כמה עולה מונית לנתב"ג ומה השירות כולל?

מביני עניין יודעים שהנסיעה לנתב"ג צריכה להתבצע באמצעות מונית בלבד. שכן, זו הדרך הנוחה ביותר שמקנה שקט נפשי לנוסעים לחו"ל. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג בפניכם את כל המידע הדרוש בנוגע לעלויות של הזמנת מונית לשדה התעופה. הישארו כאן ותגלו במחירים הממוצעים, כולל השירות שניתן במסגרת ההזמנה.

 

העלויות צפויות להשתנות מנסיעה אחת לאחרת

נפתח את המדריך בהסבר קצר וחשוב אודות העלויות המשתנות של הזמנת מונית. שכן, יש פרמטרים שקובעים את המחיר הסופי של ההזמנה והם צפויים להשתנות מנוסע אחד לאחר. שיחות שערכנו מול נציגים מתחנות מוניות שונות גילו בפנינו את הפרמטרים הבאים:

  • מקום האיסוף: העלות תעלה ככל שמקום האיסוף שלכם יהיה רחוק יותר משדה התעופה
  • שעת הנסיעה: נסיעה בשעות שבהן הכבישים ריקים צפויה להיות זולה יותר, מאשר נסיעה בשעות העומס
  • מספר הנוסעים ו\או מספר המזוודות: במקרים מסוימים אתם עשויים לשלם יותר על כבודה נוספת או ריבוי נוסעים סוג התעריף

קראו את הפסקה הבאה ותכירו בעלויות של נסיעות ששולמו לאחרונה.

עלות במוניות

כמה בערך תשלמו על מונית?

כאמור, אין באפשרותנו להציג בפניכם את המחיר המדויק שתשלמו על הזמנת מונית לנמל התעופה בן גוריון. אנחנו יכולים ליידע אתכם אודות עלויות ששולמו על ידי נוסעים שהגיעו לשדה התעופה לאחרונה. הנה כמה דוגמאות שהגיעו לידינו:

מקום האיסוף משך הנסיעה תעריף א' תעריף ב'
פתח תקווה 35 דקות 120 – 150 ₪ 130 – 160 ש"ח
בת ים 45 דקות 130 – 160 ₪ 150 – 190 ₪
הרצליה 50 דקות 150 – 180 ₪ 170 – 220 ₪

 

מה כלול בשירות?

נסיעה במונית לנתב"ג כוללת מסירת כבודה שתועבר לתא המטען. חשוב לציין שיש מוניות מסוימות שמספקות חוויית נסיעה מתקדמת שכוללת אפשרות להטענת מכשירים סלולאריים ומחשבים ניידים, כך שניתן לעבוד במהלך הנסיעה.

 

החשיבות של בחירה בחברת מוניות מוכרת ומומלצת

נסיעה לשדה התעופה צריכה להתבצע בנוחות ודיוק מקסימלי. השילוב בין השניים יכול לבוא לידי ביטוי לאחר שתבחרו בחברת מוניות שנחשבת למוכרת ומומלצת בתחום. נציין שהדרך שתוביל לבחירה נכונה תצריך מחקר מעמיק אודות החברה. ניתן לעשות זאת באמצעות קריאת חוות דעת שנכתבו בפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות פייסבוק ופורומים של נופשים
  • לשונית הביקורות של גוגל
  • קבוצות וואצאפ ועוד

כל אחד יכול לבחור בפלטפורמה המתאימה לו, כדי לקבל את המידע הדרוש.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן להזמין מונית לשדה!

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלויות של הזמנת מונית לשדה התעופה. בשלב זה ברור לכם שהמחירים משתנים בתאם לפרמטרים שהוצגו לעיל. זה הזמן ליצור קשר עם חברת מוניות נחשבת ולשריין את הנסיעה מראש, כדי שתוכלו להיות בטוחים שנהג המונית ימתין לכם ביציאה מהבית בזמן המתאים. נאחל בהזדמנות זו שתהיה לכם נסיעה טובה ונטולת עיכובים.

מוניות בישראל

אולי יעניין אותך גם