כמה עולה רמקול מוגבר

מחפשים אחר פתרונות הגברה מקצועיים?

בין אם אתם צריכים רמקולים, מוניטורים, מערכות הגברה ניידות או בידוריות, צריך לדעת כיצד לבחור את ציוד ההגברה הזה.

בואו נדבר על רמקולים מוגברים, על המחירים שלהם ומה שבין לבין.

מחפשים אחר מערכת הגברה, שהיא בעצם רמקול עם מערכת הגברה פנימית משלו? ישנם בשוק לא מעט פתרונות, כולל רמקולים מוגברים בעוצמה של 500 ואט ומעלה. אתם מוזמנים להכיר למשל את הדגם הנקרא Q10-AD, דגם שעולה 2,999 ₪ באתר מרכז הסאונד – המומחים שלכם לייעוץ לפני רכישת רמקולים מוגברים ומקצועיים. בואו נדבר על סוג הרמקול הזה, מה הוא כולל ואילו עוד דגמים מלבדו כדאי לקחת בחשבון.

מחפשים אחר רמקולים מוגברים במגוון סוגים ובמחירים אטרקטיביים? מרכז הסאונד זמין לפנייתכם ולייעוץ!

 

כמה עולים רמקולים מוגברים איכותיים?

אם אינכם בטוחים איזה סוג של רמקול מוגבר אתם צריכים, אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלגן. בואו נתחים עם אותו רמקול מוגבר מסוג AD-Q10, שמגיע עם וופ'ר 10 אינצ', 2 כניסות LINE, 2 כניסות MIC ועוד. שימו לב, רמקול זה מאופיין במשקל יחסית קל, הוא שוק 12 ק"ג.

בואו נגיד ככה, אם אתם מחפשים להרעיד חללים יחסית גדולים, יש סיכוי טוב שהרמקול המוגבר הזה יספק אתכם. יחד עם זאת, תמיד אפשר להשקיע יותר ולרכוש למשל את הדגם הנקרא Q15 TRX Audio – עליו תשלמו 4,190 ₪ במרכז הסאונד.

 

מה מספק לי רמקול מוגבר מסוג Q15 TRX Audio

מעוניינים לרכוש את הרמקול המוגבר מסוג Q15 TRX Audio? עם עוצמה מטורפת של 1,000 וואט, וופר של 15 אינצ' והרבה פיצ'רים נוספים, אתם תוכלו להרעיד גם את העיר השכנה שלכם. חשוב לציין, רמקול מסוג זה כבד יותר מאשר הרמקול הקודם שהמלצנו לכם עליו.

רמקול זה שוקל 19 ק"ג, מה שעדיין יותר קל מאשר פתרונות הגברה אחרים מוכרים בשוק. אתם תוכלו לכוון ולשלוט באופן מלא בתחומי התדרים של הרמקול, ככה שתוכלו לייצר לעצמכם את איכויות הצליל והשמע הגבוהות ביותר.

 

המעבד המותקן והמובנה ברמקולים מוגברים איכותיים

בעקבות כך שמותקן ברמקולים אלו מעבד DSP, הרמקולים האלו למעשה מסוגלים לייצר צליל ברמה הכי גבוהה, וזה ממש לא משנה היכן תמקמו אותם. שימו לב, מעבדי DSP בדרך כלל כוללים בתוכם אקולייזר (EQ) מובנה, ככה שהיענות התדרים היא מקסימלית בכל התחומים ובכל מצב ומצב.

כך תוכלו להגיע לאיכויות סאונד עוצמתיות ביותר, אבל כאלו שנשארות גם נקיות. אמנם זה תענוג גדול להגביר ווליום ולרקוד, אבל כמובן שיהיה חשוב להפיק צליל איכותי, לא דיסטורשן מתמשך. צריכים ייעוץ לפני רכישת רמקול מוגבר? מרכז הסאונד זמין לפנייתכם, בדקו עוד היום לגבי התאמת רמקולים מוגברים בדיוק לפי הצרכים שלכם, בהצלחה!

 

רמקול גדול

אולי יעניין אותך גם

לייף סטייל
מדוע לרכוש שטיחי יוקרה?

מחפשים סיבות טובות מספיק לרכוש שטיחי יוקרה איכותיים ולא להסתפק בפחות מזה? במאמר שלפניכם ריכזנו עבורכם את כל הסיבות המרכזיות לצעד החכם הזה   מתאים

קרא עוד »
יהלומים
לייף סטייל
גרין דיימונדס

מי אנחנו? מותג תכשיטי היוקרה גרין דיימונדס – Green Diamonds, הוקם בשנת 2019 במטרה לייצר ולשווק יהלומי מעבדה אקולוגיים ללקוחות המותג בישראל ובארצות הברית. חשוב

קרא עוד »
יד ושי
לייף סטייל
מתנות לחג לעובדים שאוהבים לטייל

אם יש בחברה או בארגון שלכם עובדים שאוהבים לטייל, תוכלו לרכוש בעבורם מתנות מותאמות לאוהבי הקמפינג, מחנאות וטיולים תחת כיפת השמיים. אנחנו מזמינים אתכם להפוך

קרא עוד »