מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים לבחור בין דני שוקולד לבין מעדן תות, אז כיום יש לנו מגוון של טעמים ומותגים שונים ומשונים. השינוי הזה לא חל רק על תחום המעדנים, אלא מדובר על תופעה רחבה יותר שאליה אנחנו רוצים להתייחס באמצעות הסתכלות על תחום ספציפי – מגשי אירוח חלביים. מדובר על תחום שלא נדמה למהותי, אך בפועל כמעט בכל אירוע שתלכו אליו כיום תמצאו מגשי אירוח חלבי ולכן בחרנו להפנות אליו את תשומת הלב.

בעבר למצוא אוכל כשר וטעים לאירועים הייתה משימה מאתגרת, אך כיום מצב העניינים השתנה והשוק רווי בחברות שמציעות מגשי אירוח חלביים וכשרים שתוכלו להזמין לאירוע הקרוב שלכם. אך למרות שיש לנו כיום היצע רחב, אנחנו עדיין ניצבים בפני כמה אתגרים בעת בחירת הקייטרינג המתאים לאירוע שלנו והשאלות העיקריות שכולנו צריכים להתמודד איתן הן איך בוחרים בחברה הנכונה שתדע להגיש לנו את האוכל המושלם ואכן תמלא את כל ההתחייבויות שלה? וכיצד בוחרים את מגשי האירוח שיתאימו לאירוע שלנו?

 

"תחום מגשי האירוח החלביים נמצא בשיאו"

"בעבר מגשי אירוח למיניהם היו בתחתית סדר העדיפויות של הציבור הישראלי, אך כיום תחום מגשי האירוח החלביים נמצא בשיאו והאפשרויות שזמינות עולות באיכותן ובטעמן על מרבית האפשרויות האחרות שקיימות בתחום האוכל לאירועים". את הדברים האלו אומר לנו השף יניב שבח שעומד בראש חברת 'ארטייסט – מגשי אירוח'. ( אתר: artaste.co.il )

"הדרישה בקרב הציבור כיום השתנתה מאוד מאז שנות התשעים. כיום אי אפשר להגיש באירוע עוף מכובס ואי אפשר להציע לאורחים לבחור בין שתיים או שלוש מנות. אירועים כיום נמדדים בראש ובראשונה על פי האוכל שמוגש בהם וכדי להמם את האורחים ולהשאיר עליהם את מלוא הרושם המארחים פונים למגשי האירוח שמאפשרים בדיוק את זה – היצע רחב של מנות איכותיות ואסתטיות… הבסיס למגשי האירוח הוא במה שנקרא 'פינגר פודז' – מנות קטנות שאפשר לתפוס בשתי ידיים ולאכול תוך כדי שעושים עוד דברים, אבל מה שבאמת תפס את הציבור הישראלי לדעתי זו העובדה שאפשר לשלב בין מגוון של מנות ממטבחים שונים".

 

אל תסתפקו באחד – מגשי אירוח חלביים שחובה להזמין

כל הדיבור על המגוון וההיצע של מגשי האירוח החלבי עשה אותנו רעבים וביקשנו משף יניב שבח שימליץ לנו על כמה מהמנות האהובות עליו מהיצע מגשי האירוח שלו, להלן תשובותיו.

סופלה מלוח

"מנת הסופלה מלוח מכילה שני סוגים של מאפים אווריריים העשויים מקמח תמי, וכך הם לא מכילים גלוטן במהלך הכנתם (אף על פי שהם אינם מיוצרים בסביבה ניטרלית לחלוטין). המגשים מגיעים עם שני הסוגים – אחד תרד והשני עגבניות מיובשות".

סלט פסטה וורדה

"למצוא סלט שהוא גם מזין וגם טעים, אבל הכי חשוב – כזה שילדים אוהבים, זו משימה שאנחנו שמחים להתמודד איתה בהצלחה בעזרת סלט פסטה וורדה המכיל פסטת חונקי כמרים, זיתי קלמטה, גבינה בולגרית, מוצרלה, פסטו ביתי ומעל להכול צנוניות קריספיות".

פטיפורים 2022

"בכל שנה אנחנו מוציאים גרסה ייחודית למגש הפטיפורים שלנו שנחשב לאחד האהובים ביותר על לקוחותינו. מדובר על שילוב של חמישה סוגי פטיפורים המכיל מקרון אדום, פטיפור קנאפה, פטיפור קוקוס (רפאלו), במבה נוגט ואקסטרא שוקולד".

מגוון קוקטיילים

"מגשי אירוח חלביים זה לא רק אוכל וסלטים. מדובר על תפריט עשיר שמכיל גם קוקטיילים איכותיים שמוגשים בצורה מגניבה. כרגע אנחנו מציעים שילוב טעמים שכולל מוחיטו מקסיקני, ערק רימונים ים תיכוני וקמפארי תפוזים איטלקי משובח".

 

איך לבחור חברת מגשי אירוח חלבי?

  • ביקורות – "איך דרך טובה יותר לדעת על חברה מאשר לקרוא את הביקורות שלקוחות עבר שלה כתבו. חפשו באתר החברה וקראו במקומות נוספים כמו פייסבוק וגוגל כדי להשלים תמונה מלאה".
  • היצע –"חברה שמציעה מנה אחת או שתיים היא לא החברה שאתם מחפשים כדי להרשים את האורחים שלכם ולכן חשוב שתבחרו חברה שתציע לכם היצע איכותי של אוכל טעים".
  • שירותיות – "שוחחו עם החברה שאתם מעוניינים לעבוד איתה וגלו את רמת השירותיות שלהם באופן אישי. חברה איכותית תדע לסייע לכם בהזמנת הכמויות וסוגי המנות המתאימים".
  • זמינות – "הזמינות היא אולי הדבר החשוב ביותר. אם יש חברה מושלמת שלא יכולה לספק לנו את המגשים לכל אירוע, אז היא לא הבחירה הנכונה בעבורנו".

אנחנו רוצים להודות שוב ליניב שבח על השיחה המרתקת ועל הטיפים ששיתף איתנו מניסיונו באירועים שונים, ששיתף איתנו. אם אתם מעוניינים להמשיך ולקרוא ראיונות וטיפים מפי מיטב המומחים, אתם מוזמנים להיכנס לאזור המקצועי שלנו. נשמח לשמוע מכם על מגשי האירוח החלביים הטעימים ביותר שאכלתם באירוע, ספרו לנו בתגובות.

שולחן מתוקים

 

אולי יעניין אותך גם