מה עדיף לשכור או לקנות אוהל אבלים

בלי ששמתם לב, או עם הרבה מאוד כאב ודמעות, חלפו עשר שנים מאז שהאדם היקר לכם מכול הלך לעולמו? אתם מתכננים לעשות לו השנה אזכרה עגולה וחשובה? ברור לכם שיגיעו הרבה מאוד אנשים? אם כך, אתם צריכים לחשוב גם על פתרונות לוגיסטיים שונים כמו אוהל אבלים להשכרה.

 

האם רכישת אוהל אבלים זו אפשרות שכדאי לקחת בחשבון?

בין אם מדובר על אוהל אבלים שמיועד לאזכרה שנתית גדולה וחשובה ובין אם מדובר על אוהל אבלים לשבעה, ברור מדוע יש לכם התלבטות לגבי העניין הזה. מצד אחד, אתם יכולים לקנות אוהל כזה וליהנות מהעובדה שגם אחרי האירוע הוא יישאר שלכם. מצד שני, מה בדיוק תעשו עם אוהל כזה אחרי האירוע? חשוב להבין: אוהלים כאלה בדרך כלל תופסים הרבה מאוד מקום גם כאשר הם במצב המפורק שלהם, ולכן, אם אתם לא רוצים להעמיס ככה סתם על המחסן שלכם, אין שום סיבה שבגללה כדאי לקנות אוהל כזה.

 

כל היתרונות של השכרת אוהל

בשנים האחרונות אנחנו רואים שעוד ועוד אנשים בוחרים באופציה של השכרת אוהל אבלים, ויש לכך כמה סיבות טובות. למשל:

  1. לרוב שירותי ההשכרה כוללים גם את בניית האוהל והרכבתו
  2. לא צריך לאחסן את האוהל אחרי השימוש בו
  3. אפשר לבחור את האוהל הכי איכותי שיש מבלי לחשוש מהמחיר
  4. משלמים הרבה פחות על השכרת אוהלים לעומת רכישתם

 

לכן, אם אתם רוצים לדאוג שלאורחים ולכל המבקרים והמנחים יהיו תנאים נוחים, בהחלט כדאי לחשוב על אוהל אבלים. אוהל כזה יותקן בחצר הבית שלכם, בגינה או בכל מקום אחר שבו אתם מקיימים את השבעה או את האזכרה. בצורה כזאת האבלים יוכלו לשהות בו בלי לחשוש מתנאי מזג אוויר כמו שמש קופחת שמחממת, רוח מאוד לא נעימה או גשם עז.

 

איך תדעו באיזה אוהל לבחור?

חשוב להבין שהיום, בתחום האוהלים שעומדים להשכרה, יש מגוון רחב של אפשרויות. לכן יש טעם לעצור ולראות באיזה אוהל אתם בוחרים, כי אחרי הכול, הרעיון הוא לבחור את הטוב ביותר עבור האבלים. אתם מתלבטים? לא יודעים אפילו באיזה גודל של אוהל לבחור? הסירו דאגה מלבכם, כי אנשי המקצוע המומחים שעובדים בתחום הזה יוכלו לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. למעשה, חלק מהשירות בתחום השכרת האוהלים הוא הייעוץ לגבי האוהל המתאים. זה ברור שלכל אירוע יתאים אוהל אחר, וזה תלוי הרבה פעמים במספר האנשים שעתידים להגיע. בנוסף, חשוב לדעת שיש היום אוהלים באיכויות שונות. רגע לפני שאתם בוחרים את מה שהכי זול, מתוך הכוונה והרצון לחסוך, כדאי יהיה לעצור לרגע. חשבו על נוחות האבלים שישהו שעות ארוכות בתוך האוהל, כי אם אתם יכולים לשכור עבורם אוהל איכותי, נושם ומעוצב, למה להתפשר על פחות מזה?

 

מתחם ישיבה

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »