חולמים על המשרד המושלם? כך תוציאו את זה לפועל!

הסביבה המשרדית היא זו שרובנו מעבירים בה שעות רבות מדי יום, לעתים אפילו שעות רבות יותר מאלה שאנחנו מעבירים בבית שלנו. בשביל לתכנן ולעצב את המשרד המושלם, צריך לדעת מהם המרכיבים החשובים ביותר במשרד מעוצב כהלכה, הן מבחינה אסתטית והן מבחינת פרקטיקה והשימוש היום יומי בו. אז החל משולחנות העבודה ועד מראות מעוצבות – ריכזנו עבורכם כמה עקרונות שחשוב לזכור לפני שמתחילים לעצב משרד.

 

על חשיבות עיצוב המשרד

עיצוב משרד הוא משימה לא פשוטה, שחשוב לבצע על הצד הטוב ביותר משום שמדובר גם במשימה חשובה ביותר. האדם הממוצע בעולם המערבי מבלה במשרד זמן שנע בין 7 ל-10 שעות מדי יום – זמן שיכול להוות את רוב השעות הערות שלנו במהלך היום.

בזמן הזה אנחנו צריכים סביבה נוחה שתאפשר לנו גם לעבוד וגם להצליח לנוח ולהשתמש במתקני המשרד בצורה אופטימלית. לכן, עיצוב המשרד הוא משימה חשובה מאין כמותה – וחשוב להתייחס אליה בהתאם.

עיצוב משרדים

מרכיבים חשובים של משרד מעוצב

המשרד "המושלם" הוא משרד שמעוצב בצורה יסודית מקצה לקצה, וחשוב לקחת בחשבון את כלל המרכיבים החשובים של עיצוב הסביבה המשרדית:

  • ריהוט משרדי – המרכיב הבסיסי של עיצוב המשרד המושלם הוא כמובן הריהוט המשרדי, לרבות שולחנות וכיסאות העבודה, אביזרי המחשוב, חדרי הישיבות ועוד. אלה הם מרכיבים שרובנו כן מייחסים להם חשיבות מספיקה ואין צורך להרחיב עליהם – אבל כמובן שחשוב למצוא את האיזון בין עיצוב, נוחות ומחיר.
  • עיצוב מרחבים משותפים – מרחבים משרדיים משותפים כמו מטבחון או שירותים הם בעלי חשיבות גבוהה לאיכות המשרד. השקעה באלמנטים כמו מראות מעוצבות או מכשור מטבח מפנק יכולה להשתלם מאוד בשביעות רצון של עובדי המשרד מהשהות בו.
  • תכנון המרחב – לפני שמקבלים כל החלטה לגבי עיצוב המשרד, חשוב להבין כיצד לתכנן את המרחב בצורה נכונה. כמה עובדים אמורים להיות במשרד, מהם המרחבים הקיימים בו, וכיצד שומרים על מרחב שיהיה מצד אחד פתוח ומצד שני מקושר? רק אחרי שעונים על כל השאלות האלה אפשר להתחיל לבחור בפריטים הנכונים.

 

איך מקבלים את ההחלטות הנכונות?

בשביל לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר בעיצוב המשרד, חשוב להבין מה מטרת המשרד וכיצד נוכל למלא את המטרה הזאת על הצד הטוב ביותר. לפעמים גם פריטים עיצוביים איכותיים יכולים שלא להתאים לסביבה משרדית, אם הם יוצרים אווירה שונה מזו שאנחנו רוצים ליצור במשרד. בכדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר מומלץ תמיד לפנות למי שמתמחה בתחום ולקבל סיוע וליווי מקצועיים.

כך, החל בבחירה של שולחנות עבודה נוחים, דרך מראות מעוצבות מעל כיור השירותים וכלה בעיצוב הקירות והטפטים, ניתן לבחור באפשרות האיכותית ביותר עבור כל מרחב משרדי וליצור את המשרד המושלם. את התועלת מההשקעה הזאת ניתן להרגיש היטב בתפוקה ובשביעות הרצון בסביבה המשרדית.

משרד מושלם

אולי יעניין אותך גם