למה רבים בישראל בוחרים ללכת עם כיריים אינדוקציה במקום גז

כיריים אינדוקציה? או כיריים גז? זו שאלה נפוצה מאוד כשבאים לחדש מטבח.

ההחלטה האם לבחור בין כיריים אינדוקציה או גז למטבח היוקרתי החדש שלכם יכולה להיות אתגר.

מסגנון בישול ועד ניקיון, מיעילות אנרגטית ועד בטיחות.

יש מספר דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שאתם מקבלים החלטה.

רבים בארץ בוחרים בכריים אינדוקציה אבל למה?

 

מה זה בעצם כיריים אינדוקציה?

למרבה הפלא, כיריים אינדוקציה קיימות מאז שנות ה-70, אם כי הן צברו פופולריות בבריטניה רק מאז אמצע שנות ה-2000, מכיוון שמעצבי מטבחים ובעלי מטבחים אימצו אותם.איך הם עובדים? כיריים אינדוקציה משתמשות באלקטרומגנטיות כדי לחמם ולבשל. כאשר הכיריים מופעלים, נוצר שדה מגנטי מתחלף בתדר גבוה בין האלמנט למחבת. השדה האלקטרומגנטי עובר לתוך המחבת ומייצר בתוכו זרם. וזה הזרם הזה בתוך המחבת שיוצר חום ומעביר לאוכל.המשמעות היא שרק המחבת שלך מתחממת, ולא כל הכיריים שלך.

בישול

הכל מסתכם בכמה קל להעלות ולהוריד את הטמפרטורה, בתנור גז קשה לאמוד את הטמפרטורה בפועל, וייתכן שתצטרכו לעשות זאת  לפי העין בזמן הבישול. כיריים אינדוקציה הן למעשה הרבה יותר מדויקות ניתנות לשליטה. אתה יכול להגדיר את הטמפרטורה בלחיצת כפתור ולהבטיח שהטמפרטורה תהיה זהה לחלוטין בכל פעם.כיריים אינדוקציה מהירה יותר בחימום מזון מכיוון שהיא יעילה יותר בהפצת החום שהיא מייצרת. לסיר עם מים על כיריים גז ייקח שמונה וחצי דקות לרתיחה, ואילו לכיריים אינדוקציה ייקח שלוש וחצי דקות בלבד.

 

עיצוב ומראה

הפרופיל המינימליסטי והנמוך של כיריים אינדוקציה תמיד נראה טוב במטבח אלגנטי ומודרני. והם זמינים גם במגוון צורות וגדלים.ואילו כיריים גז נוטות להתאים לעיצובי מטבח בסגנון מסורתי יותר. זה לא אומר שאי אפשר להחזיק כיריים גז במטבח עכשווי או להיפך. לכיריים האלה היכולת להבלע בשיש וליצור תחושת זרימה קוהרנטית נקייה ומשתלבת בעין.

 

ניקוי

אף אחד לא נהנה לנקות את המטבח שלו, ונקיון כיריים יכולה להיות מלאכה טורדנית וכל כך לא מהנה לאף אחד. העיצוב השטוח המינימליסטי של כיריים האינדוקציה הוא שהופך אותו לקל להפליא גם לניקוי. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לנגב את הכיריים שלך לאחר שהשתמשת בו, בערך באותו אופן שהיית עושה את משטח העבודה שלך.מכיוון שכיריים אינדוקציה לא מתחממות, לא תצטרכו לגרד אף אפוי על נשפך מזון.

 

אז במה בוחרים

אין ספק שכיריים אינדוקציה זה קלאסה אחרת, זה נוח זה יפה זה קל לתפעול ובישול וזה גם הרבה יותר בטיחותי. לא צריך יותר לפחד מדליפות גז או לעבור בטעות עם היד על להבה בוערת שיכולה להשאיר צלקת. הכיריים הללו הן בטיחותיות וטובות ככה שמקבלים הכל מהכל איתן. הרבה ישראלים כבר עברו לאינדוקציה קשה להתווכח עם עובדות, זה מעולה זה אמין וזה מה שאתם רוצים במטבח החדש שלכם.

בישול

 

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »