לעיתים בוחרים משקפיים בגלל העיצוב שלהן, אבל חשוב לשים לב גם לנוחות. אתם צריכים לשים לב שהגובה המינימלי של מסגרת המשקפיים היא כ-20 מ"מ ממרכז האישון לתחתית המסגרת וממרכז האישון ועד לחלקה העליון של המסגרת צריך להיות גובה של מינימום 10 מ"מ. הבדיקה הזו תבטיח לכם שכל החלקים החשובים ביותר של העדשה  יהיו במקומם, כך שתוכלו לראות באופן הטוב ביותר.

 

רגע לפני סיום – בדקו את אופן קבלת המשקפיים

כעת, אתם צריכים לראות שאתם מקבלים את המשקפיים החדשות שלכם בחדר הבדיקה ולא בסתם חדר המתנה. כך תוכלו לבדוק את הפרטים הבאים:

  1. תוכלו לבדוק אם המסגרת נוחה לכם
  2. אם אתם יכולים לראות באופן איכותי לכל המוקדים (רחוק, קרוב וביניים)

במידה ויהיה צורך לשנות או לכוון משהו במשקפיים, עדיף לעשות זאת בחדר הבדיקה.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים החשובים אודות קנייה של משקפי מולטיפוקל, כך שנותר לכם לגשת אל חנות האופטיקה ולרכוש את המשקפיים המתאימות ביותר. מאחלים לכם קנייה מהנה ונכונה.

משקפיים

אולי יעניין אותך גם

טראומת מלחמה
בריאות
חוויתם טראומה במלחמה? כך תוכלו להתגבר

חוויית קרב ומלחמה יכולה להותיר צלקות נפשיות עמוקות בדמות טראומה פוסט-טראומטית. תסמינים כמו הצפות זיכרון, סיוטים, חרדה והימנעות חברתית עלולים לפגוע משמעותית בתפקוד ובאיכות החיים

קרא עוד »
מנתח אף
בריאות
5 טיפים למציאת מנתח אף תותח!

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שמטרתו לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלו, ניתוח אף משרת מטרה חיונית בתיקון בעיות תפקודיות, כגון

קרא עוד »
מה תפקידו של פודיאטור מנתח
בריאות
מה תפקידו של פודיאטור מנתח?

פודיאטורים מנתחים מבצעים ניתוחים עבור שתי מטרות מרכזיות, שהן טיפול בפגיעות וחבלות וטיפול בעיוותים באזור כפות הרגליים. אם יש לכם בעיות או כאבים באזור כפות

קרא עוד »