סימנים של אהבה – כך תדעו שהחתול אוהב אתכם

מרבית האנשים שנמצאים מסביבנו טורחים להזכיר לנו בכל פעם מחדש שחתול זו חיה אדישה, כזו שלא מראה אהבה לבעלים שלה (בניגוד למשל לכלב ולחיות בית אחרות). אנחנו החלטנו לצאת מאזור הנוחות שלנו ולהציג בפני כולם את האמת בנושא. שכן, יש סימנים שיכולים להעיד על כך שחתול מראה אהבה. הישארו אתנו ותגלו את הסימנים הנפוצים ביותר.

 

הסימן ה – 1 שיכול להעיד על אהבה: אם החתול שלכם עוקב אחריכם למקלחת

הסימן הראשון שיעיד על אהבה של החתול אליכם, הבעלים, נוגע למעקב אחר המקלחת. אנחנו יודעים, זה נשמע מוזר, אבל זו דרכו של החתול להראות לכם שהוא אוהב. זה הרי ידוע שחתולים אוהבים להיות נקיים, כך שיכול להיות שהליווי הזה מעורר בו התרגשות, שגם אתם תהיו נקיים ממש עוד מעט.

החתול במגפיים

הסימן ה – 2 שיכול להעיד על אהבה: אם החתול מתחכך בכם

כל בעל חתול מכיר את הרגע הזה שבו החתול שלו מתחכך בו. זה יכול לקרות בכל רגע נתון. למשל, באחד או יותר מהמקרים הבאים:

  • במהלך שיחת טלפון עם מכר
  • תוך כדיי צפייה בטלוויזיה
  • במהלך ארוחה משפחתית

יש מי שחושבים שהסימן הזה מעיד על רצון לקבל תשומת לב, אז אנחנו כאן כדי לומר לכם שזה נכון, אבל לא רק. יש פה גם רצון להראות חיבה ואהבה. אם ראיתם את הסרטים של שרק, סביר להניח ששמתם לב לסימנים אלו שהופיעו אצל החתול במגפיים. שכן, מדובר בסימנים אוניברסליים שבאים לידי ביטוי בקרב כל סוגי החתולים באשר הם.

 

הסימן ה – 3 שיכול להעיד על אהבה: אם החתול מתעקש לישון אתכם

את הסימן השלישי אתם כנראה מכירים. שכן, אנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם תוהים למה החתול שלנו לא אוהב את הספה החדשה שקנינו לו. התשובה לשאלה המתבקשת נוגעת כמובן לרצון להראות לכם אהבה. החתול שלכם אולי מרוצה מהספה, אבל הוא אוהב אתכם ורוצה להיות קרוב אליכם יותר מאשר אליה.

החתול במגפיים

הסימן ה – 4 שיכול להעיד על אהבה: אם החתול חושף את הבטן שלו

אם החתול שלכם נשכב על הגב ומציג בפניכם את הבטן שלו – זה סימן לאהבה. הוא רוצה כמובן את תשומת הלב שלכם, אבל זה לא מסתיים כאן. הוא רוצה להראות לכם שהוא מרגיש מספיק בנוח ואוהב אתכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 4 הסימנים שיעידו על כך שהחתול שלכם אוהב אתכם. רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים לציין בפניכם כי יש עוד רשימה ארוכה של סימנים שלא הצלחנו להכניס לכאן. שכן, מדובר במדריך מקוצר. אתם מוזמנים לקרוא מדריכים ומאמרים נוספים שפורסמו לאחרונה ברשת, כדי לקבל אינפורמציה אודות הסימנים הנוספים במידה ויש לכם צורך בכך.

החתול במגפיים

אולי יעניין אותך גם