יתרונות בקורס NLP במכללת רטר

קורס NLP, אשר מקנה כלים לאנשים שעוסקים בהדרכה, טיפול, יעוץ, אימון וניהול, מועבר כיום במסגרות שונות.

בדרך כלל קורס זה מורכב מכמות מסוימת של מפגשים, שמטרתם להעביר את כל תכניו בצורה מאורגנת.

 

NLP  מהו?

באופן כללי, מדובר במושג המוגדר כ "חקר החוויה הסובייקטיבית", כאשר הנחת היסוד הבסיסית של מייסדי מושג זה, היא שהמציאות שלנו הינה סובייקטיבית והדבר שמייצר את התחושות וההתנהגות שלנו הן למעשה מבנים פנימיים. ה NLP למעשה הינה שיטה אשר מאפשרת לנו לשלוט על הרגשות ודרכי הפעולה שלנו ועל האופן בו אנו מגיבים למצבים וסיטואציות בחיים. באמצעות שיטה זו, אנו עשויים להצליח לחולל שינויים בחיינו, להשיג מטרות שונות ובאופן כללי, להתקדם ולהגיע להצלחות.

 

קורס NLP של מכללת רטר ויתרונותיו

כאמור, קורסי NLP מועברים כיום במסגרות שונות, ביניהן במכללת רטר, אשר בה תוכלו למצוא קורס NLP אונליין מלבד זה המועבר באופן פרונטאלי.

במסגרת הקורס, תוכלו לקבל טכניקות וכלים מצוינים שיעזרו לכם לתקשר עם תת המודע שלכם וכך להתמודד עם מאורעות וזיכרונות המלווים אתכם לאורך חייכם מגיל קטן. מטרות הקורס בגדול הן לגרום לסייע לכם לשנות דפוסי חשיבה, התנהגות ורגש, לרכוש כלים להתמודדות עם חוויות שעברתם או שהנכם עוברים בחייכם ולהביא אתכם להעצמה אישית.

לקורסי ה NLP הנלמד במכללת רטר, יש כמה יתרונות משמעותיים אשר יסייעו לכם להבין בפירוט את איכותם:

  1. הלימודים מתחילים מדרגה ראשונה, אשר כוללת את לימודי יסודות ה NLP, ומעניקה לכם כלים חשובים בכמה תחומים.
  2. הדרגה השנייה של הלימודים, הנקראת NLP Practitioner, היא השלב הבא לאחר הדרגה הבסיסית. תכנית הלימודים בדרגה השנייה כוללת ליווי אישי צמוד של אסיסטנט/ית, סדרה של טיפולי NLP וסמינר, הניתן כבונוס למשתתפים ומועבר ע"י מאסטרים בתחום.
  3. הקורסים מועברים באופן פרונטאלי או באופן מקוון, כאמור, כך שתוכלו לבחור בשיטת הלימוד הנוחה עבורכם.
  4. מבין התעודות המוענקות למי שסיים את קורס ועמד בכל דרישותיו, ניתנת גם תעודה NLP Practitioner בינלאומית אשר מוכרת בחו"ל.

 

חוות דעת של בוגרי הקורס

בנוסף ליתרונות אשר צוינו לעיל, ניתן לקבל גם חוות דעת של בוגרי מכללת רטר, אשר סיימו את לימודי ה NLP ונהנים לעסוק בתחום זה. באמצעות הכלים שהם קיבלו בלימודים אלה, הם מוסמכים לטפל באנשים אחרים, לחולל שינויים בחייהם ולהביאם לתוצאות אפקטיביות. עבודתם זו מתוגמלת באופן הולם, יש להם קליניקה פעילה ועובדת.

 

לסיכום

תחום ה NLP, המהווה שיטה המאפשרת לשלוט על התנהגויות ודרכי חשיבה, הינו פופולארי כיום ונלמד כקורס במסגרות שונות. בהקשר זה, מציעה מכללת רטר את קורסי ה NLP שלה, אשר מקנים לתלמידיה כלים מהותיים וידע פרקטי לדרכי טיפול באנשים. לקורסים שהיא מציעה, יש יתרונות חשובים הן מבחינת שיטת הלימוד עצמה והן מבחינת האופן בו הלימודים מועברים.

 

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים קייטנה לילדים?
לימודים
איך בוחרים קייטנה לילדים?

בחירה של קייטנה עבור הילדים הינה עניין שמצריך היכרות בסיסית עם פרמטרים שונים. שכן, כל אחד רוצה להיות בטוח שהוא רושם את הילד שלו לקייטנה

קרא עוד »