מגשימים חלום – כל מה שתצטרך במסעדה החדשה

אז סוף כל סוף אחרי זמן רב אתה הולך להגשים את החלום שלך ולפתוח מסעדה? קודם כל נאחל לך הרבה הצלחה ושהגשמת החלום תהיה מוצלחת ככל שאפשר. אבל כמו שכבר בטח ברור לך, כדי להגשים את החלום צריך לעבוד קשה מאוד ולחשוב על כל הפרטים הקטנים שיש בדרך. אל דאגה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי לוודא שלא שכחת כלום. הכנו כאן עבורך רשימה של כמה פריטי חובה בכל מסעדה. מוכן? בוא נתחיל!

 

ציוד חובה בכל מסעדה

הרבה מאוד אנשים לא מבינים שהשלבים הראשונים בארגון וברכישת הציוד למסעדה הם קריטיים. קשה מאוד לתקן דברים תוך כדי תנועה, ולא תמיד יש קשב וזמן כדי להתעסק בזה. עץ שנשתל עקום לא יצמח ישר, ולכן אין תחליף להכנה מסודרת ומוקפדת מראש. אז יצאנו להתייעץ עם המומחים של חברת שף פוינט והכנו בשבילך רשימה של כמה דברים שאולי שכחת, אבל כדאי מאוד שיהיו לך במסעדה.

חובה

פלנצ'ה

פלנצ'ה היא מכשיר לטיגון, מה שאומר שהיא מתאימה לכל מסעדה ואפשר להכין איתה אין ספור מנות: החל מחביתות ופנקייקים לארוחת בוקר מפנקת, ועד לשניצלים שאפשר לשים בבאגט למשל. יש כיום כמה סוגים של פלנצ'ות למטבחים גדולים, והן עובדות בעיקר על חשמל או גז. מדובר על מתקן סופר יעיל שמאפשר לכם לטגן כמות גדולה יחסית בלי שימוש בהרבה שמן. כך תרוויחו גם בריאות, גם חיסכון, וגם יעילות במכה אחת.

 

מקרר יין

אם אתם מתכננים לפתוח מסעדה רצינית ורוצים למשוך לקוחות, כדאי מאוד שיהיה לכם גם תפריט יין מכובד עם יינות שמתאימים לכל מנה בתפריט. כדי לשמור על היין באופן אידיאלי ולהיות מסוגלים להגיש אותו ללקוחות באופן מיידי, כדאי מאוד שיהיה לכם מקרר יינות איכותי במסעדה. זהו מקרר עם טמפרטורה ולחות ייחודיות שדואג שהיין יהיה במצב הכי טוב שאפשר.

 

מקרר עוגות

אנחנו לא מכירים הרבה אנשים, בטח לא ישראלים, שלא אוהבים עוגות וקינוחים. מקרר עוגות מאפשר לכם להציג את מיטב היצירות המתוקות שלכם לקהל. כך תוכלו להראות כמה אתם או הקונדיטור שלכם יודעים לאפות דברים טובים, ותחשפו בפני הלקוחות שלהם את מגוון הקינוחים והעוגות שהם יכולים להזמין.

מצנן עוגות

סלטיה

אם הלכתם יותר לכיוון של מזון מהיר או שיש אצלכם במסעדה אפשרות להרכבת סלטים, סלטיה היא פריט חובה. מדובר בעצם על פס עם קירור מובנה וחציצה ששומרת על הסטריליות, וכמובן מקום לתבניות קטנות של ירקות או כל דבר אחר. זהו מתקן נוח מאוד לעבודה שגם מאפשר ללקוח להיות שותף בחוויה של הכנת האוכל.

 

סיכום

אין ספק שהגשמת חלום היא רגע מאוד מרגש ומיוחד בחיים. כדי לוודא שהחלום יתגשם בצורה טובה ולא יהפוך לסיוט, כדאי להתארגן היטב ולראות שיש לכם את כל הציוד שאתם צריכים.

מסעדה חדשה

אולי יעניין אותך גם