4 יתרונות בצמחייה מלאכותית ללובי הבניין

מעוניינים להפוך את הלובי שלכם למקום יפה יותר? שימוש בצמחייה הוא הבחירה הנכונה לכך, ובעיקר שימוש בצמחייה מלאכותית. למה?

 

צמחייה בלובי – בשביל מה?

לפני שמבקרים יכנסו אל ביתכם או אל המשרד שלכם, הם יפגשו קודם כל את שביל הכניסה אל הבית או את לובי הבניין. אזורים אלו מהווים את הרושם הראשוני שיתקבל עליכם, בעיקר אם הינכם מפעילים עסק ומעוניינים להשאיר רושם טוב ומקצועי על לקוחות קיימים ופוטנציאלים. גם בבניין מגורים, נעים הרבה יותר להיכנס אל לובי נקי ומעוצב, עם צמחיה מזמינה המשרה נעימות. אם כן, הסיבות להצבת צמחייה בלובי ברורים, אך מהם היתרונות בבחירת צמחייה מלאכותית דווקא ללובי הבניין?

 

תחזוקה קלה

תחזוקת צמחים טבעיים דורשת זמן ומשאבים, כיוון שיש צורך להשקות את הצמחים, לגזום אותם מידי פעם, וגם לטפל באדמת השתילה. שימוש בצמחייה מלאכותית פוטרת את המשתמש מדרישות אלו, ומשאירה לכם מינימום מאמץ, הכולל ניקוי העלים מהצטברות של אבק מידי תקופה. יתרון זה גדול יותר כאשר מדובר בצמחייה בלובי הבניין, מאחר ומדובר בחלל משותף של מספר דיירים, ותחזוקה קלה מקטינה את האחריות שבטיפוח הצמחייה.

 

חסכון

טיפוח צמחים או עציצים דורש כמויות גדולות של מים, בגלל הצורך בהשקיה מתמשכת. בחירת צמחיה מלאכותית ללובי הבניין תחסוך לכם כסף בחשבונות המים המשותפים של הבניין, ותשלום לחברת גינון שתגיע בקביעות לטפל בעציצים שלכם. קניית הצמחיה המלאכותית הינה ההוצאה המשמעותית היחידה שתהיה לכם, אלא אם כן תרצו שירות של ניקוי האבק מעל העציצים, ובכל מקרה, לא מדובר בעלויות של טיפול בצמחיה טבעית.

 

נראות

יתרון גדול נוסף של הצמחייה המלאכותית, הוא הנראות שלה. צמחים טבעיים נוטים לקמול, לנשור ולאבד מיופיים אם לא יקבלו את הטיפול הנכון ולפעמים גם אם קיבלו טיפול כזה. צמחייה מלאכותית נראית נהדר כל השנה, מבלי שתדאגו לה, והיא מיוצרת מחומרים איכותיים שהופכים את הצמח לאמיתי ממש, עד כי סביר להניח שלא תוכלו לזהות שמדובר בצמח מלאכותי אלא אם תגעו בעלים שלו.

 

התגברות על מגבלות האזור

לובי הבניין הינו מקום חשוך בדרך כלל, אליו לא מגיע אור שמש. מסיבה זו, אם בוחרים בצמחיה טבעית ללובי, ניתן לעשות שימוש רק בצמחים אוהבים צל. נתון זה מגביל אתכם בבחירת הצמחייה ועיצוב הלובי. שימוש בצמחייה מלאכותית מאפשר לכם לבחור את הצמחים שאהבתם מבלי להתחשב בפרמטרים של שמש וצל.

 

לסיכום

עיצוב הלובי בעזרת צמחייה יכול להפוך את הלובי לחמים ומזמין, ויכול לעשות לכם טוב בכל פעם שתיכנסו אל הלובי. חשיבות הצמחייה אפילו גדולה יותר בלובי של בניין משרדים, שכן שנראות הלובי יכולה להשפיע על הרושם שיתקבל על המשרד בעיני הלקוחות. שימוש בצמחייה מלאכותית בלובי הבניין מהווה יתרון כלכלי, מאחר והיא חוסכת הוצאות של מים ותחזוקה. בנוסף, תחזוקת הצמחייה המלאכותית פשוטה ומתאימה לכל אחד, גם למי שאינו יכול להשקיע זמן או אנרגיה בטיפוח הצמחייה. בעזרת שימוש בצמחייה מלאכותית מתקבל לובי עם נראות מטופחת כל השנה, ועם מגוון רחב יותר של צמחים.

 

עדניות

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »
תוכי בגן
לבית ולגינה
האם אפשר לגדל תוכי בגינה?

תוכים הם ללא ספק חיות מחמד סופר מגניבות. מדובר על ציפורים יפהפיות בצבעים מרהיבים, הן חכמות מאוד, ידידותיות ואוהבות לשחק עם בני אדם, וכמובן שהדובדבן

קרא עוד »