יתרונות וחסרונות של קמגרה לעומת ויאגרה

כיום, שוק העזרים והשיפורים לביצועי המיניים והגברת האון הגברי הולך ומתפתח. אם בעבר אנשים היו צריכים להסתדר עם תרופות סבתא בלבד ותכשירים שלא הייתה שום הוכחה מדעית שהם אכן עובדים, משפיעים על הגוף ומשפרים את הביצועים במיטה, כיום יש לנו מגוון של תכשירים. הצרכנים צריכים לבחור איזה תכשיר הוא התכשיר המתאים להם ביותר, בין אם מדובר על ויאגרה ובין אם מדובר על קמגרה.

 

איך בוחרים?

לרוב הצרכנים של תכשירים שנועדו לשפר את רמת האון הגברי וכך גם את הביצועים שלהם בחדר המיטות, אין די ידע רפואי מקדים כדי לעשות את הבחירה הנכונה בצורה מושכלת ואחראית. אמנם המטרה הסופית של משתמשים בוויאגרה או  קמגרה היא אותה מטרה: לשפר את הביצועים שלהם במיטה.

עם זאת, חשוב לבחון מהם החומרים המצויים בכל אחת מהתרופות ומהו אופן הייצור שלהן. יש לכם גם את האפשרות להתייעץ עם רופא כדי להרגיש בטוחים בבחירה שלכם. אחרי הכל, מדובר על צעד חשוב שמשפיע על הגוף שלכם, וחשוב מאוד לעשות את הצעד הזה באחריות.

 

מה הם החסרונות של ויאגרה?

ככל הנראה, התרופה המוכרת ביותר כיום לשיפור האון הגברי היא הוויאגרה. עם זאת, לוויאגרה ישנם מספר חסרונות שמשפיעים על חוויית השימוש של המטופלים.

  • תופעות לוואי. לוויאגרה ישנן מספר תופעות לוואי שרבים מהמשתמשים בה חווים. בין השאר, מדובר על תופעות כמו כאבי ראש, רעשים עקביים וגירויים שונים של חוש הטעם. חשוב לשים לכך לב. ייתכן ותחליטו כי לא שווה לכם להגביר את האון הגברי אם תופעות הלוואי מפריעות לכם עד כדי כך. התופעות עלולות להפריע גם בהנאה בקיום יחסי מין, וגם באופן כללי להפריע בתפקוד היום יומי. יש לציין שהתופעות הללו מופיעות בדרך כלל לשעות הראשונות שלאחר השימוש, ומתפוגגות אט אט.
  • השפעות נפשיות. ניתן להגיד שההשפעות הנפשיות שוויאגרה עלולה להשרות על הצרכן הן סוג של תופעת לוואי. לא כל אחד יחווה השפעות נפשיות לאחר השימוש בוויאגרה, אבל ישנם אנשים שלפי המחקר עלולים לסבול מדיכאון בעקבות השימוש, לדוגמא. על כן, אתם כצרכנים צריכים להיות מודעים להשפעה של התכשירים השונים על הגוף שלכם. אם תכשיר כמו וויאגרה מתעתד לעזור לכם בחיי המין ולשפר אותם, אבל זה קורה במחיר של פגיעה כללית בבריאות שלכם, אולי תשקלו אופציות אחרות.

 

קמגרה – פחות דיווחים על תופעות לוואי

קמגרה נחשבת לתכשיר עדין יחסית לוויאגרה. עם זאת, בדומה לרוב התרופות הנמכרות כיום בשוק, הן בשוק התרופות הכללי והן בשוק התרופות להעצמת האון הגברי ושיפור הביצועים בחדר המיטות – גם משתמשי קמגרה עשויים לחוות מספר תופעות לוואי, כגון סחרחורות, גודש באף, טשטוש ראייה, כאבי ראש.

לצד זאת, יש לציין שמרבית מהצרכנים של קמגרה לא דיווחו על תופעות לוואי כאלה או אחרות. משום כך, קרנה של הקמגרה הולכת ועולה כיום וגברים רבים משתמשים בה. בה בעת, חשוב לציין שכמעט לכל תרופה יש השפעות פיזיות כלשהן על הגוף, לכן, גם כשמדובר בקמגרה, חשוב להיות ערניים לתופעות חריגות ולהתייעץ עם רופא במידת הצורך.

 

השוואה בתוצאות

שתי התרופות אמנם מתעתדות לשפר את הזקפה הגברית בעת קיום אקטים מיניים מסוגים שונים ויחסי מין. עם זאת, הן מביאות לתוצאות באופן קצת שונה. כאשר מדובר על ויאגרה, ההשפעה היא בדרך כלל כמעט מיידית, כאשר תוך מספר דקות ניתן להבחין בשיפור בזקפה.

כאשר מדובר על קמגרה, יש ליטול את המוצר כחצי שעה לפני האקט לתוצאות מיטביות. לצד זאת, לקמגרה יש יתרון שבא לידי ביטוי בכך שהיא משפיעה על התפקוד המיני לאורך זמן רב יותר.

 

לסיכום,

אין ספק שלקמגרה יש מספר יתרונות רבים אל מול הוויאגרה. אלו מתבטאים בעיקר במיעוט תופעות הלוואי ובמשך התפקוד המיני.

קמגרה

אולי יעניין אותך גם

הימורי ספורט
למבוגרים
איפה הכי כדאי להמר הימורי ספורט?

עולם הימורי הספורט גדל ומתפתח בקצב מסחרר. הוא מציע לשחקנים מגוון רחב של אפשרויות הימור, פלטפורמות וטכנולוגיות חדשות. באופן כללי, לבחירת מקום להימורי ספורט אין

קרא עוד »