לוכד עכברים – כל השיטות ללכידת עכבר בצורה מקצועית

יש כל מיני דברים שיכולים לתפוס אותנו לא מוכנים, ככה סתם באמצע היום.

אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם כוס קפה שנשפכת עלינו בלי התראה מוקדמת, לקבל טלפון באמצע יום עבודה שמבשר לנו על כך שהילד שלנו לא מרגיש טוב, ובסופו של דבר – לכל דבר כזה נמצא בסופו של דבר פתרון יעיל שיוכל לפתור את הבעיה.

אבל מה קורה כשסיטואציה כמו מציאת עכבר בבית תופסת אותנו לא מוכנים? ובכן, לוכד עכברים הוא הדרך היעילה ביותר לפתרון, אבל עד שהוא יגיע – בואו נכיר את כל השיטות ללכידת עכבר בצורה מקצועית.

 

מלכודת דבק – רגע לפני שקוראים ללוכד עכברים

היום קיימות כל מיני מלכודות דבק שאותן ניתן לרכוש בכל טמבוריה, קטנה או גדולה ככל שתהיה. מלכודות הדבק הן למעשה משטח מלא בדבק חזק, שאותן אפשר להניח בפינות החדר ובקרבת חורים או סדקים שנמצאים אצלכם בבית. החורים והסדקים הם בדרך כלל אלו שדרכם העכבר יוצא ונכנס אל הבית, ולכן סביר מאוד שהוא יוכל להיתפס שם בקלות יתרה.

על יד מלכודות הדבק רצוי להניח חתיכת לחם, גבינה או ממתק, כך שהעכבר יתפתה להגיע לאיזור. ברגע שהוא מגיע, הוא נתפס בעוצמה על מלכודות הדבק, ולכם רק יישאר לפנות אותה מהמקום.

 

"מלכודת הכלא" – ממנה אין שום סיכוי שהעכבר יחמוק

מלכודת הכלא היא מעין קופסת פח פתוחה, שברגע שהיא מזהה כניסת עכבר, היא ננעלת אחריו ומותירה אותו בפנים. בתוך מלכודת הכלא רצוי להניח פיתיון כמו אחד מסוגי הפתיונות שציינו קודם לכן, מה שימשוך את העכבר להיכנס פנימה.

היתרון של מלכודת הכלא על פני מלכודת הדבק הוא שהיא פחות "אכזרית", ואינה גורמת למותו של העכבר, כך שתוכלו לקחת אותה כשהעכבר נמצא בתוכה ופשוט לשחרר אותו במקום שבו הוא אמור להיות – בטבע.

 

לוכד עכברים – כי אתם לא צריכים להתעסק עם כל זה בעצמכם

לוכד עכברים הוא אדם שכבר ביצע לא פעם ולא פעמיים את פעולת לכידת העכבר, וככל הנראה התעסק גם עם לכידת מכרסמים אחרים. לוכד עכברים יוכל להגיע אליכם ולבצע בעצמו את פעולת תפיסת העכבר על ידי המלכודות השונות, כמו גם לבצע הדברה וריסוס שירחיקו את העכברים הנוכחיים והבאים מהמקום. היות וידוע שעכברים פועלים בדרך כלל בקבוצות, סביר להניח שגם אם לא ראיתם אותם – הם כנראה נמצאים בכמות יותר גדולה מרק עכבר אחד.

 

מחפשים לוכד עכברים מקצועי? הכירו את קסם הדברות

רגע לפני שאתם רצים לגוגל בשביל לחפש אחרי לוכד עכברים מעולה, תנו לנו להכיר לכם את קסם הדברות. קסם הדברות מציעה את מגוון סוגי ההדברה, הן נגד עכברים והן נגד מזיקים ומרכסמים אחרים. עם קסם הדברות, השקט הנפשי שלכם בדרך לחזור אליכם.

 

אוגר

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »