כמה עולים כיריים גז?

כיום, כיריים רבות מופעלות בחשמל, ולמרות שיש שטוענים שכיריים חשמליות זולות יותר לקנייה וקלות יותר לניקוי ותחזוקה, הן אינן מספקות את אותה שליטה או יכולת כוונון כמו כיריים גז מסורתיות. שלא כמו כיריים חשמליות, כיריים גז מספקות לכם להבה פתוחה כלולה לבשל עליה בבטחה.

יתרה מכך, מומחים לבישול מציינים שאנשים רבים, במיוחד שפים מקצועיים, מעדיפים כיריים גז לעומת כיריים חשמליות בשל יכולתם להתחמם באופן מיידי ולשמש עם מגוון כלי בישול שונים. העלות של מכשיר מטבח זה, לעומת זאת, אינה זולה אבל ישנם פתרונות שונים של ספקים שדרכם תוכלו לרכוש כיריים גז במחיר הוגן.

 

גורמים לעלות

ישנם מספר גורמים עיקריים שיכולים להשפיע על העלות של כיריים גז.

תנור גז

חומרים

ההוצאה העיקרית בהתקנת כיריים גז חדשות היא הכיריים עצמם. העלות של כיריים גז לבדה (ללא עלות ההתקנה)  יכולה לנוע בכל מקום בין 500 ל-4,500 שקלים ואפילו יותר. אם תבחרו להתקין תנור גז ללא אוורור, אתם יכולים לצפות שעלות החומרים שלכם תהיה נמוכה יותר, ונעה בין 1,000 ל-2,200 שקלים. התקנת תנור גז מאוורר, לעומת זאת, מעט יותר יקרה בגלל התעלות הנוספות הנדרשות, שיכולות להגדיל את עלות החומרים שלכם ב 2,200 ל-2,600 שקלים.

 

עבודה

מומלץ מאוד לתת לאיש מקצוע להתקין את הכיריים. זה מבטיח הן את הפונקציונאליות הנכונה של המכשיר שלכם, כמו גם את בטיחות הבית שלכם. ההעלות הממוצעת של שכירת איש מקצוע כדי לחבר את מכשיר הגז שלכם צריכה להיות 350 עד 1000 שקלים. איש מקצוע יוודא שקווי הגז והצינורות במצב תקין לפני חיבור המכשיר ובדיקתו כדי לוודא שהכול פועל כהלכה. כל עבודה נוספת, כגון התקנת פתחי אוורור או תעלות, צריכה להתבצע בשלב זה ותייקר את עלות העבודה.

 

היתרים

רוב מיקומי הבית דורשים היתר לפני התקנת מכשיר גז. זה נעשה כי כאשר מכשירי חשמל לא מותקנים יכולים לדלוף, ולגרום למצבים מסוכנים. מבחינת ביטוח ומכירת הבית שלכם, אישור לפני התקנת כיריים גז הוא חיוני. כאשר מבקשים היתר, העלויות משתנות בין המקומות.

תנור גז

סוג הכיריים

כיריים גז יכולים להגיע במספר סוגים, כאשר הנפוץ ביניהם הם כיריים גז מעל תנורי גז. כיריים גז המחוברים לתנור גז זמינים במחיר של מעל 500 שקלים, אך רובם והאיכותיים שביניהם נעים בין המחיר 2000- 5000 שקלים. בנוסף לכך ניתן לרכוש סוג כיריים שהינו מכיל רק כיריים גז ואת המסגרת שעליה הם יושבים.

כיריים של גז מסוג זה עולים בדרך כלל בין 300 ועד 4000 שקלים. כאשר המחירים הגבוהים יותר בדרך כלל ביחס לכיריים גז לשימוש תעשייתי. סוג נוסף של כיריים מגז הם כיריים מגז מובנים לשיש או תחנת העבודה שלכם במטבח. אלו יכולים לעלות בין 1200 ל10000 שקלים בהתאם לדגם והיצרן.

 

לסיכום

אם אתם רוצים את "הכתובת" למקום שבו תוכלו לרכוש את הכיריים האיכותיים ביותר, מבין מגוון רחב של יצרנים, גדלים, וסוגים שונים. באתר של אוריקס דן בע"מ. תוכלו למצוא כיריים, שמתאימים בדיוק לצרכים ולתקציב שלכם.

תנור גז

אולי יעניין אותך גם