מורידות פאניקה: כך תעברי את הלידה בשלום

מי שהייתה בהיריון מתקדם בעבר יודעת שהדבר מוביל לא פעם לחרדות ולחץ. שכן, אי אפשר לדעת מה צפוי לקרות בסיומו (כלומר, בעת הלידה). עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, רגע לפני שהגענו אל החודש התשיעי והאחרון של ההיריון הראשון שלנו. פנינו אל נשים שיודעות דבר או שניים בנוגע להיריון ולידה, כדי לקבל מהן את הטיפים הטובים ביותר והחלטנו להציג אותם כאן, כדי שכולן יוכלו לדעת איך אפשר לעבור את הלידה בשלום. הישארי איתנו ותהיי בטוחה שאת יודעת איך להוריד את הפאניקה.

 

תיישמי את הטיפ ה – 1 ותורידי פאניקה: תשתתפי בקורס הכנה ללידה

חכם סיני אמר פעם שידע זה כוח. ככל שנקבל יותר אינפורמציה על הליך שצפוי לנו, כך נוכל להיות רגועים יותר. אם נסתכל על העניין הזה בהקשר של לידה, נאמר כי עלייך לקחת חלק בקורס הכנה ללידה שיציג בפנייך את כל האינפורמציה הדרושה. השתתפות בקורס מסוג זה תאפשר לך למשל לדעת מה עושים כשיש ירידת מים? איך תוכלי לדעת אם העובר במצוקה לאחר ירידת המים? איך מתמודדים עם צירים והרשימה עוד ארוכה. הוסיפי לעצמך ביומן קורס שכזה ותהיי בטוחה שרמת הפאניקה תרד באופן משמעותי מיד לאחריו.

לידה בטוחה

תיישמי את הטיפ ה – 2 ותורידי פאניקה: תרכשי תיק הכנה ללידה

להשתתף בקורס הכנה ללידה זה מצוין, אבל לא מספיק. את צריכה גם לרכוש לעצמך תיק הכנה ללידה שיחסוך ממך רכישה של כל מיני פריטים שישמשו אותך לאחר הלידה. נציין כי לפני הלידה שלנו, מצאנו את האתר מאמאלה תיקי לידה שחסך מאתנו כאב ראש בארגון התיק וגם אפשר לנו ללכת לחדר לידה בסטייל עם תיק לידה מוכן. התיקים של מאמאלה מכילים את כל מה שתצטרכי, למשל:

  • כפכפים
  • פיג'מה
  • ספריי להקלה על כאבים ועוד

 

תיישמי את הטיפ ה – 3 ותורידי פאניקה: תכיני את בן הזוג נפשית

חשוב להכין את בן הזוג לפני הלידה. מקרים שאירעו בעבר גרמו לנו להבין כי בני הזוג עשויים להירדם בזמן שאת כורעת ללדת. תאמרי לבן זוגך מראש שהוא יצטרך להיות שם בשבילך ולסייע בעת הצורך. אם את לא סומכת עליו, דעי שתמיד אפשר להזמין אמא או חברה.

לידה בטוחה

תיישמי את הטיפ ה – 4 ותורידי פאניקה: תבקרי בחדרי הלידה (בתיאום מראש)

בתי חולים רבים מאפשרים לנשים הריוניות להגיע אל מפתנם כדי שאלו יוכלו להתרשם מחדרי הלידה והאשפוז. אנו ממליצות לעשות זאת, כדי שתוכלו לדעת מה פחות או יותר מצפה לכן. נחזור להתחלה ונאמר שידע זה כוח, העניין נכון גם לטיפ זה.

 

עכשיו את יכולה להיות רגועה

זהו, בשלב זה יש בידייך את כל הטיפים החיוניים, כך שנותר לך רק ליישם אותן, להוריד את הפאניקה ולהגיע אל חדר הלידה כשאת מוכנה ויודעת מה מצפה לך. נאחל בהזדמנות זו שתחווי לידה קלה.

לידה בטוחה

אולי יעניין אותך גם