כל הסיבות למה לטייל במרוקו דווקא עכשיו?

ישנם יעדים רבים בעולם שרובנו מכירים בתור יעדים תיירותיים מאד כמו: לונדון, ברצלונה, רומא, כרתים, גואה, פורטו ועוד. אך רבים מאיתנו לא כל כך חושבים על הצד הדרומי של הים התיכון ששם נמצאות מדינות מרהיבות. אחת מהמדינות האלו היא מרוקו. המאמר הבא יספק לכם את כל המידע הנדרש לפתיחת המחשבה לטיול הבא שלכם במרוקו.

 

מרוקו מרוקו מרוקו

בארץ אנו בהחלט מכירים את התרבות המרוקאית וזה הרבה בזכות אותם אנשים שהגיעו לישראל ממרוקו. אך האם אנו באמת חושבים על טיול במרוקו? רובנו חושבים על מרוקו דעות קדומות של מדינה באפריקה, מדינה לא מפותחת, מדבר ועוד. אך מרוקו היא מדינה בעלת תרבות עשירה, שווקים יוצאי דופן, טבע עוצר נשימה, אנשים מרהיבים, מופעי רחוב ועוד. חוששים לטוס למרוקו לבד? ניתן לטייל בה גם עם טיולים מאורגנים למרוקו.

 

מה ניתן לראות במרוקו?

ישנם מספר מקומות שממולץ מאד להגיע אליהם כאשר אתם מטיילים במרוקו והם:

מרקש

מרקש היא עיר שנותנת למבקרבה טעימה של מרוקו שהייתה בעבר כמו שאנו מדמיינים אותה. ליבה של העיר הוא כיכר Djemma El Fna, בשעות הלילה הכיכר הופכת להיות כמו תפאורה של סרט ותוכלו להנות ממגוון רחב מאד של שווקים מרהיבים, ריחות יוצאי דופן, דוכנים, אוכל רחוב ועוד. בנוסף, תוכלו להנות ממגוון רחב של מופעי רחוב כמו: מאלפי נחשים, קוסמים, מספרי סיפורים, להטוטנים, לולינים, רקדנים ועוד. ללא ספק במרקש תוכלו לחוות את האווירה המרוקאית.

 

פס

מלבד זה שהרבה מאד יהודים הגיעו מהעיר פס לארץ העיר פס היא עיר יוצאת דופן. פס היא עיר מהאגדות. למטיילים בעיר ניתכת נתחושה שהם נמצאים במרוקו של ימי הביניים. העיר העתיקה של פס היא מקום מיוחד מאד, החלק הזה של העיר לא השתנה הרבה והוא נחשב לאזור הגדול ביותר שנמצא בתוך עיר אשר אין לו גישה לכלי רכב. בפס תוכלו להנות מסמטאות יפות, ארמונות, שווקים צבעוניים, מסגדים ועוד.

 

הרי האטלס

הרי האטלס מספקים את החוויה למי שאוהב אוויר הרים צלול, נופים מרהיבים, טיולים מאתגרים ועוד. ניתן לצאת לטיולים מאתגרים של מספר ימים שבהם תוכלו לראות עמקים נסתרים, פסגות של הרים, כפרים ציוריים, בוסתנים ועוד. הטיול המוכר ביותר הוא טיפוס אל הפסגה של ההר הגבוה ביותר במרוקו שהוא הר טובקל אשר נמצא בגובה של כ-4,165 מטר. ניתן גם להנות מטיולים פחות מאתגרים באזור ולהנות מהנופים של הרי האטלס גם למי שלא בנוי למסעות ארוכים. ניתן לברר על טיולים כאלה כאשר אתם מבצעים טיול מאורגן למרוקו.

 

מלונות בוטיק

בשנים האחרונות מרוקו הפכה לבירת מלונות הבוטיק. עם האירוח המרוקאי יוצא הדופן, הארכיטקטורה המרהיבה והצבעים היחודיים תוכלו להנות ממגוון רחב מאד של מלונות בוטיק יוצאי דופן. לכן, אם אתם אנשים שמקום הלינה שלכם חשוב לכם לא פחות מהטיול במהלך היום, בהחלט תוכלו למצוא מקומות קסומים מאד אשר יספקו לכם חוויה מרוקאית מדהימה.

 

לסיכום:

מרוקו היא מדינה מרהיבה בעלת תרבות יוצאת דופן, נופים מרהיבים, שווקים צבעוניים. מה שנותר לנו לעשות זה להזמין כרטיס טיסה.

נהר

 

אולי יעניין אותך גם

סיור בולענים בים המלח
תיירות
מה תלמדו בסיור בולענים בים המלח

ים המלח הוא פלא טבע ייחודי הידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו ובתכונותיו הטיפוליות. אבל מעבר לסגולות הריפוי המפורסמות שלו, האזור מכיל גם תצורות גיאולוגיות מרתקות

קרא עוד »
מלון בברלין
תיירות
5 טיפים לבחירת מלון בברלין?

ברלין היא אחת הערים הכי ידידותיות ומסבירות פנים לתיירים וככזו היא נמנית בין מוקדי התרבות והנופש הכי פופולריים ברחבי אירופה. מתכננים חופשה בברלין וטרם בחרתם

קרא עוד »