5 יתרונות באוהלים לאירועים גדולים

אנשים המעוניינים להפיק אירועים מקוריים וייחודיים בטבע בוחרים באוהלים להשכרה שלהם יתרונות רבים.

קבלו 5 יתרונות להפקת אירוע יוצא דופן באוהל.

 

1 – עמידות האוהל לכל מזג אוויר

אוהלים להשכרה משמשים את הקהל הרחב להפקת מגוון אירועים. בין אם מדובר באירוע משפחתי ובין אם באירוע עסקי, אוהלים הם בהחלט הפתרון האולטימטיבי ליצירת האווירה המושלמת המתאימה לכל מזג אוויר. בקיץ הם מעניקים הצללה לאורחים מפני קרינת השמש ובשילוב של התקנת מערכת מיזוג אוויר ניתן לקרר ולאוורר אותם. מחוץ לאוהלים המזגנים מזרימים אוויר צונן באמצעות שרוולים מיוחדים. ליריעות האוהלים יש גם חלונות אותם ניתן לפתוח ולקבל בריזה של אוויר טבעי. בתקופת החורף האוהלים משמשים כמכסה מפני הגשם ובשל האטימות הגבוהה שלהם, הגשם אינו חודר פנימה ומרטיב את האורחים. גם כאשר יש רוחות חזקות האוהלים יציבים וניצבים בחוזקה ללא טלטולים בלתי רצויים. ניתן בחורף גם להכניס לתוכם פטריות חימום שיעלו את הטמפרטורה ויהיה נעים לשבת בתוכם.

 

2 – אבזור האוהלים בציוד על פי הצורך

כאשר חוגגים חתונות, בריתות, בר או בת מצווה, ימי הולדת, השקות או אירועים עסקיים ניתן לאבזר את האוהלים על פי הצרכים. השכרת הציוד מחברת האוהלים יכולה לייעל את השירות מבלי צורך להתרוצץ בין הספקים השונים מכיוון שמקבלים את כל הציוד במקום אחד. כך למשל תוכלו לאבזר את האוהלים בשולחנות, כיסאות, פינות ישיבה מהודרות או פינות ישיבה ייחודיות שיכניסו את האווירה הרצויה אליהם ויגרמו לאורחים שלכם להנאה מושלמת. לדוגמה, פינת ישיבה שאנטי עם פופים, ערסלים, כריות ועוד יכולה לסייע לאירוע מוצלח בטבע.

 

3 – היכולת להקים את האוהלים על כל סוג קרקע

את האוהלים לאירועים ניתן למקם בכל מקום בו תחפצו. בין אם מדובר בדשא סינטטי בחצר הבית, מדשאת הפארק, על חולות הים, על אבנים או בין אם מדובר על ריצוף של גג, מרפסת גדולה או משטח אחר, האוהלים יעמדו בצורה סטטית יציבה וחזקה באמצעות עגינה של קידוח או משקולות שיעניקו להם את היציבות הדרושה.

 

4 – בטיחות האוהלים על פי התקן הדרוש

יתרון נוסף לאוהלים הוא הבטיחות. כל אוהל עומד בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי והבינלאומי, עמיד מבחינת הקונסטרוקציה וחסין לאש. מדובר על יריעות העשויות מבדים איכותיים נוגדי בעירה שמסייעים להרגשת הביטחון של האורחים והמארחים. האוהלים עוברים בדיקות תקופתיות באמצעות מהנדס העובד בחברה המשכירה והם גם דואגים להתקין ולפרק את האוהל לפני ואחרי האירוע בצורה בטיחותית ובאחריות.

 

5 – ניקיון ותחזוקת האוהלים

כאשר משכירים אוהלים לאירועים מקבלים מקום נקי ואיכותי. צבע האוהלים הוא לבן ועל מנת לכבד את האירוע הם עוברים שטיפה וניקוי כך שהצבע הלבן נותר ככזה ואינו משחיר וכך גם בנושא התחזוקה. בכל אירוע מקבלים אוהל כמו חדש!

 

מתחם סגור

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »