3 טיפולים שניתן לעשות לבריאות המינית שלכם

מיניות בריאה היא אחד הדברים החשובים ביותר בחיים שלנו. חיי מין פעילים מטיבים עם הגוף, שומרים על כושר ומיטיבים מאד עם הנפש. כשאנחנו מקיימים יחסי מין מופרשים במוח הורמונים של אהבה ואושר ואלה מובילים אותנו לחיים מאושרים יותר. בנוסף כשהמיניות נמצאת במקום טוב הבטחון העצמי שלנו עולה, וכך גם תחומים אחרים בחיים שלנו פורחים.

כשאנחנו מפנטזים על סקס וכמהים לאינטימיות טובה ומלאת מיניות אנחנו למעשה פועלים מהמקומות הבריאים, מלאי החיים והתשוקה שלנו. חשוב מאד לטפח את המיניות שלנו, ופשוט לעשות סקס. רק שסקס הוא לא תמיד פשוט! וזו לא בושה לדבר על זה! רבים מאיתנו רוצים לקיים יחסי מין אך נתקלים בבעיות כאלה ואחרות.

 

הלכנו לחקור מה הבעיות הנפוצות ביותר וכיצד נטפל בהם?

  1. תפקוד לקוי של זיקפה – תפקוד לקוי של זיקפה היא אחת הבעיות המיניות הנפוצות ביותר לגברים. הפרעת זקפה מוגדרת כחוסר יכולת להשיג זקפה קשה שנשמרת לאורך זמן מספיק לקיום יחסי מין. לגברים רבים ההפרעה הזו תפתח גם חוסר בטחון ותוביל אותם לא לעשות סקס. זה יכול להוביל לתסכול ובמקרים מסוימים אפילו לדכאון.
    חשוב לדעת שהבעיה הזו אינה קשורה בהכרח לגיל ויכולה לקרות בכל מיני שלבים בחיים. ועוד יותר חשוב לדעת – אפשר לטפל בבעיה! טיפול באין אונות הפך ליותר ויותר פופלרי בשנים האחרונות. טיפול טוב יכול להוביל לתוצאות מעולות ואף לשנות את חייו את המטופל מהקצה אל הקצה!

תפקוד לקוי של זיקפה

  1. גודל איבר המין – אצל רוב הגברים גודל איבר המין לא באמת מהווה בעיה והם יכולים להנות מיחסי מין נהדרים ומרגשים וגם לגרום לבנות זוג שלהן הנאה מרטיטה. יחד עם זאת בעידן הפורנו שבו אנו חיים אנחנו מקבלים לפעמים את הרושם שאיבר המין שלנו לא גדול מספיק. אין צורך להתבייש בתחושה הזו.
    אנחנו חיים בעולם בו אנשים עושים הרבה שינויים פיזיים שגורמים להם לתחושות מדהימות ומשפרים את החיים שלהם. במובן הזה הגדלת פין אינה שונה ואפשר ואף רצוי להתייחס אליה כמשהו שיכול לשפר את הבטחון, הביצועים והכיף בחדר המיטות.
  2. תהליך של טיפול מיני – במידה ואתם לא מוציאים את עצמכם בשתי הקטגוריות הראשונות יכול להיות ששווה לכם לשקול טיפול מיני. יכול להיות שתרצו לעבור תהליך של טיפול מיני אצל מטפל או מטפלת שיעזרו לכם להפתח. בין אם אתם לבד או בזוגיות תהליך של טיפול מיני יכול להיות משנה חיים.
    בטיפול תלמדו איך לדבר על המיניות שלכם בצורה פתוחה. תלמדו את עצמכם יותר טוב ותוכלו להבין יותר טוב את בן או בת הזוג. תוכלו לדבר על הפנטזיות שלכם בקול ואולי אף לבדוק איך אפשר יהיה להגשים אותן. זאת לצד בדיקה מעמיקה של הקשר שלכם עם עצמכם ועם בת הזוג. קשר טוב מוביל למיניות טובה, סקרנית ומלאת תשוקה.

 

אז עשו עם עצמכם בירור מעמיק ושאלו את עצמכם מה באמת אתם רוצים מחיי המין שלכם והתחילו לפעול בנושא. לכולנו מגיעה מיניות בריאה ומרגשת.

תהליך של טיפול מיני

אולי יעניין אותך גם

הימורי ספורט
למבוגרים
איפה הכי כדאי להמר הימורי ספורט?

עולם הימורי הספורט גדל ומתפתח בקצב מסחרר. הוא מציע לשחקנים מגוון רחב של אפשרויות הימור, פלטפורמות וטכנולוגיות חדשות. באופן כללי, לבחירת מקום להימורי ספורט אין

קרא עוד »