כל האטרקציות הכי שוות לקיץ בכנרת 

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במספר האטרקציות שקיימות בכנרת ובסביבתה. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שנפשנו באזור ונהנינו מ – 3 אטרקציות שהפכו את הטיול שלנו לבלתי נשכח. כשחזרנו הביתה, החלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא שיאפשר לאחרים להכיר באטרקציות הנבחרות, כדי שכולם יוכלו להכיר בהן וליהנות מהן. הישארו אתנו ותגלו איפה תבלו בקיץ הקרוב.

 

האטרקציה ה – 1 שאתם צריכים להכיר: השכרת סירה פרטית למסיבה

מי שמתכננים להגיע לאזור הכנרת בקיץ, חייבים לקחת לעצמם כמה שעות של פאן ולהזמין סירה שתעמוד לרשותם לכמה שעות. נציין כי יש כל מיני סירות בגדלים שונים, כך שניתן להזמין לפחות 10 אנשים לאירוע שכזה. הזמנה של סירה כזו תאפשר לכם ליהנות ממוזיקה טובה וזמן איכות עם אנשים אהובים. כדאי שתדעו שיש לפעמים אפשרות לקחת אוכל לסירה ולאכול בראנץ' משותף ביחד בלב הכנרת.

השכרת סירה למסיבה

האטרקציה ה – 2 שאתם צריכים להכיר: גלישת סקי מים

אם האטרקציה שצוינה לעיל נתפסת בעיניכם כמשעממת, אתם כנראה מחפשים משהו עם אדרנלין. אל דאגה, יש לנו משהו שמתאים בדיוק בשביל אנשים כמוכם. מדובר גם כן בהשכרה של סירה שממנה אתם יכולים לעשות סקי מים בכנרת. רגע לפני שאתם אומרים לעצמכם בלב: "אוף, אבל אין לי מושג איך לגלוש על המים", כדאי שתדעו שיש לכך פתרון. שכן, פנייה אל מקומות מוסדרים תאפשר לכם ללמוד תוך כמה רגעים פשוטים את הטכניקה שתאפשר לכם לגלוש על פני המים בקלות.

 

האטרקציה ה – 3 שאתם צריכים להכיר: סדנאות קולינריות

אנחנו לא פוסחים על הקוראים שלנו שאוהבים לנוח ולאכול משהו טוב כשהם יוצאים לחופשה. לכן, בחרנו להמליץ לכם על סדנאות קולינריות שמתקיימות בסביבת הכנרת. כדאי שתדעו שיש מגוון רחב של סדנאות, כך שכל אחד יכול למצוא את זו המתאימה לו ביותר. הנה כמה דוגמאות לסדנאות שנתקלנו בהם במהלך השהות בצפון:

  • סדנת אפייה
  • סדנת בישול
  • סדנת שוקולד

סדנאות קולינריות

כך תבחרו את האטרקציה המתאימה לכם ביותר

אין ספק כי הבחירה כאן היא קשה. שכן, כל אטרקציה שונה מקודמתה. לכן, אנחנו ממליצים לכם שלא לשאול את עצמכם במה לבחור, אלא פשוט לבחור בכולן. כן, כן, קראתם נכון. תוכלו לארגן את הטיול שלכם כך שבכל יום תיקחו חלק באטרקציה אחרת. שימו לב – זה לא משנה אם אתם מגיעים עם ילדים או כזוג. בחירה בכל האטרקציות שלעיל, תאפשר לכם ליהנות מחופשה חלומית שאין בה רגע דל.

 

לסיום

בשלב זה אתם מכירים בכל האטרקציות השוות ביותר שתוכלו למצוא בסביבת הכנרת בקיץ הקרוב. עכשיו נותר לכם רק לבחור באלה המתאימות לכם ולשריין מקום. נאחל לכם שתיהנו מהחופשה ואל תשכחו לחזור לפה ולספר לנו באיזו אטרקציה בחרתם. מי יודע? אולי נוציא בהמשך מדריך שירכז את כל האטרקציות שנבחרו על ידי הגולשים.

קיץ בכנרת

אולי יעניין אותך גם