חושב שיש לך אנגלית טובה? בוא נבחן אותה!

לכל אחד מאתנו יש תחום מסוים שהוא ממש טוב בו. אנחנו למשל ממש טובים בכתיבה. שירה, השכנה שלנו, ממש טובה בשירה ואתם אולי טובים באנגלית. אנחנו כותבים אולי כי אין לנו מושג. אנחנו הרי לא מכירים אתכם באופן מעמיק. אם אתם רוצים לבדוק אם יש לכם אנגלית טובה, כדאי שתדעו שאתם במקום הנכון. בשורות הבאות נאפשר לכם לבחון את האנגלית שלכם ולגלות אם אתם טובים באנגלית או שמא יש צורך בחיזוק.

 

חושבים שיש לכם אנגלית טובה? תנסו את המבחן ה – 1 שלנו: מבחן ההכוונה

אם אתם רוצים להיות בטוחים שיש לכם אנגלית טובה, אתם צריכים קודם כל לבחון את עצמכם בספונטניות. נניח שעכשיו מישהו ניגש אליכם ברחוב באופן אקראי באנגלית ומבקש לדעת את התשובה לשאלה הבאה: "איך מגיעים מכאן לרחוב X?" האם תדעו לכוון אותו אל הכתובת המדויקת? (בהנחה שאתם יודעים כמובן איפה הרחוב שהוא צריך להגיע אליו). תנסו לענות לעצמכם בקול על השאלה ותבחנו אם אתם יודעים את הכיוונים: שמאלה, ימינה, ישר ואת המושגים הבאים:

  • הגעה אל היעד
  • רמזור
  • צומת וכו'

שכן, אלו מושגים שאתם חייבים להכיר כדי לכוון אדם אל יעד מסוים.

מורה

חושבים שיש לכם אנגלית טובה? תנסו את המבחן ה – 2 שלנו: מבחן ההיכרות

כל אחד צריך לקרוא לפחות פעם אחת בחיים מדריך שכזה. אנחנו קראנו לא מזמן מדריך שנקרא בחן את רמת האנגלית שלך וגילינו שהאנגלית שלנו ברמה נמוכה מאוד. הדבר גרם לנו ללמוד את התחום באופן מעמיק. ראוי לציין כי המדריך המדובר שונה לחלוטין מזה שאנו כותבים כיום. שכן, החלטנו לכתוב אותו לאחר שגילינו שסיטואציות שונות הציגו לנו את הרמה הנמוכה שלנו באנגלית. המבחן ה – 2 שיגרום לכם להבין מהי הרמה שלכם באנגלית הוא מבחן ההיכרות. נניח שהכרתם עכשיו מישהו והוא שואל אתכם את השאלות הבאות:

  • איפה אתם גרים?
  • במה אתם עובדים?
  • מה אתם אוהבים לעשות בזמנכם החופשי?

האם תצליחו לענות על השאלות הללו מבלי לגמגם? אם כן, מצבכם טוב.

 

חושבים שיש לכם אנגלית טובה? תנסו את המבחן ה – 3 שלנו: מבחן הפוליטיקה

אי אפשר לדבר על אנגלית טובה בלי להתעסק בפוליטיקה. אתם צריכים לדמיין את עצמכם משוחחים עם מישהו שהדעה הפוליטית שלו שונה משלכם. עכשיו, עליכם להציג בפניו את דעתכם מבלי לגמגם ולו מעט. אם תצליחו במשימה – יש לכם אנגלית טובה. אם לא, כדאי שתירשמו לקורס ללימודי אנגלית.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת אם יש לכם אנגלית טובה או שיש צורך בשיפור. נאחל לכם שתמיד תדעו לעשות לעצמכם מבחנים שיאפשרו לכם להכיר את עצמכם מקרוב. שיהיה בהצלחה בהמשך!

מחשב נייד

 

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים קייטנה לילדים?
לימודים
איך בוחרים קייטנה לילדים?

בחירה של קייטנה עבור הילדים הינה עניין שמצריך היכרות בסיסית עם פרמטרים שונים. שכן, כל אחד רוצה להיות בטוח שהוא רושם את הילד שלו לקייטנה

קרא עוד »
תלמידה
לימודים
מה זה מבחן אמירם?

בתקופה האחרונה פונים אלינו לא מעט גולשים שמבקשים לקבל מידע בנוגע ללימודים שונים. היו מי שביקשו לקבל פרטים אודות בחירה נכונה של מוסד אקדמי, בעוד

קרא עוד »