כיצד לבחון את המזוודה המתאימה לטיסה הבאה שלך

מי שרכשו לאחרונה כרטיס טיסה (או שמתכננים לרכוש כרטיס שכזה), מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי המזוודה המתאימה ביותר ליעד הנבחר. שכן, יש מגוון רחב של מזוודות וצריך לבדוק שזו הנבחרת מתאימה לתנאים שקיימים ביעד שאליו טסים. מצאנו את עצמנו תוהים בנושא והחלטנו לשוחח עם מי שמכירים את העניין מקרוב – נוודים דיגיטליים. הישארו אתנו ותגלו מהי המזוודה המתאימה ביותר לטיסה הבאה שלכם.

 

בואו נכיר תחילה את סוגי המזוודות שיוצעו בפניכם

חשוב שנציג בפניכם כעת את סוגי המזוודות שיוצגו בהמשך. נציין כי המזוודות הללו נבחרו בקפידה לאחר ששוחחנו עם מי שטסים ליעדים שונים ברחבי העולם בתדירות גבוהה למדי. המזוודות שהתגלו כשימושיות ביותר הן אלה:

  • מזוודת טרולי קשיחה
  • מזוודה מתקפלת
  • מזוודת בד גדולה

בשורות הבאות נרחיב בפניכם אודות היעדים שאליהם מומלץ לטוס עם כל מזוודה ונסביר מה עומד מאחורי הבחירה הזו.

לבדוק את המזוודה הנכונה

תכירו את המזוודה שתתאים לטיול רגוע באירופה : מזוודת בד גדולה

אם אתם מתכננים לשהות רוב הזמן במלון אחד ולטייל במקומות שנמצאים בקרבת מקום, עליכם לבחור במזוודת בד גדולה. יש כמה סיבות שגורמות למומחים לבחור דווקא במזוודה זו. בחרנו להציג בפניכם את הסיבה העיקרית שנוגעת ליכולת אחסון גבוהה. שכן, זה ידוע שטיולים ברחבי אירופה מאפשרים לבצע רכישות של בגדים ופריטים אחרים במחירים מוזלים ביחס לישראל. נציין כי חשוב לבחור במזוודה מבד איכותי וחזק כמו זו שיש באתר של חברת טרקר.

 

תכירו את המזוודה שתתאים לטיול במזרח: מזוודת טרולי קשיחה

המזוודה השנייה שתוצג בפניכם עשויה להיות מוכרת לכם. שכן, היא נחשבת לנפוצה ביותר בקרב ישראלים. המומחים בוחרים לטוס איתה למזרח, בגלל שמדובר לא פעם בטיסות שכוללות קונקשנים. ככל שיש יותר מעברים בין טיסות, כך יש סיכוי גבוה יותר לפגיעה של תכולת המזוודה. בחירה במזוודה קשיחה תאפשר לכם להיות רגועים. שכן, זו תשמור על הפריטים יקרי הערך שנמצאים בתוכה (בשונה ממזוודת הבד שעשויה להיות רכה ולא לשמור עליהם באופן מספק).

לבדוק את המזוודה הנכונה

תכירו את המזוודה שתתאים לטיול רגוע באילת או איי יוון : מזוודה מתקפלת

המזוודה האחרונה שצפויה לשמש אתכם לטיול רגוע באילת או באחד מאיי יוון היא המזוודה המתקפלת. אם טרם שמעתם עליה, נציין כי ניתן להקטין את הנפח שלה בקלות, תוך שימוש בריץ' רץ' ייעודי. כך יתאפשר לכם להגיע ליעד עם מינימום ציוד ולקנות אל כל הדרוש לכם בעת ההגעה אל המקום.

 

לסיום

בחירה של מזוודה שמתאימה לאופי הטיסה שלכם צריכה להיעשות תוך היכרות עם סוגי המזוודות השונות. בשלב זה אתם יכולים להיות בטוחים כי יש לכם את כל המידע הדרוש, כך שעליכם רק לבחור את המזוודה הבאה שלכם בהתאם ליעד הנבחר. נאחל כעת שתיהנו מכל רגע ושתבחרו נכון!

לבדוק את המזוודה הנכונה

אולי יעניין אותך גם

סיור בולענים בים המלח
תיירות
מה תלמדו בסיור בולענים בים המלח

ים המלח הוא פלא טבע ייחודי הידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו ובתכונותיו הטיפוליות. אבל מעבר לסגולות הריפוי המפורסמות שלו, האזור מכיל גם תצורות גיאולוגיות מרתקות

קרא עוד »
מלון בברלין
תיירות
5 טיפים לבחירת מלון בברלין?

ברלין היא אחת הערים הכי ידידותיות ומסבירות פנים לתיירים וככזו היא נמנית בין מוקדי התרבות והנופש הכי פופולריים ברחבי אירופה. מתכננים חופשה בברלין וטרם בחרתם

קרא עוד »