יותר מרק פריימארק – כל האטרקציות הכי שוות בלונדון

לונדון היא מוקד תיירות ונופש נחשק והיא מושכת אליה מדי שנה עשרות מיליוני תיירים מכל קצוות תבל, בהם גם משפחות, צעירים, זוגות, תרמילאים ופנסיונרים מישראל. זהו יעד מדהים לחובבי תרבות והיסטוריה, שוחרי מוזיאונים, חובבי שופינג וכל מה שביניהם… אבל יש כמה אטרקציות שאלמלא תבקרו בהן, זה לא נחשב שביקרתם בלונדון.

 

אטרקציות ופעילויות בלונדון

יש בלונדון המון דברים לראות ולחוות ולכן כדאי לתכנן את החופשה בהתאם, על אחת כמה וכמה אם זמנכם בעיר התוססת קצוב – מחזות זמר, מוזיאונים, שווקים, סיורים, מבנים אייקוניים, אתרים היסטוריים, מרכזי קניות ענקיים ומסעדות מדהימות. אבל על איזה אטרקציות מומלצות בלונדון אסור לוותר? התשובה לפניכם.

אטרקציות ופעילויות בלונדון`

ארמון בקינגהאם (Buckingham Palace)

מוסד המלוכה הבריטי הוא אחד מסמליה האייקוניים של אנגליה, ולונדון בפרט, ולכן ביקור בלונדון לא יכול להיות שלם בלי ביקור בארמון המלכותי, שמהווה בין היתר את משכנה (מעת לעת) של משפחת המלוכה, שמהווה אטרקציה (תיירותית, רכילותית, תחליטו אתם) בפני עצמה. ניתן לסייר בארמון, להשקיף עליו מבחוץ, לצפות בטקס חילופי המשמר המפורסם וליהנות מפיקניק בגנים הסמוכים.

ארמון בקינגהאם (Buckingham Palace)

מחזות זמר

אחת האטרקציות הכי לונדוניות שיש היא כמובן צפייה במחזמר – חגיגה לעיניים וללב וגם אם אינכם נמנים בין חובבי הז'אנר, האמינו לנו – לא תוכלו להישאר אדישים. פרפורמרים מדהימים, תלבושות ססגוניות, שירים וריקודים הם חלק קטן מהחוויה הסוחפת, שמתאימה כבילוי משפחתי ואפילו לגמרי לבד. 

 

הגלגל הענק (London Eye)

רוצים לראות את העיר המדהימה מגבוה, ליהנות מתצפית פנורמית עוצרת נשימה וחוויה בלתי נשכחת? הגלגל הענק של לונדון קורא לכם! זהו הגלגל הגבוה מסוגו באירופה ואם אתם רוצים ליהנות מתצפית מרהיבה במיוחד – בקרו בו לעת שקיעה או אחריה, אז יופיה של לונדון פורץ במלוא הדרו.

 

אולפני האחים וורנר (Warner Bros. Studios Leavesden)

מטיילים בלונדון עם ילדים או שאתם עצמכם ילדים בנפש? ביקור באולפנים המפורסמים יכניס אתכם לעולם מופלא שכולו קסם, המוקדש ברובו לספרי הארי פוטר – הרכבת להוגוורטס, חדר השיקויים ועוד הפתעות שיגרמו לכם לשפשף עיניכם בפליאה. ההנאה מובטחת, רק אל תשכחו לשריין כרטיסים מראש.

 

שופינג

עוד חוויה שאלמלא תתנסו בה לא תוכלו להגיד שביקרתם בלונדון, היא חוויית הקניות הייחודית של העיר, שעוברת בין שווקים ססגוניים, חנויות בוטיק, בתי כלבו ענקיים ומותגי יוקרה. אז הכינו את האשראי ופנו מקום במזוודה, כי העיר הגדולה ידועה כחגיגת סיילים לאורך השנה כולה.

לסיכומו של דבר, לונדון היא עיר שיש בה הכל מהכל ולא משנה באיזה הרכב אתם מתכננים לנפוש בה, מהו סוג החופשה המועדף עליכם ובאיזה עונה בשנה זה עתיד לקרות – יש המון אטרקציות ליהנות מהן וכמה מהן הינן בגדר חובה לתייר המתחיל בעיר, וגם עבור מי שלא. חופשה נעימה!

יותר מרק פריימארק - כל האטרקציות הכי שוות בלונדון

אולי יעניין אותך גם