לפעמים חלומות מתגשמים: כך תגיעו לדיסנילנד בפריז

דיסנילנד הוא אחד היעדים המבוקשים ביותר בעולם לתיירים ומשפחות, ורבים חולמים להגיע אליו יום אחד. אנחנו פה בשביל לספר לכם שחלום זה הוא לגמרי בר השגה – אבל רק אם אתם יודעים איך להגיע לדיסנילנד בפריז. אז איך מגיעים לפארק השעשועים הגדול מהארץ ומפריז בצורה נוחה, יעילה וזולה? הנה כל הדרכים לפניכם.

 

מהארץ לצרפת

לפני הכל, חשוב שתדעו – תוכלו למצוא באתר הבא את כל המידע על דיסנילנד פריז. ועכשיו, נפרט לנוחותכם את המידע העיקרי.

שלב ראשון בדרך לדיסנילנד פריז הוא כמובן להגיע ממדינת ישראל הקטנה שלנו אל פריז. כיום קיימות שלל טיסות ישירות מנמל תעופה בן גוריון לנמל התעופה בפריז. ניתן למצוא טיסות עם חברות טיסה ישראליות או חברות בינלאומיות.

 

הגעה לדיסנילנד ברכבת

עכשיו כשאתם בפריז, אתם כבר קרובים לדיסנילנד אבל לא מספיק. פארק השעשועים ממוקם במארן לה ואלה, ליד פריז. אחת מדרכי ההגעה המהירות ביותר ממרכז פריז לפארק היא ברכבת בינעירונית. מדובר בנסיעה יחסית קצרה, זולה ונוחה. יש לעלות בתחנת Gare de Lyon על קו A לכיוון מארן לה ואלה.

אורך הנסיעה הוא כ-37 דקות. יש לרדת בתחנה של מארן לה ואלה ואין צורך להחליף רכבות. את הכרטיסים ניתן לקנות בתחנה עצמה אך מומלץ להזמין אותם מראש באינטרנט כדי להבטיח את מקומכם. ההליכה לדיסנילנד מהתחנה אורכת מספר דקות וניתן להתמצא שם בקלות.

דיסנילנד

השכרת רכב אל דיסנילנד

אופציה נוספת שתעזור לכם להגיע אל פארק השעשועים במהירות היא השכרת רכב בפריז. כך תוכלו לצאת בזמן שנוח לכם, לא להסתרבל עם הגעה לתחנה ולהמשיך אחרי הביקור בפארק לטיול נוסף באיזור. יש מספר חברות השכרת רכב בפריז שניתן להשכיר מהן את הרכב שמתאים לכם במחירים נוחים. לפארק יש איזור חנייה נרחב וחנייה יומית עולה בו 8 יורו. אם אתם לנים במלון בדיסנילנד- החנייה היא בחינם.

 

הסעה לדיסנילנד פריז

דרך שאנשים רבים בוחרים בה היא הסעה פרטית במסגרת מערך ההסעות הרשמי של הפארק עצמו. דיסנילנד מספקים הסעות שיוצאות ממרכז העיר פריז או משדה התעופה ישירות אל הפארק. ההסעה יכולה להסיע 8 תיירים, דבר שנוח מאוד אם אתם משפחה גדולה או קבוצת חברים.

את שירותי ההסעה הללו ניתן להזמין במעמד הרכישה של כרטיסי הכניסה לפארק. אך גם אם החלטתם לאחר רכישת הכרטיסים שאתם מעוניינים בהסעה- ניתן עדיין להזמין אותה באמצעות האתר. לא מדובר באופציה הזולה ביותר, אך היא בהחלט נוחה ומורידה דאגה מראשכם.

דיסנילנד

טיפים נוספים לביקור בדיסנילנד

עכשיו כשאתם יודעים איך להגיע, הנה כמה טיפים נוספים לפני הביקור:

-אם אתם מזמינים כרטיסי כניסה לפארק, מומלץ לעשות זאת כמה שיותר זמן מראש. בעיקר אם מדובר בחודשי הקיץ שעמוסים בתיירים!

-לינה במלון שבפארק יכולה להעניק לכם הטבות וגם להאריך ולשדרג את החוויה שלכם.

-האוכל בפארק אינו זול, אז אם יש אפשרות- כדאי להכין סנדוויצ'ים בבית!

דיסנילנד

אולי יעניין אותך גם