מג'ינג'ית לבלונדינית – הכירי את שמפו הסילבר

אחד מהדברים המתסכלים ביותר שיכולים לקרות לאחר צביעת השיער, בעיקר כאשר צובעים לצבע בעל גוון בהיר ובלונדיני הוא שהצבע הופך להיות מעין צבע של חלודה – כלומר, סוג של ג׳ינג׳י אבל חלודה. לפעמים זה עלול להיות כל כך מתסכל, כי כבר השקעת שעות בגוונים במספרה, שילמת ממיטב כסף לספר, אך כעבור תקופה מסוימת הצבע שוב פעם מחליד והברק והבלונד נעלם לו במהרה.

אז מה אפשר לעשות בנידון ואיך שומרים על צבע שיער בלונדיני כמו לאחר מספרה? ומי הוא שמפו הסילבר?

 

שמפו סילבר – משמר ומנקה

אם צבעת את שיעך לאחרונה, את שוקלת לצבוע או כבר צבעת ואת לא מצליחה להיפטר מהצבע הכתום, כנראה שעוד לא שמעת על שמפו סילבר. שמפו סילבר הוא שמפו בעל צבע סגול-כחול שבנוי מפיגמנטים ומטרתו הוא לשמור על צבע נקי, בעיקר על צבעי בלונד ואפור נקי, שומר על הגוון ועוזר לשיער לשמור על מראה בלונדיני.

בגלל שהשמפו מכיל גם כחול וגם סגול, כל שמפו הוא שונה ויש כאלה המכילים יותר פיגמנט כחול ויש כאלה בעלי פיגמנט כחול. שילוב של הכחול יחד עם הסגול עוזר בנטרול פיגמנטציה כתומה או צהובה שהפיגמנט החבוי יוצא עם הזמן.

 

שימוש נכון בשמפו הסילבר

אחד מהדברים החשובים ביותר שתוכלו לעשות לאחר שרכשתן את שמפו הסילבר הוא לדעת איך להשתמש בו. למעשה שימוש בשמפו הסילבר הוא מומלץ בין פעם אחת לפעמיים בשבוע. חשוב מאוד לחפוף אתו כאשר השמפו נשאר על השיער במשך חצי דקה עד שתי דקות, תלוי מצב השיער שלכם. ככל שהצבע שלכם יהיה יותר בעל פיגמנט צהוב או כתום, כך תצטרכו להישאר עם השמפו יותר זמן, כלומר, שתי דקות מקסימום.

לאחר תקופה מסוימת של שימוש בשמפו, תוכלו להוריד את השימוש בשמפו לפעם אחת בשבוע כדי לשמר את התוצאה לאורך זמן. אומנם שמפו הסילבר הוא מוצר מהפכני, אך כן חשוב לדעת שהשמפו מייבש לרוב את השיער. יש סוגים שמייבשים יותר ויש כאלה שמייבשים פחות. שמפו הסילבר הוא שמפו ללא מלחים והוא מייבש בגלל ההקצפה עדינה יותר.

 

נלחמים ביובש

אומנם שמפו סילבר מייבש את השיער, אך אי אפשר לוותר עליו אם יש לכן שיער בהיר. תוכלו להשתמש במקביל לשימוש בשמפו במסכה לשיער שתזין אותו, כך תוכלו להחזיר לשיער את הברק ואת הלחות שהוא זקוק לו.  מלבד שמפו סילבר, תוכלו גם למצוא מסכת סילבר שמעניקה לחות לשיער וגם עוזרת לשמור על הפיגמנט שלכן לאורך זמן. לרוב השילוב בין השמפו למסכה הוא השילוב המושלם ויעזור לכם לשמור על השיער לאורך זמן.

 

לסיכום

שמפו הסילבר הוא בעל פיגמנט לשמור על שיער בהיר ובלונדיני לאורך זמן. השמפו מצריך התמדה, בעיקר בהתחלה והוא יכול לשפר מאוד את מצב השיער אך גם עלול לייבש אותו. מומלץ להשתמש בשמפו וגם במסכת לחות לשיער סילבר יחד איתו לתוצאות מירביות.

ג'ינג'י לבלונדינית

אולי יעניין אותך גם