כמה אמור לעלות גלגל אבל?

אם במהלך חייכם הלכתם להלוויה או לאזכרה (לא עלינו) כנראה נתקלתם פעם בגלגל אבל. גלגלי אבל הם סוג מסוים של סידור פרחים שנשזר בצורת עיגול, הגלגלים הם הדרך המקובלת להראות תנחומים וחלוק כבוד למנוח. כדי שתוכלו להתמודד עם הרכישה בצורה הטובה ביותר- הנה כל מה שצריך לדעת על גלגלי אבל.

 

איפה מוצאים אותם?

פרחים ובייחוד פרחים איכותיים בגלגלי אבל הם דבר שלא פשוט למצוא. למרות המקומות הרבים שמציעים פרחים בצד הדרך כנראה שאת הגלגלים נצטרך למצוא במקום ייעודי למכירת פרחים וזרים.

רוב חנויות ודוכני הפרחים מציעים זרים פשוטים אך את גלגלי האבל כדאי להזמין מהמקום הנכון- כדי שהם ישמרו בצורה הטובה ביותר, יראו מכבדים ואיכותיים וגם כדי שלא נתחיל לחפש אותם בדקה ה-90.

אם אתם מחפשים גלגל אבל אנחנו ממליצים להזמין מראש מהאתר של אורן- https://orensflowers.co.il. הפרחים של אורן מגיעים מנתניה לכל אזור השרון והמרכז ובאתר תוכלו למצוא גם גלגלי אבל טריים.

מכירת פרחים

מה חשוב בגלגל אבל?

גלגלי אבל הם לא זרי פרחים רגילים, הפרחים ששזורים בגלגל צריכים להיות עמידים לתנאי הסביבה, מתאימים לזמנים ארוכים בלי השקייה ומתאימים מבחינה סימבולית לאזכרות והלוויות.

גלגלי אבל בשונה מזרים רגילים הם סידורי פרחים שאמורים להשאר לשבת לזמן רב על גבי מצבה בתנאי שמש או קור לא אידאליים, זרים רגילים לרוב יונחו בתוך אגרטל מלא במים ויונחו במקום מואר- גלגלי האבל לעומתם אמורים להחזיק רק מהמים שבתוך הסידור ובתנאי מזג האוויר קיצוניים.

מהסיבות האלו ומסיבות סימבוליות קיימים פרחים מסויימים שיותר מתאימים לשזירה בגלגלי אבל ולכן כדאי לשים לב שהגלגל משווק כ-גלגל אבל ושהוא מתאים למשימה.

 

כמה אמור לעלות גלגל אבל?

מחיר סטנדרטי של גלגל אבל אמור להיות איפשהו בין 150 שקלים לכמה מאות שקלים (200-400). המחיר משתנה בין גודל הגלגל, סוג וכמות הפרחים השזורים בו, המקום שממנו רוכשים את הגלגל ועוד.

עֲלוּת

פרחים יקרים יותר לגלגל אבל יכולים להיות חמניות או דם המכבים ופרחים זולים יותר יכולים להיות גרברות או ורדים. ניתן למצוא גלגלי אבל בכל המחירים וההבדלים במחיר בעיקר נובעים מסוג הפרחים ומכמה הם טריים.

 

לסיכום-

גלגלי אבל הם סידור פרחים שמיועד לאירועי זיכרון והנצחה כמו הלוויות ואזכרות. הגלגלים בנויים מספוג בצורת עיגול שלתוכו שוזרים פרחים מכל מיני סוגים. הגלגלים בנויים להיות עמידים לכל תנאי מזג האוויר, לחוסר השקייה, לזמנים ארוכים שהסידור עדיין נראה טוב ולמראה מכובד.

ככל שגלגלי האבל יהיו יותר טריים ומפרחים יותר מתאימים כך הגלגל יראה טוב לזמן ארוך יותר. המחיר של גלגלי האבל אמור לנוע בין 150-400 שקלים בהתאם לסוג ולכמות הפרחים שבגלגל ובהתאם לטריות הפרחים. את גלגלי האבל תוכלו למצוא במשלוחים נוחים לכל המרכז אצל הפרחים של אורן.

זִכָּרוֹן

אולי יעניין אותך גם