איך לבחור את בית הדפוס המושלם עבורכם?

אנשים רבים משתמשים בהדפסת מוצרים ותמונות עבור עסקים או לצרכים אישיים. פעמים רבות אנו ״נופלים״ על שירות איטי, לא איכותי או עריכה ברמה נמוכה. במאמר הבא ניתן לכם מספר טיפים על מנת לבחור את בית הדפוס המושלם עבורכם.

 

חומרים איכותיים

שימוש של בית הדפוס בחומרים איכותיים משפיע מאוד על המוצר המוגמר. במידה ובית הדפוס ישתמש בחומרים שאינם איכותיים למוצר עלול להיות בלאי מהיר יותר. שימוש בחומרים איכותיים כמו בחברת ישראגרף הוא שימוש בסוג נייר הדפסה ברמה גבוהה ללא דהייה של הצבע והישמרות לאורך זמן. בית דפוס שמכבד את עצמו יעבוד עם חומרים איכותיים ולא יפגע בשמו הטוב כעסק בעל מוצרים באיכות ירודה ובלאי מהיר.

 

הדפסה מסוג לייזר ודיו

בית דפוס צריך לעבוד עם מכשור מתקדם, חסכוני ומהיר. מדפסות איכותיות ידפיסו תוצאות חדות ומדויקות. בבית דפוס שעובד עם מדפסות מתקדמות תוכלו לראות שהמדפסות איתם בית הדפוס עובד שייכות לחברות מקצועיות בתחום ההדפסה ולא במדפסות ישנות אשר ידפיסו באיכות נמוכה.

 

זמן עבודה

עבודה מהירה היא מבורכת בכל עסק ומקצוע. בית דפוס יעיל ופרודוקטיבי ייתן ללקוחות שלו זמני המתנה קצרים למוצר הסופי. גם אם בית הדפוס מספק מוצר מעולה ובאיכות מצוינת, במידה וזמן העבודה יהיה איטי ומייגע, הלקוח יהיה מותש ויעדיף לפנות לבית דפוס אחר. לעיתים אנשים מזמינים מוצרים שהם צריכים לפרק זמן מסוים כמו הזמנות לאירועים או מתנה וזמני עבודה ארוכים או לא מדויקים בהחלט לא יעזרו לנו.

 

ניסיון

ניסיון של בית הדפוס בסוג ההדפסה שאתה מבצעים חשוב מאוד. במידה ואתם בוחרים הדפסה על גבי חומר מיוחד או הדפסה שדורשת יותר עריכה חשוב שתבחרו בבית דפוס בעל ניסיון שלמרות שהעבודה שלכם מורכבת יותר הם עדיין יעמדו בכל הקריטריונים האחרים שהזכרנו כדי לתת לכם הזמנה באיכות הטובה ביותר, בזמן עבודה קצר ועם שירות מצוין. עליכם לוודא שלבית העסק יש את המכונה המתאימה להזמנה שלכם כמו- מכונה שמכינה מדבקות, גדלים יוצאי דופן או חיתוך שונה.

 

שירות

לאחר שקיבלתם את ההזמנה שלכם, שירות לקוחות זמין ומקצועי לגמרי יכול לשנות את המחשבה שלכם על העסק. פעמים רבות קיימות הערות על העבודה בניהן: עריכה לא מדויקת, תמונה מטושטשת, ההזמנה הגיעה באיחור ועוד… בעיות שעלולות לקרות בכל בית עסק גם המצליחים שבהם. שירות הלקוחות עוזר לכם לטפל בבעיות שקרו עם ההזמנה שלכם. כאשר יהיה שירות טוב הבעיה תטופל באחריות ומהירות.

בחירה בבית עסק על פי הקריטריונים שהזכרנו יכולה להציל אתכם מעבודה שתוציא אתכם לא מרוצים. לעיתים אנו מזמינים דברים שחשובים לנו מאוד כמו הזמנות לאירוע או פלאיירים לעסק החדש שלנו וחשוב לנו להשקיע בכל הפרטים הקטנים בניהם גם הדפסה ברמה גבוהה מכל הבחינות. 

בית דפוס

אולי יעניין אותך גם