כיצד מתקינים סורגים בחלון?

גם אתם הבנתם שהבית שלכם לא באמת יכול להיות בטיחותי ללא התקנת סורגים בחלון? צודקים! במאמר שלפניכם תקבלו את כל הידע המקיף על התקנת סורגים בחלון, בצורה יעילה, בטיחותית, כזו שמחזיקה לטווח הארוך ומאפשרת לכם להיות בטוחים כי הבית שלכם מוגן בכל חלונותיו.

 

למה בכלל להתקין סורג בחלונות?

מתוך ניסיונה המקצועי, חברת https://www.reshethagana.com משתפת, כי הסיבה הראשונה והמרכזית להתקנת סורגים, נובעת מן הצורך הבטיחותי שנועד להגן מפני נפילות מגובה של ילדים ואפילו מבוגרים. למעשה, בעזרת הסורגים בחלונות, החלון בטוח מפני נפילה, וכל אחד יכול להסתכל מבעד לחלונות מבלי חשש של נפילה.

להתקין סורגים לחלונות

ככה מגנים על הבית מפני פריצה

סיבה נוספת להתקנת סורגים בחלונות הבית, היא סיבת ההגנה מפני פורצים. סורגי החלונות מאפשרים להגן על הבית מפני פורצים שונים אשר בוחרים את החדירה דרך החלונות כאמצעי לפריצה. בעזרת הסורגים בחלונות, אף פורץ, גנב או שודד – לא יכול לחדור אליכם מבעד לחלונות ואתם (וגם הילדים…) יכולים לישון רגוע.

 

איך מתקינים סורגים בחלונות?

על התקנת סורגים בחלונות, להיעשות בעזרת ציוד מקצועי אשר מתאים להתקנה בטיחותית וכזו שמחזיקה מעמד לאורך זמן. ההתקנה חייבת להיעשות במקצועיות מקסימלית, כיוון שהתקנה לא נכונה היא לא רק לא אסתטית – אלא ממש לא בטיחותית ואפילו מסוכנת. בנוסף, התקנה לא נכונה תגרום לסורגים להפוך מהר מאד ללא יעילים.

 

על מי כדאי לסמוך בעת התקנת הסורגים

גם אתם מתלבטים על מי לסמוך בעת התקנת הסורגים בחלונות שלכם? ההיגיון הפשוט נוקט בכך, שמי שיצר את הסורגים, הוא גם זה שהכי ידע כיצד להתקין אותם כי הוא מכיר אותם לעומק. ולכן, ההמלצה היא להתקין את הסורגים בחלונות שלכם, על ידי החברה שגם מייצרת את הסורגים, וכך להיות בטוחים בהתקנה במאה אחוז.

להתקין סורגים לחלונות

עמידה בתקני הבטיחות

כדי לוודא שהחברה שמתקינה לכם את הסורגים היא אמינה, וכזאת שניתן לסמוך עליה כי היא תתקין לכם את הסורגים בצורה הכי בטיחותית שיש – ההמלצה היא להיעזר במתקיני סורגים אשר פועלים על פי תקני הבטיחות. כך תוכלו להיות בטוחים ברמת הביטחון שההתקנה מעניקה לכם, הן מבחינת הגנה מנפילות והן מבחינת מניעת פריצות.

 

אחריות – זה שם המפתח

חברת התקנות איכותית לסורגים בחלונות, היא חברה אשר תעניק לכם אחריות על ההתקנה לאורך זמן. האחריות מסייעת לכם גם לטיפול בכל תקלה שלא תבוא בהתקנת הסורגים בחלונות, אך יותר מכך היא מצביעה על כך שהמתקינים הם מקצועיים וכאלה שניתן לסמוך עליהם – עובדה שהם מעניקים אחריות על עבודתם ועומדים מאחוריה לאורך כל הדרך.

 

לסיכום

התקנת סורגים בחלון, מתבצעת על ידי אנשי מקצוע עם בציוד המתאים, אשר עומדים בתווי התקן לבטיחות. בטיחות התקנת הסורגים בחלונות משפיעה גם על הגנה מנפילה של ילדים ומבוגרים, וגם על מניעת פריצות, כאשר בכל מקרה ההמלצה היא שהמתקינים יגיעו מטעם חברת הסורגים.

להתקין סורגים לחלונות

אולי יעניין אותך גם