מה כדאי לעשות לפני מעבר לדירה חדשה?

אתם צפויים לעבור דירה בקרוב? שיהיה במזל טוב! אנו ממליצים לכם לעצור לרגע ולקרוא את המדריך שלנו שיעשה לכם סדר בכל הנוגע למעבר לדירה חדשה.

אז רגע לפני שתעמדו בסלון, תסתכלו על כל הריהוט שמסביבכם ותשאלו את עצמכם: "מאיפה מתחילים?" פשוט תכינו לעצמכם קפה ועוגיות, שבו על הכורסא ותקראו את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת ממש עכשיו:

 

השלב הראשון – תתארגנו עם ארגזים חזקים, נקיים ויציבים

השלב הראשון במעבר דירה הוא חיפוש ארגזים. בשלב זה, עומדות בפניכם 2 אפשרויות:

  1. לקנות ארגזים חדשים דרך חברה ייעודית
  2. לצאת לרחובות ולחפש ארגזים נקיים שמתאימים למעבר דירה

האפשרות הראשונה חוסכת לכם זמן רב, בזמן שהאפשרות השנייה, חוסכת לכם לא מעט כסף. כך שזה הזמן לעשות את השיקולים שלכם ולהחליט מהי האפשרות שמתאימה לכם ביותר.

 

השלב השני – תכינו טבלה מסודרת וטוש שחור חדש

יכול להיות שאתם תוהים: "למה אנחנו מרגישים כמו בבוחן פתע בבית ספר יסודי?" אז למקרה שיש צורך בהסבר – הגעתם למדריך שיאפשר לכם לדעת מה אתם צריכים לעשות לפני מעבר דירה, כדי שתוכלו לבצע את ההליך המסובך הזה באופן הנוח ביותר. לכן, אתם צריכים שיהיה לכם טוש שחור, כזה שתוכלו לכתוב באמצעותו על הארגזים שהשגתם. לאחר מכן, אתם צריכים שתהיה לכם טבלה מסודרת, בה אתם בעצם תכתבו את מספרי הארגזים (אתם תודו לנו אחר כך).

 

השלב השלישי – תתחילו להתארגז

אנחנו יודעים, אין מילה כזו, אנחנו המצאנו אותה. עברנו כל כך הרבה דירות בחיים שהרשנו לעצמנו להמציא מילה שנוגעת להליך הזה. בשלב זה, אתם צריכים לפתוח ארגז אחד לכל חדר, למשל:

  • ארגז מס' 1 למטבח
  • ארגז מס' 2 למקלחת
  • ארגז מס' 3 לחדר שינה

חשוב מאוד שתכתבו עם הטוש השחור את מספרי הארגזים על כל אחד בנפרד ותציינו גם את המספרים הללו בטבלה שבמחשב.

 

השלב הרביעי – תתארגנו לקראת ניקיון הבית החדש

בזמן שאתם מסדרים את הדירה הנוכחית שלכם, אתם צריכים ליצור קשר עם חברת ניקיון שתגיע לדירה החדשה לפניכם ותאפשר לכם להיכנס לדירה נקיה ומצוחצחת. זהו שלב שחשוב מאוד להקפיד עליו. שכן, שמענו לא פעם על אנשים שעברו לדירה חדשה מבלי ליישם את שלב זה (כי לפעמים, כשמדובר בדירה שכורה, אנחנו מאמינים שהדיירים ינקו עבורנו, אבל זה לא תמיד קורה). כדי שתוכלו לבצע את המעבר הזה על הצד הטוב ביותר, פשוט תיישמו את השלב הרביעי.

 

השלב החמישי – צרו קשר עם חברת הובלות

עכשיו, כשהארגזים שלכם כבר כמעט מוכנים (או מוכנים) למעבר, אתם צריכים להתקשר לחברת הובלות ולתאם עם המוביל תאריך ושעה להובלת הדירה.

אלו כל הדברים שאתם צריכים לעשות לפני שאתם עוברים לדירה חדשה. אנו מאחלים לכם יישום קל של השלבים ומעבר נעים!

 

מעבר דירה

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »