אילו הדברים שצריך לעשות כדי שההשתלה שלכם תלך חלק

השתלת שיער היא דבר נפלא, שמהווה פתרון מושלם עבור עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם מדי שנה.

השתלת שיער יכולה לעבור בצורה טובה עם תוצאות מעולות, אך היא בהחלט עלולה להוביל גם לתוצאות שהן לא ממש כמו שציפיתם, בלשון המעטה.

על מנת שתוכלו לעבור את התהליך ולסיים אותו בתוצאות לא פחות ממדהימות, גם שיתוף הפעולה שלכם יהיה נחוץ לעניין.

אילו הדברים שצריך לעשות כדי שההשתלה שלכם תלך חלק, אז בואו נבין אותם אחד אחרי השני.

 

כדי שההשתלה שלכם תלך חלק תצטרכו לבחור רופא מקצועי

אז בראש ובראשונה ועוד לפני ששיתוף הפעולה שלכם נכנס לתמונה, חשוב לבחון את העניין הזה כבר מהשלבים הראשונים שלו – בחירת הרופא שיבצע את ההשתלה שלכם. קליניקת HAIR OF ZRIAN היא אחת הקליניקות המומלצות ביותר בעולם, ולא בכדי.

דר זריאן היא מומחית להשתלת שיער, ומכירה את כל שיטות הטיפול הרלוונטיות על מנת להעניק לכם טיפול לא פחות ממושלם. עם השנים צברה לעצמה דר זריאן שם מוביל בתחום השתלת השיער, וגם ההשתלה שלכם תלך חלק עם בחירה ברופאה המעולה הזו.

 

שיתוף הפעולה מצידכם – איך הוא ישפיע על ההשתלה שלכם?

בכל טיפול באשר הוא קיימת הדדיות בין הרופא המטפל לבין המטופל. ברגע שהרופא המטפל עושה את העבודה שלו כמו שצריך, האחריות על הצלחת הטיפול עוברת למטופל בחלק מהמקרים. בכל הנוגע להשתלה שלכם – שיתוף הפעולה הוא הכרחי.

אחרי הטיפול בפועל ייתכן והרופאים יבקשו מכם לבצע פעולות מסוימות או דווקא להימנע מפעולות כאלו ואחרות, על מנת לייעל את הליך הטיפול וההחלמה. בין היתר, ייתכן ותתבקשו למרוח מגוון תכשירים ומשחות על איזור ההשתלה, על מנת לשמור על תוצאות הטיפול, או שתתבקשו להימנע מפעילות ספורטיבית מאומצת, מחשיפה לקרני השמש, מחבישת כובעים ועוד. ככל שתקפידו על כל אלו – ההשתלה שלכם תלך חלק יותר.

 

בחרו בשיטה המתאימה לכם באופן אישי

עוד גורם עיקרי בהצלחת הטיפול שיוכל לגרום לכך שההשתלה שלכם תלך חלק קשור בשיטת השתלת השיער שבה תבחרו. קיימות היום בתחום השתלת השיער לא מעט שיטות, וביניהן שיטת FUE, שיטת DHI, שיטת FUT ועוד, כשכל אחת מהן מתבססת על עקרונות אחרים, ומביאה איתה הליך אחר לחלוטין.

התייעצו עם גורם מקצועי על מנת לבחור את השיטה הכי מדויקת לכם באופן אישי, וכך תוכלו לייעל את ההליך ולהפוך אותו להכי טוב עבורכם.

 

אין מה לחשוש – פשוט צאו לדרך ותזכו לתוצאות מעולות

אנשים רבים חוששים מנושא ההשתלה, ואם אתם נמנים איתם – זה הזמן להפסיק לחשוש ופשוט להתחיל. כדי שההשתלה שלכם תלך חלק תצטרכו להקפיד על כך אחד ואחד מהקריטריונים שפירטנו לכם כאן למעלה, ותאמינו לנו – ככל שתיצמדו אליהם יותר, כך התוצאות של הטיפול שלכם יהיו טובות יותר. מאחלים לכם המון הצלחה והחלמה מהירה!

איש מבוגר

 

אולי יעניין אותך גם

טראומת מלחמה
בריאות
חוויתם טראומה במלחמה? כך תוכלו להתגבר

חוויית קרב ומלחמה יכולה להותיר צלקות נפשיות עמוקות בדמות טראומה פוסט-טראומטית. תסמינים כמו הצפות זיכרון, סיוטים, חרדה והימנעות חברתית עלולים לפגוע משמעותית בתפקוד ובאיכות החיים

קרא עוד »
מנתח אף
בריאות
5 טיפים למציאת מנתח אף תותח!

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שמטרתו לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלו, ניתוח אף משרת מטרה חיונית בתיקון בעיות תפקודיות, כגון

קרא עוד »
מה תפקידו של פודיאטור מנתח
בריאות
מה תפקידו של פודיאטור מנתח?

פודיאטורים מנתחים מבצעים ניתוחים עבור שתי מטרות מרכזיות, שהן טיפול בפגיעות וחבלות וטיפול בעיוותים באזור כפות הרגליים. אם יש לכם בעיות או כאבים באזור כפות

קרא עוד »