טרנד בשנת 2022 – שטיחי שאגי לבית

שנת 2022 תגרום לכל בית בישראל להיות לא רק מעוצב, אלא גם חמים, ביתי ונוח.

אתם בטח יודעים על מה אנחנו מדברים – על הטרנד החם ביותר שסוחף את כולנו לאתרי האונליין שמוכרים שטיחי שאגי מעוצבים לבית.

אם טרם החלטתם איזה שטיח שאגי מתאים לבית שלכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותקראו את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת על הטרנד הנוכחי.

 

  1. הם מתאימים לכל בית

כידוע, שטיח שאגי נתפס לא פעם כ"שטיח יוקרתי" שמתאים רק לבתים של העשירון העליון. סביר להניח שאתם מדמיינים כעת סלון של אוליגרך בבית פרטי ענק שבמרכזו עומד שטיח שאגי ועליו שולחן קטן עם פסלי ברזל. אז תעצרו רגע עם הדמיון הזה ותחשבו שוב. שטיחי השאגי עברו שינוי משמעותי עם השנים והם כבר לא מתאימים לחללים מסגנון X או Y. הם מתאימים לכל בית. כך שאם אתם גרים בבית בבניין קומות, בבית דו משפחתי, בקיבוץ, בעיר או בכפר – תדעו ששטיח השאגי מתאים גם לכם.

 

  1. הם מתאימים לכל חלל

עכשיו, כשהפרכנו את הדעה הקדומה שיש לרבים בנוגע לשטיחי השאגי, אפשר לציין כי הם מתאימים לכל חלל, למשל:

  • חדרי ילדים
  • מטבחים
  • סלון
  • מרפסות
  • גגות וכו'

אם עד לא מזמן שטיחי שאגי היו מיועדים לסלונים בלבד, היום יש מגוון רחב של עיצובים שמאפשר לעצב איתם חללים שונים ברחבי הבית. ראוי לציין כי אם אתם מתכננים להציב שטיח שאגי במרפסת או בגג, חשוב שתשמרו עליו היטב מפני נזקי מזג האוויר. ההמלצה שלנו היא להניח את השטיח במרפסת סגורה או בגג עם סוכך.

 

  1. הם מגיעים במגוון צבעים

שטיח שאגי הוא לא רק שחור ולבן. שנת 2022 מאפשרת לכל אחד למצוא את השטיח בגוון המתאים לו. יש מגוון רחב של שטיחים בשילוב של צבעי שחור לבן, אבל לא רק. יש שטיחי שאגי בצבעים חמים, קרים ושילוב בין השניים. אם אתם רוצים לקשט את הקיר שלכם בשטיח שאגי צבעוני, כדאי שתדעו שניתן למצוא גם שטיחי מקרמה לקיר.

 

  1. יש גם שטיחים בסגנון אותנטי

אם אתם מתגעגעים להודו, מרוקו, תימן או שאתם פשוט אוהבים את הסגנון האותנטי ששולט בכל תחום עיצוב הבית לשנת 2022, אתם צריכים לדעת שיש שטיחי שאגי בסגנון אותנטי. כן, כן, אתם לא צריכים יותר לטוס רחוק בשביל למצוא שטיח אותנטי. שנת 2022 הביאה את האותנטיות עד לפתח הבית שלכם, כך שנותר לכם רק לבחור את הסגנון המתאים לכם ביותר, לשתות צ'אי מסאלה או קפה שחור ולבהות בשטיח החדש שלכם.

 

סיכום

שנת 2022 מביאה את שטיחי השאגי לכל בית בישראל ומאפשרת לכל אחד לבחור את השטיח המתאים לו ביותר בהתאם למבנה הבית, לחלל הנבחר ולסגנון העיצובי שלו.

שלושה שטיחים מעוצבים

 

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »