כיצד תורמים דפי צביעה לילדים להתפתחות המוח?

לא פעם אנו שומעים סברות שונות שנשמעות מצד הורים או מטפלים בגיל הרך שנוגעות לדפי צביעה. יש מי שסבורים כי מדובר בדפים שמאפשרים לילדים הנאה בלבד. אבל האמת היא, שמלבד ההנאה שביצירה והצביעה, יש תרומות נוספות שבאות לידי ביטוי עבור כל ילד. במדריך הנוכחי נתמקד בתרומה המשמעותית ביותר – התפתחות המוח. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שדרושים לכם בנושא.

 

תכירו את מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי

בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על התרומה של דפי צביעה על התפתחות המוח. מדובר ברופאים שמומחים בתחום. הגענו אליהם לאחר שכתבנו פוסט בקבוצה של רופאים וביקשנו לקבל מידע מעמיק בנושא. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי. שכן, בזכותם הוא עולה לרשת.

 

אז איך תורמים דפי צביעה לילדים להתפתחות המוח של הילדים שלכם?

ברגע שאתם בוחרים בדפי צביעה לילדים באתר פרינט קידס או באתרים אחרים, אתם בעצם מאפשרים למוח שלהם להתפתח מכל מיני בחינות. הראשונה שבהם היא היכרות עם צורות חדשות ומושגים חדשים. תדמיינו לרגע שאתם מאפשרים לילד שלכם לבחור בציור שלא מוכר לו. במצב שכזה הוא מוצא את עצמו שואל, תוהה ומברר מהם החלקים בציור שאינם מוכרים לו ומה המשמעות שלהם.

 

דוגמא ללמידה של צורות שמאפשרת להתפתחות המו

אחד מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי ציין בפנינו כי מצב שבו הילד שלכם מקבל דף צביעה שיש בו אליפסה, גליל או כל צורה אחרת שאינו מוכרת לו מאפשרת להביא להתפתחות של המוח. ראוי לציין כי הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי גם בלמידה של צורות פשוטות יותר (עיגול, ריבוע, מלבן) בקרב ילדים קטנים.

 

דוגמא ללמידה של מושגים חדשים שמאפשרת להתפתחות המוח

מצב נוסף שעשוי לבוא לידי ביטוי כולל היכרות עם מושגים חדשים. שכן, אם תציגו לילד צעיר דף ציור שיש בו ציורים של דברים שאינם מוכרים לו, הוא עשוי לשאול אתכם מהם הציורים הללו ובכך לשמוע אודות מושגים חדשים שהוא לא מכיר. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי במצב שבו הילד למשל צובע ציור של סוכה והוא לומד תוך כדי הצביעה אודות החג והסמלים שלו, למשל:

  • לולב
  • סכך
  • סוכה ועוד

ראוי לציין כי למידה זו יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של תחומים. כך שאתם בעצם יכולים לבחור את הנושא שבו תעשירו את הילד שלכם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מקרוב איך תורמים דפי צביעה לילדים על התפתחות המוח. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים להיות בטוחים שתוכלו להעשיר את הילדים שלכם מכל מיני בחינות. מאחלים לכם יצירה מהנה ולמידה פורה.

ציור

 

אולי יעניין אותך גם

טראומת מלחמה
בריאות
חוויתם טראומה במלחמה? כך תוכלו להתגבר

חוויית קרב ומלחמה יכולה להותיר צלקות נפשיות עמוקות בדמות טראומה פוסט-טראומטית. תסמינים כמו הצפות זיכרון, סיוטים, חרדה והימנעות חברתית עלולים לפגוע משמעותית בתפקוד ובאיכות החיים

קרא עוד »
מנתח אף
בריאות
5 טיפים למציאת מנתח אף תותח!

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שמטרתו לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלו, ניתוח אף משרת מטרה חיונית בתיקון בעיות תפקודיות, כגון

קרא עוד »
מה תפקידו של פודיאטור מנתח
בריאות
מה תפקידו של פודיאטור מנתח?

פודיאטורים מנתחים מבצעים ניתוחים עבור שתי מטרות מרכזיות, שהן טיפול בפגיעות וחבלות וטיפול בעיוותים באזור כפות הרגליים. אם יש לכם בעיות או כאבים באזור כפות

קרא עוד »