חומרי איטום מומלצים לגג לחורף

לשבת בבית ולגלות שהגשם נכנס פנימה זה לא באמת נעים. כל מי שחווה את המצב הזה יודע לומר שזה סיוט ולכן ברור מדוע נרצה לטפל בבעיה כמה שיותר מהר. מצד שני, אם יש כל כך הרבה סוגים של חומרי איטום, איך נוכל לבחור בחומר הכי איכותי שיש? ומה יותר מתאים לחורף? כל התשובות לכל השאלות שיש לכם בתחום האיטום מחכות במאמר שלפניכם.

 

יריעות ביטומניות

אם תהיתם לגבי שיטות האיטום הכי נפוצות שיש בחורף, חשוב להבין שאחת מהאופציות הנפוצות ביותר היא לעשות שימוש ביריעות ביטומניות. מדובר על מוצר שמחזיק מעמד לזמן רב ביותר, והוא גם עמיד לכל תנאי מזג האוויר, אפילו אם מדובר על קור קיצוני ביותר או על חום יותר מידי גבוה.

מה שכן, חשוב לדעת שגם בתוך התחום הזה קיימות מספר אפשרויות, כך שתוכלו לבחור בין יריעות מסוגים שונים. הסוגים הכי נפוצים הם:

  • יריעות APP
  • יעירות SBS
  • שתי שכבות של יריעות בעובי 4 מ"מ
  • יריעה אחת בעובי 5 מ"מ

 

השאלה באיזה סוג של יריעה נבחר תלויה לא רק במצב של הגג, אלא גם בשאלה מאיזה סוג של חומרים הוא עשוי. לכן ברור מדוע לא כדאי לקבל החלטה חשובה כל כך לבד, כי בשביל מה אתם עובדים מול אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום? למעשה, אם תיכנסו ללינק: https://k-h-azrad.co.il תוכלו למצוא טיפים נוספים וגם עצות מהמומחים.

 

איטום בחורף? ממש עדיף שלא

עוד טיפ קטן שחשוב לדעת לגבי הנושא של איטום גגות, הוא שבניגוד להרבה מקרים אחרים, זו לא עבודה שכדאי לעשות בחורף. למעשה, אם ננסה לעשות השוואה בין איטום הגג ובין רכישת מטריות, אנחנו נראה שהדברים עובדים בצורה שונה לגמרי.

כלומר, אף אחד מאתנו לא חושב לרכוש מטריה בחודש יולי או אוגוסט, ואפשר להבין מדוע, כי למה לי לקנות מראש אם בכלל לא יורד גשם? לעומת זאת, כאשר מדברים על איטום הגג, חשוב מאוד לטפל בדברים דווקא כשבחוץ חם.

הסיבה לכך ברורה: יש הרבה חומרי איטום שכן זקוקים לזמן כדי להתייבש, ולכן, אם נבצע את עבודת האיטום בקיץ, יהיה לכל החומרים השונים זמן להתייבש ולהיות יעילים יותר.

 

מי יבצע אצלכם את עבודת האיטום?

לבסוף, אנחנו רוצים גם להזכיר לכם את החשיבות של הזמנת אנשי מקצוע כמה שיותר טובים. חשוב להבין שגם כאשר מדברים על איטום גגות, וזה לא משנה אם עושים אותו בחורף או בקיץ, חשוב לבחור את אנשי המקצוע המובילים.

יש צורך בידע רב, ניסיון וגם ציוד מתאים, כך שברור מדוע לא כל חברה תוכל להתאים למשימה הזאת. הקפידו על בחירת אנשי מקצוע מומלצים וטובים ותוכלו לישון בשקט ולדעת שגם בחורף הקרוב הבית שלכם יהיה מוגן מפני גשמים ורטיבויות.

גג אדום

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »