למצוא קוסם לאירוע שלכם

מי מאיתנו שאי פעם הפיק או ניסה לארגן אירוע כזה או אחר, בין אם מדובר על יום הולדת, מסיבה, ערב גיבוש ואפילו הרמת כוסית, ודאי יודע עד כמה העסק מורכב. יש צורך להתייחס לאוכל, זמנים ואטרקציה ייחודית שתהפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת.

כל זאת כמובן, תוך השמת תשומת לב לתקציה העומד בפני המארגן. ובכן בכדי למנוע קריאה מיותרת ותסביכים מיותרים, נאמר מרגע זה, כי אחת האטרקציות הטובות ביותר עבור כל אירוע באשר הוא, היא קוסם. מדוע? המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם.

 

מדוע קוסם מהווה אטרקציה איכותית לכל אירוע?

המחשבה הראשונה שאולי עלולה לעלות בראש כאשר שומעים את המילה "קוסם", היא שמדובר במופע קסמים חובבני אשר מיועד לילדים בלבד ותו לא. ובכן מחשבה זו אינה מוטעית לחלוטין, אך גם אינה נכונה. ראשית נבהיר ונאמר כי מופע קסמים הוא אכן מופע אשר מיועד לילדים, בין אם לימי הולדת, בר ובת מצווה או מסיבות גיבוש כאלו ואחרות.

עם זאת, לא מדובר על אטרקציה שמיועדת לילדים בלבד, אלא גם עבור אירועים נוספים כגון הרמת כוסית, גיבוש קבוצות ועוד. מדוע? מכמה סיבות:

  1. תוכן איכותי – מופע קסמים יכול להתאים את התוכן שנצפה בו בהתאם לקהל של המופע. אי לכך, ניתן לערוך מופע קסמים עבור ילדים, אך בה בעת מופע הקסמים יכול להיות מותאם לגילאים נוספים.
  2. סקרנות – מופע קסמים מתבצע בעזרת עקרונות שונים כגון זריזות ידיים, תעתועי ראייה ועוד. אי לכך, מדובר על אטרקציה איכותית שתרתק את הקהל שלכם, ותסקרן אותו עד מאוד.
  3. אקטיביות – מופע קסמים הוא מופע פעיל אשר משתף את הקהל במהלכו, ועל כן הופך את האירוע לחוויתי הרבה יותר.

 

איך למצוא קוסם לאירוע שלכם?

מציאת קוסם היא שלב חשוב מאוד בתהליך הארגון של האירוע, במידה והחלטתם כמובן שברצונכם להזמין אחד. אם כן, בעזרת מספר דרכים ניתן למצוא את הקוסם הטוב ביותר. כמו כן, ניתן להיכנס לאתר יאגו, שם תוכלו למצוא קוסם ברמה גבוהה לכל אירוע.

 

המלצות

הדרך הראשונה היא בעזרת המלצות או חוות דעת. אלו, יכולות להימצא ברחבי האינטרנט, אך באותה מידה ניתן לשאול גם מכרים, חברים או משפחה אודות קוסמים שהם מכירים.

 

התרשמות עצמית

שיחות טלפון, חיפוש אחר תיעודים של מופעי קוסמות שונים ועוד. כל אלו יסייעו לכם להתרשם באופן עצמאי מהקוסמים השונים הקיימים, ובכך להחליט על סמך דעתכם האישית האם הקוסם הספציפי מתאים לכם או לא.

 

מחירים

עניין התקציב משחק גם הוא תפקיד חשוב במציאת קוסם. אי לכך, חפשו אחר מחירים, בדקו ובצעו השוואות. כך, תוכלו למצוא קוסם אשר יענה גם על היבט זה בארגון האירוע שלכם, מבלי להוציא הון על אטרקציה איכותית.

כובע ושרביט

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »