מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חופשה במקסיקו

מי שמתכננים לטוס לחופשה במקסיקו צריכים לדעת שיש עוד כמה דברים שצריך לדעת רגע לפני שמכינים את התיק, הדרכון ובגד הים. יצאנו לבדוק מה הם כל הדברים שהכי חשוב להכיר בהם רגע לפני שבוחרים חופשה במקסיקו וחזרנו עם כל האינפורמציה החיונית. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתגיעו מוכנים אל החופשה הבאה שלכם.

 

הדבר ה – 1 שחשוב לדעת רגע לפני שבוחרים חופשה במקסיקו: היא יעד מושלם לחובבי שוקולד

אי אפשר לכתוב מדרי מקיף על החופשה הבאה שלכם במקסיקו מבלי לציין בפניכם שמדובר במקום המושלם למי שאוהבים שוקולד. שוחחנו עם מי שנפשו באזור וגילינו שהאצטקים היו הראשונים שגילו את השימוש בקקאו. כך שאם אתם מתכננים להגיע אל מקסיקו, כדאי שתדעו שיש שם היצע רחב של מוצרים שעשויים מפולי קקאו טבעיים. יש לא מעט חנויות ומסעדות שמתמחות בתחום הקקאו, כך שכדאי שתגיעו רעבים למתוק, כדי שתוכלו ליהנות מההיצע הרחב.

חופשה במקסיקו

הדבר ה – 2 שחשוב לדעת רגע לפני שבוחרים חופשה במקסיקו: אפשר לצלול שם

מי שבדקו פרטים על טיסות למקסיקו וודאי ראו שמרבית אתרי הטיסות מציגים את היעד כמקום מושלם לצלילה. כל אתר טיסות שהגענו אליו הציג תמונות של יעדי צלילה מיוחדים. שוחחנו עם מי שצללו שם בעבר וגילינו שיש מקומות שנקראים "סנוטות". אלו בעצם בולענים גדולים שמלאים במים מתוקים. בין הסנוטות יש מערכת של מנהרות תת קרקעיות מרהיבות שניתן לצלול בהם. ראוי לציין כי לא כל אחד יכול פשוט לבוא ולצלול. שכן, צריך להחזיק ברישיון מתאים.

 

הדבר ה – 3 שחשוב לדעת רגע לפני שבוחרים חופשה במקסיקו: היא נחשבת ליעד תרבותי

יש מי שרואים במקסיקו כיעד שמתאים לבטן גב וצלילות בלבד. אנחנו כאן כדי ליידע את מי שסוברים כך שמדובר בטעות. שכן, מקסיקו תציע לכם הרבה יותר מזה. עיר הבירה של מקסיקו (מקסיקו סיטי) ידועה כמרכז תרבות ואמנות מהגדולים ביותר שיש בעולם. יש בה כמות עצומה של מוזיאונים שלא יביישו את פריז התרבותית.

חופשה במקסיקו

הדבר ה – 4 שחשוב לדעת רגע לפני שבוחרים חופשה במקסיקו: כדאי לארוז בגדים קלילים

מקסיקו היא מדינה ענקית ויש בה 4 אזורי זמן שונים. עובדה זו גורמת לרבים לסבור כי כל אזור מתאפיין באקלים שונים. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שברוב אזורי המדינה יש טמפרטורות גבוהות לאורך השנה כולה. ההמלצה היא ללבוש בגדים שעשויים מהרכבי הבד הבאים, כדי שתוכלו להרגיש בנוח:

  • פשתן

  • כותנה

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים שחשוב לדעת לפני שבוחרים חופשה במקסיקו. כך שנותר לכם רק להכין את כל הדברים החשובים, להניח את הדרכון בתוך המזוודה ולצאת לחופשה שתמיד חלמתם עליה. לנו נותר רק לקנא ולאחל לכם שתיהנו מכל רגע ביעד החם.

חופשה במקסיקו

אולי יעניין אותך גם